تاریخ انتشار
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۷۱۸۳۱
در خطبه های نماز جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

سید فرج الله پژمان: نماینده و کاندیداها مراقب باشند از خدمات نظام بنام ترغیب و جلب رای مردم استفاده نکنند، مردم آگاهند و می بینند

۵
۳
سید فرج الله پژمان: نماینده و کاندیداها از خدمات نظام بنام ترغیب و جلب رای مردم استفاده نکنند، مردم آگاهند و می بینند
کبنا ؛امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه در ادامه مبحث زندگی موفق، عَفو ( بخشیدن ) وَ صَفح ( نادیده گرفتن) را از عوامل استحکام زندگی زوجین جهت تثبیت یک خانواده موفق برشمرد و گفت: در هر دو مقوله فوق اگر در قبال اعمالشان منتی نباشد، ارزشش دوچندان خواهد بود.  
به گزارش کِبنا از چیتاب، وی با اشاره به آسیب‌های وارده به خانواده‌ها که منجر به فروپاشی می‌شود گفت: تقسیم وظایف خانواده (اهمیت به وظیفه‌شناسی )، عفو گذشت (پوشاندن عیوب، لغزش همدیگر با احترام متقابل، بدور از کینه در خانواده )، از مهمترین فاکتور‌های تقویت بنیه و شاکلهٔ استحکام خانواده می‌باشد که اگر از اول در اولویت رفتاری و کرداری زوجین نهادینه گردد قطعاً خروجی آن یک خانواده موفق خواهد بود.  
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به مسأله انتخابات و حساسیت دشمنان نظام شور شعف انتخاباتیِ مُنجَر به سیاست زدگی مردم را بزرگترین خطر برشمرد و گفت: دخالت بیگانگان با تزریق یأس در راستای اهداف شومشان جهت تحریک ملت با هدف دلزدگی و عدم حضور در این همایش سرنوشت ساز آرزوی دیرینه آنان بوده و هست.  
سید فرجُ الله پژمان با اذعان به اینکه رَأی دادن حق عام می‌باشد خاطرنشان کرد: شما مردم که حقتان انتخابِ سرنوشت آینده‌تان است باید جهت قویتر ماندن در انتخاب حضور پرشور داشته باشید، زیرا تزلزل هرکشوری منوط به کمرنگی حضور در انتخاب سرنوشت ساز آن کشور است.
امام جمعه چیتاب با اشاره به انتخابات پرشور در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز خاطرنشان کرد: در استان ما ۱۰۰ درصد حضور، همیشه در صدر کشور بوده و هست، اما هر نماینده و یا کاندیدایی که بخواهد بخاطر منفعت خویش انتخابات را به سمت سُویِ قومی قبیله‌ای ببرد و بقولی سهم دیگر مردم را پایمال کند، خطای بزرگی انجام داده و باید جلویش گرفته بشود.
وی ضربه زدن به اصل انتخابات یعنی (همان در خدمت عام مردم بودن) را، بدترین ضربه به نظام و عدالت اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: اولاً خدمات انقلاب باید در قالب خدمات نظام به مردم برسد و این وظیفه مسئول یاهر نماینده‌ای است، لکن هر نماینده یا کاندیدایی که بخواهد با استفاده از خدمات نظام، به منزله ترغیب مردم جهت جلب اعتماد به طرف خود استفاده کند خطاکار بوده و مردم او را طرد می‌کنند زیرا مردم آگاهَند و می‌بینند.  
سید فرج الله پژمان در ادامه فراز دوم از خطبه‌های این هفته ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت زینب کبری «س» گفت: دُوِلِ آزاده حُریَّتِ اِمروزی خود از یوغ استکبار و استعمار را مدیونِ همان عزتی‌اند، که حضرت زینب با بیداری و هوشیاری علیرغم شدتِ زجر و ستم در آن دوران در رسوا کردن یزیدیان با محوریت "هَیهات مِن اَلذِلَّه" به آنان داد.
این خطیب جمعه در پایان خطبه‌های این هفته ۱۲بهمن سالروز ورود امام راحل به وطن را آغازی بر پایانِ سُلطَهِ جنایت بارِ پنجاه ساله رژیم منحوصِ پهلوی برشمرد و گفت: ذوقی که مردم بعد از ۱۴سال تبعید جهت دیدن رهبرشان داشتند باعث شد تا در ۱۲ بهمن ۵۷ به دنبال مبارزات قهرمانانه‌شان تأسیس انقلابی را رقم بزنند که باخون فرزندانشان به جهانیان درس آزادگی بدهند و بگویند " وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ، إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا" همانا ظلم پایدار نخواهد ماند.  
لازم به ذکر است قبل از خطبه‌های این هفته خدمات جهادی دفتر خدمات قضایی دشتیان در بخش کبگیان (شهر چیتاب) از جمله ثبت سامانه ثنا، سوء پیشینه، ابلاغیه، اظهارنامه و.. با حضور معاون و کارشناس دفتر آقای مَهدیِ تابان نژاد برگزار گردید و همچنین گروه سرود پایگاه شهید مدنی مدرسه راهنمائی روستایِ نَقارِه خانه به اجرای سرود پرداختند.  


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

یاحق
Iran, Islamic Republic of
دقیقا امروزه دارن اینکار رو انجام میدن
مانند همین نماینده همیشه در خواب خودمون
عالی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی سلام
اگه اینطوری چرا خبره گان آقای روشنفکرو تایید صلاحیت کرد؟.
فریده دم چنار
Iran, Islamic Republic of
نماینده بویراحمد داره اینکارو انجام میده
پس لطفا بهش رای ندید
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
با اومدن بهرامی به صحنه روشنفکر برای همیشه به تاریخ خواهدپیوست
زری
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که نصف عمر نمایندگیش بدنبال عزل و نصبه به درد سرایداری هم نمیخوره
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1