تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۶۹۹۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

(فیلم و تصاویر ) ادامه رقابت انتخاباتی نامزدهای مجلس در فضای مجازی / فلش سبز منتظریان به سمت کیست؟ / شعرخوانی برای روشنفکر / یک عکس از بهرامی / نماز موحد و دیدارهای هاشمی‌پور و بزرگواری

۵۹
۲
(فیلم و تصاویر ) ادامه رقابت انتخاباتی نامزدهای مجلس در فضای مجازی / فلش سبز منتظریان به سمت کیست؟ / شعرخوانی برای روشنفکر / یک عکس از بهرامی / نماز موحد و دیدارهای هاشمی‌پور و بزرگواری
کبنا ؛در حال نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، در زمان انتخابات، احزاب و جناح‌های سیاسی مختلف خط مشی  برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و شهروندان از میان  نحله‌های فکری گوناگون، کاندید مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.
با گسترش رسانه‌ها و بستر‌های شبکه‌های اجتماعی، شاهد تأثیرگذاری گسترده این رسانه‌ها در تصمیم‌گیری‌های سیاسی مردم از جمله انتخابات هستیم. فضای مجازی می‌تواند بر میزان مشارکت مردم در انتخابات، ترغیب و تهییج مردم  و یا در مقابل تحذیر و اجتناب از رای دادن آنان تأثیرگذار باشند.
همچنین امروزه شیوه‌های تبلیغ سنتی جای خود را به شیوه‌های جدید داده است. مردم به وسیله فضای مجازی از کاندیدا‌ها و برنامه‌های آنان مطلع می‌شوند. شبکه‌های مجازی تبدیل محلی برای تضارب آرا سیاسی می‌شوند و کاربران به طور آزادانه از خطوط قرمزی که در رسانه‌های رسمی وجود دارد عبور می‌کنند و با ایجاد موج‌های حمایتی و یا انتقادی به فعالیت می‌پردازند.  
با نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲ و آغاز کارزار انتخاباتی نامزد‌ها فعالیت کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز در این خصوص افزایش می‌یابد و هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، میزان تبادل نظر و کنشگری سیاسی کاربران نیز افزایش می‌یابد. کبنا نیوز در ادامه سلسله گزارش‌های خود از اوضاع و احوال فضای مجازی در این گزارش به آخرین فعالیت و تحرکات نامزدهای انتخابات مجلس پرداخته است. کبنا نیوز تصاویر و محتوای فیلم‌های منتشر شده را نه تائید می‌کند نه رد و صرفاً در راستای اطلاع عموم، شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری و تحقق چهار راهبرد مهم انتخابات اقدام به انتشار مطالب موجود در فضای مجازی می‌کند.



تخریب‌ها، تهمت‌ها و کارشکنی‌ها عنوان اولین کلیپی بود که تیم رسانه‌ای مهدی روشنفکر در فضای مجازی منتشر کرد. در این کلیپ به‌گونه‌ای سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی شده که گویا تمام جریان‌های سیاسی هیچ کاری به غیر از تخریب روشنفکر نداشتند. مرتب در این کلیپ از تخریب روشنفکر حرف زده می‌شود، اما گفته نمی‌شود، کدام تخریب؟ کدام تهمت؟ تیم رسانه‌ای روشنفکر انتقادات و نقدهای رسانه‌ای را هم تخریب برشمرده و این در حالی است که روشنفکر هنوز به‌طور شفاف به بعضی از ابهامات پیرامون خود؛ مثلاً طایفه‌گرایی، منطقه‌گرایی‌، حمایت از انتصاب مدیران ناتوان و... پاسخ نداده است.
   
شعرخوانی برای روشنفکر، دومین کلیپی است که در حمایت از روشنفکر منتشر شده است.
   
 دیدارهای مردمی روشنفکر  ادامه دارد. 
    


