تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب : ۴۶۹۳۶۷
در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شاهد جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم / برخورد می‌کنیم

۲۲
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شاهد جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم / برخورد می‌کنیم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد جانبداری بعضی مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم که قطعا با مدیران برخورد می‌کنیم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده چهارشنبه شب در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به رونمایی از اسناد توسعه استان گفت: سند چشم انداز و نظریه پایه و توسعه استان پس از هفت ماه کار فشرده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه شده است که‌امیدواریم خروجی این اسناد منجر به توسعه کهگیلویه و بویراحمد شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در یک بازده زمانی یک ماه فرصت دارند این اسناد را مورد مطالعه قرار داده و نظر خود را پیرامون آن ارائه دهند تا پس از نهایی شدن هم برای سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود و هم در اختیار دولت قرار گیرد تا راهبرد استان در همه حوزه‌ها باشد.
وی برنامه محور بودن را ضرورت اصلی و مهم فعالیت‌ها اجرای و میدانی دانست و تصریح کرد در استان باید بصورت برنامه محور عمل کرد تا که بدانیم در چه نقطه‌ای قرار داریم و قرار است به چه نقطه‌ای هم برسیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شاهد جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم / برخورد می‌کنیم
احمدزاده با تأکید به اینکه سیاست‌گذاری‌ها در استان با توجه به برنامه هفتم توسعه باشد، گفت در این سیاست‌گذاری‌ها دقیق مشخص شود که چه کار‌هایی انجام شود و در چهار سال اول دولت سیزدهم کار‌ها به کجا ختم شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های تحولی و توسعه‌ای برای استان تأکید کرد که یاسوج به نخستین مرکز استان هوشمند تبدیل شود و سیستم جاده‌سازی هوشمند و کار‌ها دانش بنیان باشد.
احمدزاده با بیان اینکه ما در محرومیت زدایی مصمم هستیم با اشاره به اینکه در دو ساله دولت مردمی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی اعتبارات خوبی به استان اختصاص داده شده است، گفت: برای رفع مشکل راه‌های ارتباطی مناطق محروم زیلایی و سیلاب و کلوار اعتبارات خوبی اختصاص دادیم تا راهداری اقدامات لازم در این محور‌ها را انجام دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شاهد جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم / برخورد می‌کنیم
وی تأکید کرد: راه‌های روستایی مناطق محروم و دورأفتاده استان هر چه سریعتر به نتیجه برسند تا در زمان بارش برف و باران شاهد انسداد این محور‌ها و قطع ارتباط روستا‌ها نباشیم.
احمدزاده بیان کرد: راهداری در ساخت پل شهید طیب، پل رود سمه و پل رود مارون اقداماتی خوبی انجام داده و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها رضایت بخش و قابل قبول است اما در مارگون و لنده که حجم محرومیت‌ها بالا است نیازمند کار بیشتری هستیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی در حوزه راه روستایی اختصاص یافته گفت: اعتبار اختصاص یافته منجر به تحول در این حوزه‌ها شود و مردم باید اقدامات ایجاد شده و تحولات در حوزه‌های راه و سایر حوزه را به عینه مشاهده کنند.
احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: فضای استان آرام آرام به سمت انتخابات پیش می رود لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند.  
وی تصریح کرد: هر فردی برای خود بینش و دیدگاه سیاسی دارد اما هیچ مدیرکلی، معاون مدیرکل، مدیر شهرستانی، فرماندار و معاونین فرماندار و بخشداری حق سوگیری سیاسی به نفع هیچ یک از کاندیدای انتخاباتی را ندارد.
احمدزاده عنوان کرد: امکاناتی که در اختیار مدیران است حاکمیتی است و هیچ فردی حق ندارد از آنها به نفع یا علیه کاندیدای انتخابات استفاده کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبلا تذکرات لازم در خصوص عدم سوگیری مدیران کل، معاونین مدیرکل، مدیران شهرستانی، فرمانداران، معاونین فرماندار و بخشداران در انتخابات پیش رو را داده بودیم  اما شاهد جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم که قطعا با مدیران برخورد می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شاهد جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم / برخورد می‌کنیم
احمدزاده گفت: برای مثال پروژه ای قرار است در شهرستانی افتتاح یا کلنگ‌زنی شود، نماینده مردم در مجلس می تواند در آن برنامه حضور داشته باشد ولی مدیران و فرمانداران در برنامه های تبلیغاتی نمایندگان کنونی و نامزدهای انتخاباتی حق حضور و تبلیغ ندارد.
وی با تاکید مجدد مبنی بر عدم سوگیری در انتخابات آینده گفت: دستگاه های نظارتی کاملا بر عملکرد مدیران اشراف دارند، ضمن اینکه هیات تخلفات انتخابات و بازرسی استانداری مدیران را رصد می کنند که گزارشاتی در همین خصوص مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حتی اعضای هیات اجرایی انتخابات نیز حق سوگیری به نفع هیچ کاندیدای انتخابات را ندارند و اگر فردی از اعضای هیات اجرایی سوگیری کرد باید کنار گذاشته شود و از اعضای علل‌البدل یا معتمدین باقی مانده در هیات اجرایی استفاده شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد در زمان برگزاری انتخابات تمام امکانات دولتی و شرکت های وابسته به دولت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو ساله دولت مردمی آیت الله رئیسی ۲۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار وارد استان شده است که این میزان اعتبارات به غیر از اعتبارات مسئولیت اجتماعی و سایر ردیف‌ها است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

