تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۴۶۸۳۴۸
امام جمعه بهمئی:

 طوفان الاقصی یک معجزه و ضربه کاری بر پیکره نظام اداری و اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل بود

۰
 طوفان الاقصی یک معجزه و ضربه کاری بر پیکره نظام اداری و اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل بود
کبنا ؛امام جمعه بهمئی گفت: طوفان الاقصی معادلات غرب و آمریکا و جبهه کفر شیطان را به هم زد.
به گزارش کبنا، امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه گفت: از مصادیق تقوا این است که نگذاریم کلام و گفتمان امام و ولی جامعه شهید شود اهل تقوا ولی اندیش ولی باورند و با ولی و امام تنظیم هستند در همه ابعاد اخلاقی اجتماعی فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و سبک زندگی همه عبادت‌ها و اطاعت‌ها و همه اعمال صالح وقتی ارزش و قیمت دارند و خدای متعال قبول می‌کند که حول محور ولی و ولایت باشند.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: شکر نعمت مراتبی دارد یک مرحله شکر شکر زبانی است یک مرحله شکر قلبی است یک مرحله مهم‌تر شکر عملی است که این به کار بردن هر نعمتی در جای خودش است.
وی بیان کرد: کسی که نعمت استعداد، عمر، هوش، قدرت و ثروت و دانش را از خدا می‌داند در همان موردی که خدا دستور داده بایستی هزینه کند و اگر هم قارونی فکر می‌کند  علم و ثروت و نعمت‌ها دستاورد تلاش‌های خودش یا دیگری جز خدا دانست این  اگر شکر زبانی هم داشته باشد شکر کامل ندارد و دچار شرک خفی است کفر نعمت هم مراتبی دارد که از جمله این مراتب کفر قلبی و کفر زبانی و کفر عملی است اگر کسی نعمت‌های خدا را در راه باطل و حرام به کار ببرند عملاً ناسپاسی کرده است در واقع حقیقت شکر دوری از حرام‌های الهی است.
امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه دوم با بیان اینکه یکی از گناهان کبیره که باعث خلود ابدی در جهنم خودکشی است گفت: کسی که خودکشی می‌کند به عنوان یک قاتل و مجرم در پیشگاه خدای متعال حاضر می‌شود و اهل جهنم است و بهشت بر او حرام می‌شود.
وی بیان داشت: قرآن در سوره نساء آیه ۲۹ می‌فرماید خودکشی نکنید و در آیه۳۰ می‌فرمایند هر کس خودکشی کند او  را در آتش عظیمی وارد می‌کنیم علت اصلی این گناه ضعف ایمان و اعتقادات دینی و ضعف معنویت و اخلاق دینی می‌ باشند.
صلواتی خاطر نشان کرد: برای مقابله با این پدیده شوم و گناه کبیره باید تقویت ایمان و باورها و اعتقادات و معنویت و اخلاق دینی جامع اولویت باشد این راه حل مسئله خودکشی در جامعه است.
وی ادامه داد:  طوفان الاقصی یک معجزه و ضربه کاری بود بر پیکره رژیم خبیث صهیونیستی و نظام اداری و اطلاعاتی و امنیتی رژیم جعلی دولت دیوانگان را مختل نمود.
امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: لذا می‌بینیم که حامیان اصلی این رژیم  کودک کش و گرگ صفت بعد از این جنایتشان یکی یکی وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شوند و او را به آغوش می‌کشند اما حقیقت این است که آمریکا کنترل دولت متزلزل صهیونیستی را در دست دارد تا او را از این باتلاق نجات دهد.
وی بیان داشت: هدایت دولت و ارتش رژیم جعلی دست آمریکاست و مسئول اصلی حوادث دولت آمریکاست اگر آمریکا و رژیم جعلی حمله زمینی را آغاز کنند عملاً زمینه ورود دیگر بازیگران خط مقاومت را فراهم می‌کنند و این یعنی تسریع در نابودی و حذف کامل رژیم خبیث صهیونیستی.
صلواتی بیان کرد: عوامل و شواهد و قرائنی وجود دارد که مانع از حمله زمینی به غزه است وجود اسرای صهیونیستی فشارهای بین‌المللی و افکار عمومی جهان و ترس از واکنش محور مقاومت و بافت پیچیده جمعیتی غزه مانع از ورود رژیم جنایتکار صهیونیستی به غزه می‌شوند.
وی افزود: طوفان الاقصی یک شکست سنگین اطلاعاتی امنیتی و نظامی برای رژیم جعلی یک بازدارندگی برای حماس در مقابل صهیونیست‌ها ایجاد نمود و بازنده اصلی طوفان الاقصی اوکراین بود همگان ثابت شد که موجودیت رژیم جعلی و خبیث اولویت غرب است و حتی جنگ زمینی غزه به ضرر اوکراین است اما پس لرزه‌های این عملیات طوفان تغییرات گستره سیاسی و حتی جغرافیایی کشورهای منطقه حتی فرامطقه‌ای و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و جنگ روسیه و اوکراین و بر روی تنش‌های بین آمریکا و چین و تحولات قفقاز اثرگذار است در یک کلام طوفان الاقصی معادلات غرب و آمریکا و جبهه کفر شیطان را به هم زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1