تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۴۷۳۵۹۶
در خطبه های نماز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام آبرومند نسب: استانی که رتبه مشارکت مردمش در انتخابات صدرِ کشور است نباید اینقدر محروم باشد

۳
حجت الاسلام آبرومند نسب: استانی که رتبه مشارکت مردمش در انتخابات صدرِ کشور است نباید اینقدر محروم باشد
کبنا ؛حجت الاسلام عباس آبرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به مسئله زندگی سه گانه انسان گفت: انسان در سه مرحله رَحِم اول شکم مادر متولد و در دنیا، رَحِم دوم شکم دنیا (عالم برزخ) و رَحِمِِ سوم حیات ابدی بعد از برزخ زندگی می کند.
به گزارش کِبنـا از چیتاب، این خطیب موقت، پرونده انسان با مضمونِ رفتار، گفتار و کردارِ در قبالِ مردم و عبودیت را لازمه تأیید یا ردِّ انسان در ورود به عالم پس از مرگ برشمرد و افزود: دراین وانفسا که مردم دچار عمرهای زودگذر شده اند خیلی مراقب باشیدکه در دام هوا و هوس و شیاطین نیوفتید.
امام جمعه موقت کبگیان در فراز دوم از خطبه های این هفته ضمن تشکر از حضور سبز مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: از بخشدار و هیئت اجرائی انتخابات که در بدنه اجرائی خودهمراه و همیار مردم در تکاپوی برگزاری انتخاباتی سالم نهایت تلاش را داشتند تشکر می کنم.
آبرومند نسب ادامه داد: حضور باشکوه مردم در کنار تلاش نستوه هیئت اجرائی انتخابات باعث شد تا مردم با حضور بالای ۷۰ درصدی خود در بخش کبگیان همگان دیگر مردم استان حماسه تاریخی رتبه اول مشارکت در کشور را رقم بزنند.
وی با بیان اینکه مردم با " نــه " به دشمن به صحنه آمدند تصریح کرد: مسئولان کشوری همه دیدند که مردمان کبگیان و کهگیلویه وبویراحمد چه حماسه ای بپا کردند حال نوبت خدمت صادقانه شما در به ثمر رساندن مطالبات به حق این مردم ولایتمدار و محروم است.
وی افزود: مسئولان کشوری بدانند، استان محرومی که رُتبَـهٔ مشارکت حضورِ مَردُمَش در انتخابات صدرِ کشور است، لایق خدمت رسانی است و نباید این همه بیکاری و محرومیت داشته باشد.
آبرومند نسب نماینده منتخب در هر منقطه را خروجی انتخاب مردم برشمرد و گفت: وقتی رقابت تمام می شود به دنبال رفاقت در مطالبه گری دیارتان از منتخب مردم باشید تا از عمران و آبادانی دیارتان عقب نمانید.
امام جمعه موقت کبگیان در پایان خطبه های این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان ماه ضیافت الهی، و ریزش و سوزش گناهان خطاب به حاضرین گفت: در هیاهوی عمرهای زودگذر این زمانه تا میتوانید با کسب فیض از این ماه نهایت بهره را ببرید زیرا خیلی از عزیزامان پارسال همین موقع در میان مابودند ولی الان نیستند که حسرت لحظه ای بازگشت به دنیا جهت عبودیت را میخورند.
وی با اذعان به اینکه عده ای در ماه رمضان به بهانه درد معده از روزه فرار می کنند نیز گفت: به بهانه سوزش معده گول وسوسه نفستان را نخورید، زیرا این مسئله در طول ۱۱ ماه سال بوده و هست منتهی چون در این ماه شیطان به زنجیر است، شماها را به این بهانه ترغیب به نگرفتن روزه می کند.



٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1