تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۷۰۵۴۶
جزئیاتی از عملیات نفس گیر وصل آب برخی نقاط یاسوج پس از حدود ۲۴ ساعت؛

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: آب نقاط قطع شده یاسوج وصل شد

۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: آب نقاط قطع شده یاسوج وصل شد
کبنا ؛از بعد ازظهر روز گذشته، خط انتقال ۴۰۰ میلیمتر آبرسانی به مناطق مختلف یاسوج در ورودی سروک دچار شکستگی شد.
به گزارش کبنا، امید صالحی در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: از بعد ازظهر روز گذشته (دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲) خط انتقال ۴۰۰ میلیمتر آبرسانی به مناطق مختلف یاسوج در ورودی سروک دچار شکستگی شد.
وی گفت: به سرعت خط لوله آبرسانی این منطقه که وظیفه تأمین آب اکبرآباد، نجف آباد، سروک، خلف آباد تا کردلاغری را عهده دار بود، تماماً ً پایش و عملیات حفر نقطه دچار حادثه شده شروع شد.
صالحی ادامه داد: حجم شکستگی و البته سایز لوله و فشاری که در خط انتقال وجود داشت در نهایت کنترل و به سرعت وسایل و تجهیزات بازسازی این خط انتقال تهیه شد.
مدیرعامل آبفا گفت: برای اطمینان از سلامت این خط لوله و اتصال انشعابات مردم مجبور شدیم با حساسیت جدی کار را به پیش ببریم و با تمام توان بدون اینکه شب را همکاران عملیاتی ما به خانه بروند کار اصلاح و مرمت انجام شد.
امید صالحی گفت: با توجه به حساسیت مراکز بهداشتی و درمانی و خدماتی که با امنیت و سلامت مردم سر و کار داشتند به صورت تمام وقت در همه ساعات آبرسانی سیار با این اولویت انجام شد.
وی ضمن عذرخواهی از بابت قطعی ایجاد شده و قدردانی از صبر و بردباری شهروندان مناطق مختلف یاسوج، گفت: این اتفاق البته چند نکته داشت اول اینکه آب ارزشمند‌ترین و حیاتی‌ترین لازمه حیات است که در فقدان آن ارزشش و ضرورت صرفه‌جویی در آن بیشتر خودنمایی می‌کند و بعد آنکه پیش‌بینی مخزن ذخیره آب و تانکر برای همه منازل و واحد‌های خدماتی و درمانی بسیار با اهمیت و اولویت دار است و البته بروز‌رسانی و تجهیز تیم‌های عملیاتی ما نیز نکته مهمی است که البته کار را شروع کردیم و به زودی ساماندهی نهایی این مسأله را خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1