تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۷۲۹۳۷
در خطبه های نماز جمعه ۴ بهمن ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

امام جمعه کبگـیان: خروجی انتخاب مردم نماینده همه است، به کسی رأی بدهید که نماینده پیمانکاران نباشد

۲
امام جمعه کبگـیان: خروجی انتخاب مردم نماینده همه است، به کسی رأی بدهید که نماینده پیمانکاران نباشد
کبنا ؛حجت الاسلام سیِـد فرج الله پژمـان_ امام جمعه کبگـیان در خطبه های ۴ اسفند ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گُناه در ادامه مبحث ازدواج موفق در جامعه گفت: هرگاه در سلایق، عقایِد و رفتار زوجین هم تراز همدیگر بودند زندگی مشترکشان موفقیت آمیز خواهد بود.
به گزارشِ کِبنـا، وی اظهار داشت: مُتأسفانه امروزه عده ای شاکله زندگی موفق را بجای معیار ایمـان، در سرمایه و مال اندوزی می دانند که این یک راه غلط و ناموفق منتج به جدائی است. 
سید فرج الله پِژمان، در فراز دوم از خطبه های این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان تولد امام زمان " عج الله تعالی فرجهُ الشریف " و روز سربازان گمنام امام زمان افزود: اگر این سربازان گمنامی که به جهت حفظ امنیت فعلی ما در پنهان تلاشهایی انجام می دهند نبود خیلی از آرامش خاطر فعلی ماها در امنیت حاصله مخدوش می شد. 
امام جمعه چیتاب در ادامه خطبه دوم با اشاره به مسئلهٔ انتخاباتِ پیشِ رُو خطاب به حاضرین گفت: نماینده ای انتخاب کنید که با تعهُد به اسلام و پایبندیِ به نظام مردمدار باشد، درد مردم را بداند، و با پرهیز از حزبگرائی درمانی جهت مشکلات مردم داشته باشد. 
وی ادامه داد: هر کسیکه بخواهد برخلافِ آرمانهای نظام قومی قبیله ای برخورد کرده، و از همین الان با پیمانکاران جهت پیشبرد اهدافش در وعده های سرخرمنی برنامه بریزد نمی تواند برای مردم کار بکند و او نماینده مردم نیست بلکه نمایندهٔ پیمانکار است و به این چنین کسی رای ندهید.
این خطیب جمعه با اذعان به اینکه نماینده منتخب مختصِ قشر، جناح، یا منطقه خاصی نیست خاطرنشان کرد: هرکسیکه با هر سلیقه و جناحی انتخاب بشود نماینده همه مردم است و مسئولیتش قانون گزاری در جهت پیگیری مطالبات عموم است. 
امام جمعه چیتاب ضمن تشکر از مردم بخش و شهر چیتاب در استقبال همگانی از ورود کاندیداتورها به مرکز بخش نیز تصریح کرد: شما مردم اصالت دار و متمدن دیار کبگیان و چیتاب خودآگاهید که اگر تعداد کاندیدا زیاد است لکِـن علیرغمِ احترام به میهمانانتان در نطق ها شرکت می کنید تا بتوانید اصلح را انتخاب کنید و این همان بصیرت افزائی در شناخت است.
حجت الاسلام پژمان حماسه حضور مردم پایِ صندوقهای رأی را خصیصه بارزِ ملت ایران بر دولهایِ دیگر برشمرد و افزود؛ قطعاََ به مانند شکوه سبزتان در ۲۲ بهمن که دهان یاوه گویان را بستید امسال نیز با حماسه حضورتان در ۱۱ اسفند درس وفاداریتان به انقلاب را به بدخواهانِ نظام خواهید داد.
وی خطاب به مسئولان ستاد کاندیداتورها از آنان خواست، تا بنرهایی که مُنَقَّش به اسماءِ جَلاله است را مراقب باشند در همهمه طرفداران زیر پا نیندازند. 
سید فَرَجُ الله پِژمان در پایان با تَشَکُر اَز صداوسیما جهت اجرا و پخش برنامه های مناظرات نامزدها نیز گفت: این اقدام بسیار خوب باعث شد تا مردم با روشنگَـری در انتخاب اصلح بیشتر واقف بشوَند. 



٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1