منابع معتبر
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم
مدیر کل تامین اجتماعی و برخی از کارشناسان علنا برای روشنفکر تبلیغ می کنند
پس کو برخورد،،، ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار فکری به حال این فرماندار
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار میشود بفرمایید خودتان از کی دارید حمایت میکنید؟ مدیران جدید با نظر چه کسی تعیین می‌شوند؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی باور کنیم برخورد می کنید بد بینم
Germany
اول از سید افضل شروع کن که داره به صورت علتی شب وروز برای خانواده حسینی وپدرزنش سید قدرت تبلیغ میکنه فقط حرف میزنی ولی عملی نیست.فرماندار باشت ومدیران آنوزش وپرورش باشت شب ها تا ساعت ۱شب تبلیغ میکنند با این موارد که خودتان هم اطلاع دارید برخورد کنید تا لتوانید با دیگران هم برخوردرکنید
Russian Federation
اول از همه و بدون فوت وقت مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش بویراحمد عشایر و دنا و معاونین شان بدون فوت وقت باید برکنار شوند /انتخاباتی در پاتاوه آن هم در عزای جوان مردم راه می اندازند و سپس با موسیقی آن را حماسی می کنند و بر زخم تازه ی مردم نمک می پاشند.
این ها که همه دیدند در کار آموزشی رتبه ی آخر کشور را به دست آوردند و دانش آموزان ما را برای همیشه بدبخت کرده اند نباید اجازه یابند که آموزش و پرورش را محل فامیل بازی و جولان کارهای سیاسی به نفع فرد خاص بکنند
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر حلالت
Russian Federation
فضای مجازی که هیچ عملا" ادارات را تعطیل کرده مدارس تعطیل شده و کارمندان و فرهنگیان به مراسمات فاتحه خوانی می کشند و بر زخم مردم عزیز از دست داده نمک می پاشند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مدیران هم درفضای مجازی وهم علنا"وهم بقورت ایجادکاروان از مهدی روشنفکرحمایت وملازمت می کنندآیاسوءاستفاده از مناصب وجایگاه دولتی علیه یا له کاندیدی جرم نیست وخلاف مقررات محسوب نمیشود ؟! پس جرم چیست؟ حتی درآموزش وپرورش بویراحمد مدیریت مدارس رامنوط به همکارباشخص نماینده بویراحمد ودنا ومارگون می دانندکسی که تا الآن کوچکترین خدمتب را به آموزش وپرورش درقامت وکسوت عضویت درذکمیسیون آموزش و پرورش نکرده به جز لفاظی ها
Canada
سلام جناب استاندار
جناب عالی فقط با آنوزش و پرورش برخورد بفرما
بقیه دستگاهها پیشکش
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که اومدی همش حرف می زنی
مردم استان فکر می کنند زیلایی را گلستان کرده
جاده های مورزرد زیلایی دیگه بسته شد تا بهار .....
بجز نیسان با زنجیر دیگه امکان عبور در این جاده نیست

