تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۶۹۲۵۷
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

جاده پاتاوه - دهدشت؛ کابوس مرگ

۵
۰
جاده پاتاوه - دهدشت؛ کابوس مرگ
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تصادفات منجر به فوت در استان افزایش داشت و طبق اعلام رئیس پلیس راه استان یکی از عوامل افزایش این حوادث، نبود علائم راهنمایی در جاده جدید پاتاوه به دهدشت است.
به گزارش کبنا از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا روز سه شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان در یاسوج، اظهار کرد: از زمان افتتاح محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت تاکنون ۱۶ نفر در حوادث رانندگی این محور جان خود را از دست داده‌اند.
وی افزود: یکی از عوامل افزایش تصادفات منجر به فوت تقاطع گندی خوری است که تاکنون اصلاح نقاط حادثه خیز در این محور در کاهش تصادفات جرحی و فوتی تأثیری نداشته، این تقاطع در محور پاتاوه به دهدشت پرحادثه‌خیزترین تقاطع در سطح استان است و پروژه با ۸۴۰ میلیارد ریال به مناقصه رفته که تا هزار میلیارد ریال قابل افزایش است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مسیر ترانزیتی نقاط حادثه‌خیز زیادی دارد و تعداد تصادفات جرحی و منجر به فوت در این مسیر روز به روز در حال افزایش است و در صورتی که این نقاط حادثه‌خیز اصلاح نشود شاهد بالا رفتن آمار تصادفات منجر به فوت در فصل زمستان خواهیم بود.
روستا ابراز کرد: می‌طلبد راهداری نسبت به آشکارسازی و نصب روشنایی تقاطع گندی خوری تا زمان شروع عملیات اجرایی اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه نبود روشنایی تونل‌های محور پاتاوه به دهدشت همواره مورد انتقاد بود، گفت: اعتبار خوبی برای تونل‌های محور پاتاوه به دهدشت اختصاص داده شده است که روشنایی این تونل‌ها تأمین شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجهیز و گازرسانی ساختمان پلیس راه محور پاتاوه به دهدشت مورد تأکید است و دستگاه متولی این مهم را در دستور کار قرار دهد.
روستا بر رفع مشکل آنتن دهی در مسیر‌های استان تأکید کرد و افزود: برای کاهش تصادفات همه دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند و پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه ۱۲ نقطه کور آنتن دهی در مسیر‌های استان قرار دارد، تأکید کرد: اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در نشست آینده این کمیسیون برنامه‌ای برای پوشش آنتن دهی در این نقاط از جمله کمربندی یاسوج ارائه دهد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیشتر تصادفات و حوادث رانندگی مربوط به کمربندی یاسوج است و نباید در این نقطه حادثه‌خیز نقاط کوری وجود داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ریس دولت
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور رو چه اصل واصولی به دستور استاندار انقلابی ای جاده رو که انگار تاپروژش فعال شده وشروع به کار کرده افتتاح نمودند بخدا آدم حیورنه
مهندس
Iran, Islamic Republic of
به عرض استاندار برسانید که دکتر محمدی مدیرکل سابق را که زور زدی برکنار کردی، گفته بود که تحویل محور پاتاوه- دهدشت بدون رعایت نکات ایمنی و نصب علایم خلاف قانون هست و به قبای جنابعالی برخورد، لذا با صحبت های معاونت عمرانی جنابعالی حقایق بر ملت هویدا شد.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز رسانه بیطرف و شجاع!
رز
Iran, Islamic Republic of
جاده کاملا نادرست وبدون مهندسی اما ایارانندگان بی توجه وشوتی وبی دردسر سرعت غیرمجاز دراین حوادث بی گناهند
Iran, Islamic Republic of
واقعا"جاده مزخرف و ناایمن است یک بار ازش رفتم یاسوج توبه کردم برا همیشه
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1