نادر منتظریان که رفته رفته تبلیغاتش را گسترش داده و به گفته برخی از ناظران سیاسی دو ماه آینده متعلق به منتظریان است و اینگونه مطرح می‌کنند که طرفداران منتظریان در هر صورت باخت ندارند و یک بازی برد - برد است [تحلیل کبنا به زودی در این رابطه منتشر می‌شود] و همین نگاه باعث می‌شود که خیلی از افرادی که سردرگم هستند، به سمت منتظریان تمایل پیدا می‌کنند.
    
منتظریان در این دوره از انتخابات مجلس بر بویراحمد واحد تاکید دارد و او همواره در صحبت‌هایش از بویراحمد واحد سخن می‌گوید و منتقد این است که بویراحمد را به دو بخش سفلی و علیا کنند. کلیپ زیر مرتب در گروه‌های فضای مجازی پخش می‌شود. بعضی از کاربران فضای به طرح مسئله بویراحمد واحد از سوی نادر منتظریان انتقاد کردند و می‌گویند: «بویراحمد واحد یا بویراحمد بزرگ که همان ندای وحدت می‌باشد. شعار و رمز گفتمانی ندای وحدت هست که صد‌ها مقاله و مطلب از سال ۹۴ تا کنون توسط افراد اهل قلم و رسانه‌ی جریان مردمی ندای وحدت به رشته تحریر در آمده است.»          
کاربری نوشت: «کلمات مبارک ندای وحدت، بویراحمد واحد، بویراحمد بزرگ اهداف جریان حماسی مردمی ندای وحدت هست که هم اکنون تبدیل به یک گفتمان ملی و استانی شده است لذا هشدار داده می‌شود که سرقت ادبی نکنید، و وارد حریم خصوصی ندای وحدت نشوید و اسمی مناسب خویش انتخاب کنید.»
فرد دیگری نوشت: «ندای وحدت که همان وحدت بین بویراحمد بزرگ، که تلفیقی، ترکیبی و عصاره‌ای از تمام مردم استان می‌باشد. شعار و رمز گفتمانی این جریان مردمی هست...»
کاربری هم نوشت: حرف شما درست. ندای وحدت، همان بویراحمد واحد است. اما سئوال این است، چرا در عمل بر خلاف رویه خود عمل کرده و اکثریت انتصابات آنها از منطقه بویراحمد سفلی است.



محمد بهرامی، شهردار سابق یاسوج و نامزد دیگر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. او هم ردپای واضح و آشکاری در مناطق مختلف حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون از خود به‌جا گذاشته است. بهرامی در کنار امان‌الله جهانبین، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت و عکس او در فضای مجازی بازتاب داشت.



   
علی محمد بزرگواری، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است که بر فعالیت‌های انتخاباتی خود افزوده و فیلم بالا دیدار او بخشی از مردم لیکک را نشان می‌دهد.
   
 توئیتی از بزرگواری در فضای مجازی منتشر شد که گویا به عدل هاشمی‌پور کنایه زده شده است.

غلامرضا تاجگردون، مشهورترین نامزد انتخاباتی مجلس، به‌نظر می‌رسد همه منتظر این هستند تا تایید صلاحیت شود و در اسفند 1402 به او رأی دهند. گاهی کلیپ‌های دوره نمایندگی مجلس او در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.
       
سردار عدل هاشمی‌پور، در این دوره متفاوت عمل کرده، هر چند هنوز تیم رسانه‌ای منسجم و قوی ندارد، اما یادداشت‌ها و گفت‌وگوهای حساب شده پیرامون او بیرون آمده است. هاشمی‌پور دیدارهای مردمی خود را افزایش داده است.




