تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۷۲۴۵۰
مدیرعامل آب و فاضلاب استان خبر داد

۱۳ روستا از مجموعه دهستان‌های سادات محمودی از تنش آبی خارج شدند/ ابلاغ اعتبار برای حل یک روستای پر جمعیت دیگر‌

۴
۰
۱۳ روستا از مجموعه دهستان‌های سادات محمودی از تنش آبی خارج شدند
کبنا ؛پروژه آبرسانی روستای بنستان (دهستان سادات محمودی) با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت دهه فجر کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، در ابتدای این دیدار هاشمی مهر اظهار داشت: امروز هرچه از زیرساخت‌ها می‌بینیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: خواسته‌های مردم امروز به سمت و سوی فناوری‌های نو سوق داده شده و این یعنی حرکت ما برای ایجاد خدمات و زیرساخت‌ها روند خوبی را طی می‌کند اگرچه باید سرعت این حرکت‌ها افزوده شود.
وی بیان کرد:‌ امیدوارم خداوند توفیق دهد مسئولان خدمات درست و مناسبی به مردم عرضه کنند.
هاشمی گفت: امروز بیش از ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان در شهرستان دنا داشتیم که بخشی از خدمات نظام به مردم شریف این منطقه است.
در ادامه این مراسم، ‌امید صالحی گفت: در حدود دو سال اخیر اقدامات خوبی را برای توسعه و تکمیل آبرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی مد نظر داشته‌ایم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان اظهار داشت: در جهاد آبرسانی ۱۰۷ روستا را با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان تکمیل کردیم که ۲۳ هزار نفر از ۳۶۱ کیلومتر خط لوله و ۱۳۰۰ متر مکعب مخزن ایجاد شده در این پروژه‌ها، بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سفر اول ریاست محترم جمهوری پروژه‌هایی در حوزه آب و فاضلاب تعریف شد، بیش از ۵۷ کیلومتر در یاسوج اصلاح شبکه شد و فاضلاب چرام ۴۰ میلیارد تومان تخصیص گرفت و کار شد.
صالحی با تقدیر از تلاش‌های استاندار و مجمع نمایندگان استان گفت: با پیگیری‌هایی که شد در حوزه جهاد آبرسانی، اعتبار جدید ما به ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
مدیر عامل آبفا افزود: در سادات محمودی ۱۳ روستا دارای تنش آبی بود، برای مدیریت این شرایط، دبی آب را از ۱۸ به ۳۵ لیتر بر ثانیه رساندیم که در بهبود دسترسی مردم این مناطق به آب شرب پایدار اثر خوبی داشت.
وی به چالش آبی روستای بنستان اشاره کرد و افزود: برای حل این موضوع دو راهکار هست انتقال آب از ۱۲ کیلومتری این منطقه که ۴۰ میلیارد اعتبار برای خط انتقال و‌ایستگاه پمپاژ نیاز دارد و دیگری از چشمه‌ای که حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد و برای تکمیل چرخه آبرسانی از این محور نیز تقریباً ۲۰ میلیارد تومان لازم است.
وی ادامه داد: ۲۵۰۰ متر لوله متناسب با نیاز خط انتقال این پروژه موجود است، با تأمین اعتبار لازم، ‌ایستگاه پمپاژ و مخزن لازم نیز احداث و لوله مورد نیاز فراهم می‌شود.
صالحی تصریح کرد: عمده مشکل ما در این مناطق در بهار و تابستان است که دلیل آن به افزایش مصرف آب در بخش‌های کشاورزی، دامداری و باغداری ربط پیدا می‌کند، برای حل این چالش هم ظرفیت فرهنگ‌سازی را به میدان خواهیم آورد و هم اینکه از پتانسیل قانون بهره خواهیم گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
ابن‌پروژه به قولا آبرسانی بنستان‌سرکاری و برای رای جمع کردن بود ولی مردم دیگر فریب نمی خورند
مهندس
Iran, Islamic Republic of
کدام ادم عاقل در وسط زمستان شروع به کار عمرانی میکند در وسط برف و باران. اینها همش سیاه نمایی است آقای استاندار!!!!!!!!!!!!!!!
مردم میفهمند این شما مسیولین هستید که درکی ا زمردم ندارید .
Iran, Islamic Republic of
این شوی تبلیغاتی فایده ای ندارد
Iran, Islamic Republic of
بازم کلنگ زنی !!!😀
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1