تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۴۷۰۸۸۷
جمیله علم‌الهدی:

هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده است

۷
۰
جمیله علم‌الهدی: هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده است
کبنا ؛جمیله علم‌الهدی استاد دانشگاه شهید بهشتی در اجلاسیه بین‌المللی بانوان تأثیرگذار که با حضور بانوان جبهه مقاومت در بیروت در حال برگزاری است، با اشاره به ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت روز زن در ایران، تصریح کرد: در ایران رسم داریم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) یک هفته جشن و شادمانی برپا می‌کنیم و امروز اولین روز این جشن است.
به گزارش کبنا به نقل از ایرنا، علم‌الهدی در تبیین مراحل مختلف انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه این انقلاب چند مرحله دارد، گفت: ۷۵ سال است که فلسطین مورد تهاجم و اشغال قرار گرفته است و ۶۰ سال است که در ایران انقلاب اسلامی آغاز شده است و این انقلاب مراحل مختلف را پشت سر گذاشته است.
وی افزود: ۱۵ سال اول انقلاب تربیتی بود زمانی که رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی انقلاب را آغاز کردند، در اولین بیانیه خود فرمودند پیروان من در گهواره هستند که این پیام برای بانوان و خانواده‌های ایرانی پر از نکته بود و مفهوم این بود که مقاومت در برابر الحاد باید در خانه و در میان گهواره شکل بگیرد.
وی افزود: کسانی که با کتاب‌های امام راحل آشنائیت دارند می‌دانند که اولین کتاب ایشان کشف الاسرار، کتابی در برابر تمدن آمریکایی بود و اولین انقلابشان را در برابر قانون کاپیتولاسیون مطرح کردند. ایشان از اول مبارزه با آمریکا را در نظر داشتند و آن را شیطان بزرگ می‌دانستند و مبارزه با آن را از گهواره می‌خواستند و خانواده‌های ایرانی ۱۵ سال طول کشید تا پیروان مقاوم امام را تربیت کردند.
علم‌الهدی ادامه داد: مرحله دوم انقلاب مبارزه با استبداد یعنی شخص شاه بود. استبداد پهلوی با کارسازی و تسهیل گری برای تسلط آمریکا بر ایران مورد هجمه امام و انقلابیون قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: حجاب برای امام (ره) چهره و پرچم یک جامعه اسلامی و رمزی برای مقاومت در برابر تمدن الحادی بود.
این استاد دانشگاه گفت: مرحله بعدی انقلاب، انقلاب فرهنگی بود؛ امام متوجه دانشگاه و مدرسه شدند و گفتند که باید در دانشگاه و مدرسه انقلاب کنیم. مرحله بعد از فرهنگ که به دستور مقام معظم رهبری مطرح شد، جهاد تبیین است.
علم‌الهدی با بیان اینکه چند سالی است که حضرت آقا دستور دادند که به جهاد تبیین بپردازیم، اظهار داشت: این بخش توجه خاصی به رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و خانم‌ها و آقایانی دارد که می‌توانند اصول اساسی انقلاب و مقاومت را تبیین کنند.
وی با بیان اینکه همانطور که انقلاب به سمت تکامل پیش می‌رود، دشمنان انقلاب هم پیچیده‌تر عمل می‌کنند، گفت: آمریکا امپراطوری بزرگ رسانه‌ای در اختیار دارد، جامعه ایران، زن ایرانی را خیلی کم در جهان می‌شناسند و علت آن این است که حقیقت را بیان می‌کنند.
امپراطوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیده شدن صدای فلسطین را نمی‌دهد
این استاد دانشگاه تاکید کرد: مقاومت فلسطین امروز از دورتر از ایران برای تحقق حقیقت و ابطال باطل شروع شده است، ولی امپراطوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیده شدن صدای فلسطین را نمی‌دهد.
علم‌الهدی گفت: جهاد تبیین از وظایف ماست چراکه با دشمن سرسختی روبرو هستیم که تمام صنایع اطلاعاتی و نظامی را در اختیار دارد و به نسل‌های انسانی حمله کرده و فرهنگ کودکان و دختران و نوجوانان ما را تغییر داده و کثیف‌ترین عمل زشت را انسانی و قانونمند جلوه می‌کند.
وی با تاکید بر این موضوع که بر عهده زنان انقلابی و مقاوم است که زیبایی‌های خانواده را به جهان مخابره کنیم، گفت: هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده، همانطور که مقاومت و مردانگی و فداکاری مردان در گرو فداکاری زنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باز جمعه شد و این ها خونوادگی به حرف آمدن،
هیس بس است دیگر...
Iran, Islamic Republic of
پدرت و شوهرت کشور را نابود کردند....
Iran, Islamic Republic of
درود بر بانوی با شرافت
Iran, Islamic Republic of
زنان ایرانی اصل خودشان فداکارند امروز زنان بیچاره رانو پایداری نده اسنپ اند امروز زنان بیچاره همه در بازار کار می کنند وقتی که بچه هایشان برسند را هم ندارند در صورتی که زنان باید از هر نظر تامین باشند تا بتوانند به بهترین شکل به بچه ها برسند زنان باید از نظر مالی کاملا تامین باشند تا از نظر روحی،و جسمی در آرامش باشند و به شوهر و بچه های معصومشان برسند زنان ایرانی امروز مدام پیش دکتر اند چرا؟ چرا آمار طلاق به اوج خود رسیده ؟ اگر یک خانواده از نظر مالی تامین باشند استحکام و پایداری خانواده با رعایت مسائل اخلاقی دائمی می شود امروز اصلی ترین مسئله این است مردم از نظر معیشت تامین شوند و از نظر مسکن مشکلی نداشته باشند امروز بیشتر مردم توان خرید یک دوچرخه را هم ندارند دراین سرمای زمستان اولیاء با موتور سیکلت بچه های خود را به مدرسه می برند
Iran, Islamic Republic of
اگرحر ف نزنی نمیگن لالی
نمیدانیم به آقای رئیسی بعنوان رئیس جمهور رای دادیم یا ایشون !!؟؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ضد لر ترین زن تاریخ ایران جمیله خانم حذف لرها از اولویت حاکمیت نیست لرها سند هویت جمهوری اسلامی هستند به ملیجک های دور و برت نناز روزها زود میگذره خانم رییس
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1