سید محمد موحد این روزها فعالیت‌های انتخاباتی خود را گسترش داده و اخیراً عکسی از نماز خواندن او در شهرستان بهمئی منتشر شد. 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
///دقیقا نمونه ای از منتظریان و اطرافیانشه
ایشون بیاد توضیح بده این ملک های چندین میلارذی در محله راهنمایی و ارم رو از کجا آورده ؟
تفریحات لاکچری آقا زاده ش رو با چه پولی تامین کرده
لکسوس مشکی زیر فرزندش از کجا اومده؟
برای اینهاست ک میگم مثل منتظریان ،چون از حضرت علی و انقلاب و ساده زیستی صحبت می کنند و لی خودشون تو عمل ی چیز دیگن
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر عزیز و بزرگوار و شجاع جناب صمدیان معاون پشتیبانی اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان از یاران پر و پا قرص و همیشگی سید بزرگوار حاج اقای بزرگواری عزیز
مراد
Iran, Islamic Republic of
فقط هاشمی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه انتخاباتی این دوره همه عدل اند
Iran, Islamic Republic of
منتظریان پذیرشی ومقبولیتی بین مردم روبه روی و نمیشود وندارد
Romania
بخورید و بیاشامید و بپاشانید اما در فریب مردم زیاده روی مکنید...در دکانتان جز هیچ هیچ نیست...
مارگون
Iran, Islamic Republic of
تنها شخصی که دنبال تخریب و پرونده سازی و تهمت بر علیه بقیه است خود روشنفکره
در جواب مارگون
Iran, Islamic Republic of
دقیقا زدی وسط خال.
روشنفکر بنیان بدی را گذاشت.
فرهنگی
United Arab Emirates
با کنار کشیدن استاد هدایت خواه و اصولگرایان حامی هدایت خواه ،منتظریان بازنده است ، بهتر است کنار کشیده و یکی از کاندیدها بپیوندد
Iran, Islamic Republic of
یا حسین این است رمز پیروزی
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان.. بویراحمد واحد یعنی دکتر روشنفکر لطفا تقلیدنکن...
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
گروه روشنفکر به هر دری می زنند و ملتمسانه دنبال کسب رأی مردم هستند

اما عملکرد آنها در طول سه سال و نیم گذشته باعث خشم شدید مردم بویراحمد و دنا شده است
تبم روشنفکر غیر از اقدامات طایفه ای و قومیتی هیچ کار دیگری انجام نداده اند
هر پستی و جایگاهی را صرفا برای خودشان خواسته اند
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان چیزی از خودت بلدنیستی واز فکرهای مردم ..حالا می خواهی بیای نماینده بشی
Iran, Islamic Republic of
۱-دکترروشنفکر
۲-بهرامی
۳-منتظریان
۴-اراوند
۵-خرامین یا مقدم
علی اصغر فرهادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی به یاری خداوند متعال در صورت موفقیت در انتخابات مصمم است برای اولین بار!!!!!! مسولان شهرستان سی سخت از خود فرزندان همان شهر باشند
صرفاً از حوزه دنا
عبادیان
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر

شما و همراهانتان با مردم صادق نبودید........
دیگر کسی حرف شما را باور نمی کند
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا جناب منتظریان وتیم رسانه ایشان که فقط با تخریب وتهمت زدن به نماینده محترم دل خود وحامیانشون خوش می کنند....تا کی با این تهمت ها....
Iran, Islamic Republic of
آقای انقلابی(منتظریان) اگر تو دین داشتی ایمان داشتی... برادر شهید وجانباز ۵۵٪ انقلاب واز خانواده مومن وانقلابی را بهش تهمت نمی زدی ....مگه شورای نگهبان ازاین دولت نیست مگه ملک شخصی کسی هست پس چرا باید شخصی مثل نادر منتظریان که به خانواده شهدا اهانت می زنه نباید رد صلاحیت کنه
طایفه تامرادی
United Kingdom
کسی ک نمیتونه دوجمله حرف بزنه بدرد چ میخوره یک دونه از برادران و بستگان خودش باهاش نیست چون همه از بی لیاقتی او خبر دارن امسال هر مدیر ب کار گرفته همشون ی عده مثل خودشن ک کار مردم انجام نمیدن فقط کار کسانی انجام میدادن ک دوره قبل باهاشون بود این چ عدالت ووحدت هست ک اون ازش دم میزنه.
نماینده - کاندید یهویی همه پیدا شدند.

پول و رانت مجلس همه را آواره فاتحه خوانی و نشست کرده است!

