تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۶۹۴۶۷
در پی حمله شنیع به مدارس آنروا صورت پذیرفت

درخواست اسماعیل هنیه از سران کشورهای عربی و اسلامی

۱
۰
درخواست اسماعیل هنیه از سران کشورهای عربی و اسلامی
کبنا ؛در پی حمله شنیع به مدارس آنروا به ویژه مدرسه «الفاخوره» و «تل الزعتر»، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با شماری از رهبران و مسئولان در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان تماس‌های تلفنی با شماری از رهبران و مسئولان در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی خواستار برگزاری نشست فوری کمیته سران کشورهای عربی و اسلامی برای توقف حملات به غزه شد.
براساس گزارش الجزیره، هنیه در جریان این تماس‌های تلفنی بر اهمیت برگزاری نشست فوری کمیته پیگیری نتایج نشست سران کشورهای عربی و اسلامی که اخیراً در ریاض برگزار شد، تاکید کرد و خواستار اجرایی شدن تصمیمات این نشست درخصوص توقف جنگ علیه نوار غزه و لغو محاصره از این باریکه شد.
  هنیه همچنین بر لزوم اتخاذ اقدامی فوری برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی اخیر درخصوص توقف حملات علیه ملت فلسطین و حفاظت از بیمارستان‌های غزه تاکید کرد.
جنگ اشغالگران صهیونیست در نوار غزه امروز (یکشنبه) وارد چهل و چهارمین روز خود شد و همچنان مراکز تجمع غیرنظامیان از جمله مراکز بهداشتی و مدارس آنروا را هدف قرار می‌دهد و تهدیداتش برای هدف قرار دادن جنوب نوار غزه را بیشتر کرده‌ است. مقامات آمریکایی می‌گویند «سخت روی توافقنامه وقفه موقت درگیری‌ها در غزه کار می‌کنند.»
طبق آمار رسمی فلسطین، در نتیجه حملات پیاپی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از ۴۴ روز قبل ادامه دارد، دست‌کم ۱۲ هزار و ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که از این تعداد ۵۰۰۰ تن کودک و ۳۳۰۰ تن دیگر زن بودند، همینطور در این حملات بیش از ۳۰ هزار تن زخمی شدند که ۷۵ درصد از آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
سلام اسمال آغا هنیه
جات گرمه؟ خوراکت خوبه؟
زن و بچه ات در امنیت کامل هستن؟
تفریحاتت به راهه؟
بشین سر جات کم گپ گپو بزن تو خو داری من قطر سی خوت مفت ایخری و ایخوسی بیچاره او کودکان آواره و زیر اوار
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1