تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۷۵۴۲۹
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت:

بشارت بزرگ خداوند به خدمتگذاران خانواده های معظم شهدا / 45 سال هست که شیطان بزرگ هر اقدامی کرده شکست خورده است / پرقدرت اسرائیل را تنبیه کردیم که همه عالم ببینند

۱
۱
بشارت بزرگ خداوند به خدمتگذاران خانواده های معظم شهدا /  45 سال هست که شیطان بزرگ هر اقدامی کرده شکست خورده است / پرقدرت اسرائیل را تنبیه کردیم که همه عالم ببینند
کبنا ؛
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: خداوند به شهید می گوید من جانشین تو در بین اهل بیت تو هستم، هر که آنان را خوشنود کند مرا خوشنود کرده، و هر که آنان را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است، که این بشارت بزرگی به کسانی است که خدمتگذار خانواده معظم شهدا هستند.
   

به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه 1403) سردار علی فدوی در اجلاسیه 92 شهید شهرستان باشت گفت: به نام شهدا و برای بزرگداشت شهدا جمع می شویم چون شهدا می توانند دست ما را بگیرند.
سردار فدوی اظهار کرد: حدیثی هست که می گوید زخم شمشیر و تیر و نیزه بر مجاهد و شهید از نوشیدن آب خنک در تابستان سوزان گواراتر است. خداوند به شهید می گوید من جانشین تو در بین اهل بیت تو هستم، هر که آنان را خوشنود کند مرا خوشنود کرده، و هر که آنان را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است، که این بشارت بزرگی به کسانی است که خدمتگذار خانواده معظم شهدا هستند.
سردار فدوی بیان کرد: علما در تفاسیر می فرمایند که همه وعده های خدا حق است، و این شرط دارد، باید این شروط را بندگان خدا انجام دهند و بعد تحقق وعده های خدا را می بینند.
وی تصریح کرد: امام در اوج جنگ فرمودند که ما آمریکا را در خلیج فارس به خاک مذلت می نشانیم، و این انجام شد و تا اکنون ادامه پیدا کرد.
سردار فدوی گفت: بالاترین دلبستگی در این دنیا، دلبستگی مادر به فرزند است، اما محبت خداوند خیلی بیشتر از این حرف ها است، خداوند متعال بیشتر از هر کسی می خواهد به بندگان خود محبت کند، و او را عزیز دارد، بالاترین جلوه ای که وجود دارد دلبستگی مادر به فرزند است.
   
سردار فدوی افزود: خباثت های شیطان را در سال 1401 دیدید؟ انقلاب را اذیت کردند و هزینه های زیادی کردند، ولی شکست خوردند. 45 سال هست که شیطان بزرگ هر اقدامی کرده شکست خورده است.
سردار فدوی گفت: در قرآن می فرماید فقط دو حزب وجود دارد، حزب خدا و حزب شیطان، همه در این دو حزب هستند. باید مراقبت کنند که در حزب خدا باشند، چون خدا تضمین کرده که حزب خدا پیروز است و حتی یک بار هم حزب شیطان پیروز نمی شود.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: شیطان بزرگ دائم اعتراف کرده است، وزیر خزانه داری آمریکا نیز اخیرا گفته است که در طول این 45 سال حتی یک پیروزی از ایران بدست نیاوردیم و همواره شکست خوردیم.
سردار فدوی گفت: این پیروزی بخاطر صبر و استقامت و پایداری مردم ما اتفاق افتاده است، و باید این را ادامه بدهیم که همه مشکلات حل بشود و خداوند وعده حق داده که اگر به تکالیف خود را انجام دهید بهترین نتیجه را عنایت می کند.
وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ جمعیت استان بزرگی نیست ولی 2 هزار شهید داده، این بدین معنا بوده که مردم پای کار بوده اند و به تکالیف خود عمل کرده اند.
   

وی خاطرنشان کرد: قریب 7 ماه جنگ در غزه، 92 درصد کشورهای دنیا تظاهرات کردند، و همان حرف هایی را زدند که حضرت امام سال 1342 درباره خبیثان عالم از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا زدند، این برکت انقلاب اسلامی است و ما باید از خودمان مراقبت کنیم، که حتما به تقوای الهی عمل کنیم تا روندی که خدا مشخص کرده با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند، و ما خودمان امیدوار باشیم این حرکت نهایی را ببینیم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان بدهیم.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران عنوان کرد: کنسولگری ایران را زدند و عزیزان ما را شهید کردند، مقام معظم رهبری 3 بار علنی عنوان کردند که حتما تنبیه می کنیم، پرقدرت اسرائیل را تنبیه کردیم که همه عالم ببینند. تعداد بیشمار پهپاد و موشک روانه پایگاه هوایی شان شد که کنسولگری ما را زده بودند.
وی گفت: غرب در یک سانسور همه جانبه تمام تلاشش را کرد که نگذارد اخبار بیرون بیاید، اما مردم فیلم گرفتند و انتشار یافت.
وی بیان کرد: سلام و صلوات بر بنیانگذار انقلاب و امام حاضر ما مقام معظم رهبری که 36 سال است راهبری دائمی می کند تا به بهترین شیوه عمل کنیم، سلام و صلوات بر شهیدان که پای کار بودند و جان عزیز خود را دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدمتگزار
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1