خدایا خودت کمک کن.
صداقت بد چیزی نسیت! یا دروغ مثل بکلو سرِ اَو یه
Iran, Islamic Republic of
گذشته ی عملکردی بعضی مدعیان چیز دیگری میگوید مردم کم حافظه نیستند آنهایی که قبلاٌ مسئولیتهای داشتند چقدر به این ادعاها عمل می کردند وپای بند بودند؟؟؟؟؟؟؟؟
ده برآفتاب
United States
مردم خسته شدن از نماینده های ناکارآمد فردی همچون دکتر بهرامی نجات دهنده استان هستش به امیدخدا پیروز انتخابات ۱۴۰۲ هستش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی علمی و عملگرا
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مارگون دکتر بهرامی هر روز رشد داره
لوداب
Iran, Islamic Republic of
من هنوز تصمیم نگرفتم به کی رای دهم. ولی فضای شهر به نفع دکتر بهرامی است چون از هرکه پرسیدم اکثرا با بهرامی هستند
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر چهره علمی دانشگاه دکتر بهرامی
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
ما طیبی های ساکن شهر یاسوج که دور قبل اکثرا به روشنفکر رای دادیم این دور سفت و سخت طرفدار بهرامی هستیم
Russian Federation
نه تنها دو ماه آینده بلکه مجلس آینده متعلق به منتظریان است چپ راست علیا سفلی وسطی خرد و کلان همه همه ورد زبان شون شده حاج نادر
Russian Federation
نه تنها دو ماه آینده بلکه مجلس آینده متعلق به منتظریان است چپ راست علیا سفلی وسطی خرد و کلان همه همه ورد زبان شون شده حاج نادر
راه روشن فردا
Netherlands
دکتر بهرامی علمی و عملگرا☀️☀️☀️☀️☀️
علی
United States
دکتر بهرامی ناجی شهر نیمه جانم وسلام
Alireza
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی عزیز....خوا دونه یه دونه ای
شهروند
United States
از بین گزینه های موجود ضمن احترام به سایر کاندیدای محترم جناب آقای دکتر بهرامی توانمندتر و اصلح تر است قطعا به توجه و نگاه به سابقه درخشان ایشان در شهرداری گزینه بسیار خوبی برای مجلس ۱۲ خواهد بود
مجید
Romania
نوشتین بردبردمنتظریان خودتون بیشترازاین مسخره مردم نکنیدسری قبلم تالحظه اخرتبلیغات منتظریان همین بودحی میگفتن تمومه روشنفکراخرمنتظریان بااختلاف زیاداول اخرشم بارای خیلی کمی سوم شدوروشنفکربااختلاف رای زیاداول شدمنتظریان فقط تبلیغ پوچ وتوخالی وگپ گپو
Romania
اختلاف رای روشنفکربانفردوم بالای بیست هزاررای بودهیچ کاندیدی نمیتونه این اختلاف رای جبران کنه وروشنفکررویش های این سریش خیلی بیشترازتعدادمعدود ریزش هاش بوده
کمال
Romania
این مدت خیلی روشنفکرازطایفه های مختلف دعوت میکنن رای روشنفکراین دورخیلی بیشترازقبل ببین کی گفتم
سجاد
Romania
اتفاقاتنهابازنده این دورمنتظریان امسال واسه همیشه طوماراین سیاسیون ورشکسته پیچیده میشه مردم ازاین هادیگه خسته شدن اصلادلیل پیروزی روشنفکرسری قبل نفرت مردم ازاین جریان بود
سعید
Romania
مگه اینکه /بخوادواسه همه نیروهای مخالفش پرونده سازی کنه که نتونن رای بدن وخودش رای بیاره کاری که توش مهارت داره وگرنه چیزدیگه ای به ذهنم نمیرسه که رای بیاره
محمدصادق
Romania
جریانی که نمیتونه حتی یه شعارمستقل واسه خودش انتخاب کنه میره شعارروشنفکردوباره میزاره چه امیدی بهش هست منتظریان بازنده همیشه تاریخ
Romania
درودبرجریان مردمی ندای وحدت که بدون قدرت وزروزورفقط باپشتوانه مردم اومدبالا امثال هم ان شاءالله بالای ۱۰۰ هزاررای میاره
بهنام
Romania
روشنفکرنه شوخی تامرادی جماعت باخت نمیده😉
United Kingdom
درود بر دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
