تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۷۲۷۸۵
یادداشت ارسالی؛

چرا حاج آقای بزرگواری؟

۸
۰
چرا حاج آقای بزرگواری؟
کبنا ؛صادق حیدریان _فعال سیاسی اجتماعی در یادداشتی به عنوان «چرا حاج آقای بزرگواری؟» نوشت: فضای سیاست این روز‌ها را که رصد و بررسی می‌کنیم می‌بینیم که بازار شایعات، قول‌های نامعتبر، ادعا‌های پر طمطراق، بی‌اخلاقی‌های عدیده، فریب‌های زیرکانه و... داغ است و هر نامزدی تا می‌تواند ادعا‌های شاخ دار و قول و قرار‌های عجیب و غریب می‌دهد. فضای سیاست این روز‌ها آکنده از بی‌اخلاقی و رذایل منحوس بشری است که نه با تواصی سفارش شده در دین خدا سازگاری دارد و نه با ارزش‌های اصیل مورد پذیرش انسان‌ها. فضای سیاسی این روز‌ها یادآور کتاب شهریار ماکیاولی است و این حمله ماکیاول که می‌گفت هدف وسیله را توجیه می‌کند را به اذهان متبادر می‌کند. در صورتی که ما در دین و کتاب خدا به تکرار علیه این سخن آیه و حدیث متواتر داریم. «فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» برای عبور از این بحران‌های اقتصادی، سیاسی، اداری، قضایی و اخلاقی، ما به سیاستمدارانی نیاز داریم که به برخی سنجه‌ها و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مجهز باشند که این سنجه‌ها بتوانند در هرم قدرت که بسیار وسوسه‌انگیز و فساد خیز است آن‌ها را از معصیت، فساد‌های مالی و اداری مصون نگه دارد. از سنجه‌های شخصیتی و اخلاقی که در این فضای پلشت می‌تواند نامزد‌ها را از بی‌اخلاقی‌ها مصون نگه دارد، پادکستی، خدامحوری، دین مداری، صداقت و راستگویی، حب اهل بیت عصمت و طهارت، خلق نیکو، صدق کلام و گفتار، سخت کوشی، ضدیت با مشی قوم گرایی، ضدیت با حب دنیا و... است. اگر بدور از حب و بغض‌های مصطلح در فضای سیاست این روز‌های کهگیلویه بخواهیم بر پایه اخلاق و انسانیت داوری کنیم نیک می‌بینیم که تنها نامزدی که متخلق و مسلح به این خصیصه‌ها و ویژگی‌های انسانی و اخلاقی است حاج آقای بزرگواری است. انسان پاک و صادقی که هرگز از سیاست برای خود و خانواده‌اش کیسه ندوخت و هرگز قدرت را نردبانی برای به دست آوردن ثروت‌های بادآورده، شهرت‌های کاذب و قدرت‌های رذیله نکرد. مرد پاکباز و صادقی که در صدق گفتار و کردار از نوادر روزگاران است و آن زمانی که عافیت طلبان فریبکار در ناز و نعمت بادآورده متنعم بودند، ‌ایشان چون برادر شهیدش لباس رزم پوشید و به رزمندگان ایرانی در سوریه پیوست. آن زمانی که بعد از دو دور حضور در مجلس شورای ملی که با مشی خود و صدق کلامش مورد وثوق کامل نظام قرار داشت و می‌توانست هر سمتی را که دلش می‌خواست تصاحب کند، به ندای رهبرش لبیک گفت و پوتین‌های عاشقی‌اش را به پا کرد و برای حراست و پاسداری از حرم اهل بیت به جبهه‌های حق علیه باطل رهسپار شد. مردی که کلام و رفتارش عین مشی اسلام اصیل است و همیشه این مهم را سرلوحه کار خویش قرار داده است. براستی بدور از حب و بغض‌های شخصی، قبیله‌ای و جناحی که بخواهیم نقد و بررسی کنیم نیک می‌بینیم که از لحاظ اخلاقی، مالی، اداری و شخصیتی حتی یک نقطه خاکستری هم در زندگی حاج آقای بزرگواری وجود ندارد.
مردم شریف کهگیلویه؛
آگاه باشید که تمام مشکلات این روز‌های ما و سرزمین مستعدمان ما حصل اشتباه در انتخاب‌های ماست، بیایید با انتخاب نامزد اصلح که متخلق و آراسته به صفات پاک انسانی و‌ایمانی است منطقه و بلاد خویش را از پلیدی و بی‌اخلاقی نجات داده تا از قِبَل حضور افراد اخلاق مداری چون حاج آقای بزرگواری نور‌امید و‌ایمان را به خاک غبار گرفته دیارمان تابانده و از قبل حضور انسان‌های پاک و بی‌آلایش و کاربلد، بلاد مستعد خویش را به حق خویش که همانا توسعه پایدار است رهنمون کنیم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
ازحاج آقا بزرگواری بپرسید کی ایشان رو فرستاد سوریه قطعا خواهد گفت سردار عدل هاشمی پور
رضا
Iran, Islamic Republic of
ازحاج آقا بزرگواری بپرسید کی ایشان رو فرستاد سوریه قطعا خواهد گفت سردار عدل هاشمی پور
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
راستی بزرگواری چه توانی دارد مگر هشت ستل نماینده نبود چه کاری کرد ضرب المثل معروف ...برادر...
Iran, Islamic Republic of
خدایی برا رای جمع کردن ببین چکار ها که نمی کنند ..سید تو دیگه چرا
United Arab Emirates
/ به بزرگواری رای بدیم
منتقد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج بهرام تاجگردون که سخنرانی تاریخی اش تا ابد درخاطره ها خواهد ماند فرمودند مجلس کارشناس قانون گذار می خواهد . نه آرپی جی زن ومرده شور مگه مجلس صحنه جنگ توپ و تانک است . حال به فرمایش نویسنده فرض بر این که بزرگواری پاک دست است و.... مگر مجلس بانک مرکزی ، وبرنامه وبودجه است . مجلس برنامه ریز ، قانون گذار ، کارشناس اقتصادی ، سیاستمدار می خواهد ، به فر موده ی استاد بزرگ آیت اله جوادی آملی مجلس مومن با عرضه می خواهد . نه مومن بی عرضه .
Iran, Islamic Republic of
ککا ای تفنگ چنه و کولت
خو حضرت عالی دینته ادا کردی
بقیه باید خشونه ثابت کنن که تو مسیر انقلاب هستن یا نه
با افتخار شکوهی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای بزرگواری/وارد کارزار انتخابات شده است. متاسفانه ایشان توانایی درک خیلی از مساول ساده را ندارند
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1