جاده ۱۲ هزار زیلایی در گچ پوله با هر بارندگی بسته میشه ....
فقط حرف حرف حرف حرف

حرف نزنید سنگین تر هستید

باز دم ستاد اجرایی فرمان امام گرم هواسش به این منطقه است
اما نماینده دولت در این استان به جز حرف قدمی بر نداشت
علی
Netherlands
اموزش و‌پرورش شده ستاد انتخابات ماشین
دنا
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا !! یا خبر نداری ، که انشاالله اینطور باشد ، یا خودتو زده ای به خواب !!! همین مانور تبلیغاتی که نماینده طایفه گرا دیروز در پاتاوه تحت عنوان فاتحه خوانی انجام داد ، چند رئیس ، مدیرکل ، معاون و دبیر جلسه حضور داشتند ؟؟!!! تازه اگر راست میگویی و میخواهی اوضاع را بهتر دریافت کنی ، یه بررسی میدانی در بین کارمندان بیچاره انجام بدین، تا متوجه بشین با چه شیوه هایی کارکنان را به همراهی و کار تبلیغی زورکی برای نماینده مجبور میکنند !!
Iran, Islamic Republic of
... مستقیم معلمان و دبیران را تهدید میکنند که باید از روشنفکر حمایت کنی..
انتقالی منوط به طرفدار روشنفکر بودن است.
در ادارات آموزش و پرورش اگر طرفدار روشنفکر باشی راحت تبدیل وضعیت میشی راحت انتقالی میگیری راحت ازمعلم ابتدایی به مدیر یا دبیر دبیرستان تبدیل میشی...
پاتاوه
United States
برای خودم متاسفم که در این استان زندگی میکنم
چقد کار روشنفکر زشت و زننده بود مخصوصا رژه در مراسم مرحوم دلشاد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
نمونه بگیم مستند اقدام کنید
کلیپ فاتحه خوانی نماینده را در پاتاوه ببینید
اکثر روسا معاونین و کارشناسان برخی ادارت مثل آموزش و پرورش مثل
اقای حکیم رئیس آ پ مارگون
افتاده معاون وی
محمدی معاون اموزش شهرستان یاسوج و کارشناسان
بادغن و اکثر کارشناسان اداره کل اموزش و پرورش
اموزش و پرورش لچداب دسته جمعی غیر از چند نفر
کلیپ رو ببینید
معلوم میشه قانونمند هستین شما
در ضمن مگه کاروان راه انداختن و این شلوغ کاری ها ممنوع نیست پس چرا این همه سرو صدا
فرقی نمی کنه همشون
اینا می خوان قانون بنویسند
خودشون مهل قانون هستن


اکثر معاونین ادارات اموزش و پرورش از جمله
Iran, Islamic Republic of
/ در استان نیست وه گرنه .........................
خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا در گفتارتان صداقت دارید چرا با مدیرکل آموزش و پرورش که آموزش و پرورش را که یک نهاد فرهنگی و پیشران فرهنگ، آموزش و پرورش است برخورد نمیکنید، گویا توان برخورد را ندارید.
آیا از حال و روز آموزش و پرورش خبر دارید؟!
به یقین ضعیف ترین استاندار استان هستید. پس الکی حرف نزنید.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار انقلابی خودت تادیروز معلمی از طایفه تامرادی را برای آقای روشنفکر گذاشتی ریس بهزیستی استان حال بحث جانبداری رو مطرح میکنی قسم حضرت عباس یادم خروس
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار بفرما فیلم شوی تبلیغاتی آقای روشنفکر را در پاتاوه ببین چند مدیر شهرستانی اونجا هستن ضمنا استوری مدیران استانی و شهرستانی را ببین یا خبرنداری که در هر صورت مصیبت است و در صورت دوم وامصیبتا
چیل دنا
Iran, Islamic Republic of
درهمون کلیپ ریس هلال احمر شهرستان دنا برادر مدیر کل محیط زیست استان وووووووو کدام برخورد
محمد تقي
Iran, Islamic Republic of
تو گفتي و ما هم باور کرديم، خودت ...، شما و نمايندگان
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1