نه به سه نفر نابودگران کهگیلویه
هاشمی موحد
بزرگواری
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدادونه نگیدتاجگردون بگیدامیرکبیربگیدجنگلی یگید ابهت بگیدابروی استان بگیدسردارسازندگی
Iran, Islamic Republic of
گویا استعلام معاون شبکه بهداشت و درمان دنا که مشکل داشت و تایید نشده بود با یه عکس که با منتظریان انداخته و... با اشاره منتظریان تایید شده. کاندیدایی که اینجور بخواد رای جمع کنه همون بهتر به نماینده مردم نباشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این م//// که الان حرف از بویراحمد و طایفه می زند وقتی پیش دکتر روشنفکر رفت و از ایشان می خوست که به عنوان یک مدیر کل به کار گرفته شود دکتر عذر ایشان را خواست و از ایشان جدا شد و کسی که مراحل طرقی را طی نکرده و تقاضای خارج از عرف و بدون هیچ بنیه علمی می خواست مدیر کل باشد باید الان در جبهه رقیب باشد. چون اینها جایگاهی نه بین مردم و نه نزد سیاسیون ندارند فعلا به عنوان یک ابزار از ایشان استفاده کنند و ایشان هم تک رای است کسی که ایشان را می شناسد ارزشی پیششان ندارد. چون فقط دنبال پست است.
محمد
United States
دکتر محمد بهرامی و دکتر تاجگردون شایسته مجلس هستند
امید است که مردم به این دو بزرگوار اعتماد کنند
Romania
اقای پارسه پسرعموی روشنفکرنیستن پسرعموی پدرهمسرشون هستن درضمن همون سری قبل هم مخالف بودن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون بقیه در حد مدیر کل هم نیستند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار افسانه ای اسبق شهر یاسوج جناب اقای دکتر بهرامی
کشواد
United States
فقط مردی که با مردانگی هاش آشنایم... سردار آریوبرزن پدرپایتخت طبیعت ایران... دکتر محمد بهرامی شاخص واصلح عملگرا... بااحترام به بقیه نمایندگان
دنا
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد منتظریان ،
گچساران تاجگردون ، ( اگر تایید نشود ، هرکس را که وی حمایت کند (
کهگیلویه ، عدل
ایل سترگ تامرادی
United Kingdom
دکتر بهرامی با اختلاف درصدر
بویر ۸چ
Iran, Islamic Republic of
واقعا این استان و کشور را فقط امیر کبیر دوران اقای زا رعی می تونه نجات بده حیفش که مردم جنوب کشور قدرشو نمی دونن
تحلیل گر لنده
United States
با سلام. برندگان این دوره مجلس
کهگیلویه بزرگ:سردار عدل هاشمی پور
بویراحمد: دکتر محمد بهرامی
گچساران و باشت:تاجگردون
چه فرقی می کند
United States
بویراحمد واحد یک صدا دکتر بهرامی خالق نماد آریوبرزن را فرا می‌خواند
Iran, Islamic Republic of
در غرض ورزی و دشمتی کبنا با موحد همین کافیه که در حالیکه موحد نماینده فعلی و قانونی کهگیلویه است فقط یک مطلب آنهم بر علیه موحد می نویسد باید از غصه موحد دق کنی
درود بر دکتر بهرامی♥✌✌✌
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید به نمایندگان نا لایق و خاموش در مجلس رای داد
بهترین گزینه ها فقط و فقط دکتر بهرامی و تاجگردون هست
مردم بویراحمد کی می خوان به دکتر بهرامی اعتماد کنند خدا میداند
کسی که خود را در شهرداری یاسوج اثبات کرد، آقای منتظریان چه تا به حال برای مردم این استان انجام داده؟؟؟؟
یا روشنفکر و ...
استان کهگیلویه و بویراحمد حداقل الان 20 سال از کشور عقب هست به دلیل رای دادن به افراد ضعیف در امور مدیریتی و حکومتی و تا مرکز استان جا به جا نشود مردم بویراحمد دست بردار نیستن
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1