تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۷۵۵۴۵
کنار گذاشتن آقای ق از دفتر نهاد ریاست جمهوری پایان دخالت‌ها به نام نهاد ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

ماجرای ق و پ در کهگیلویه و بویراحمد

۵۵
۳
ماجرای ق و پ در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛بعد از انتصاب منصوری استاندار تهران به‌عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مسئول نهاد ریاست‌جمهوری، دوستداران دولت سیزدهم، بسیار امیدوار شدند، چرا که منصوری، از چهره‌های جوان ولی نام‌آشنای جبهه انقلاب در جامعه اسلامی دانشجویان بود و خود را فراتر از احزاب مرسوم ادعایی (اصول‌گرا و اصلاح‌طلب) نشان داد و در کلیت حرکت دولت بعد از استقرار وی نیز شاهد تحولاتی حداقل در حوزه گفتمان اصیل این دولت ناظر به فراجناحی و صرفاً در خط انقلاب بودن؛ بودیم و هستیم. هرچند که استان به استان متفاوت بوده و است، اما تمرکز دولت بر محور خدمت مدبرانه و بی‌منت از جمله برکات استقرار جناب منصوری در مجموعه نهاد ریاست‌جمهوری بود. بدون اغراق حضور منصوری در قامت معاون اجرایی و رئیس نهاد ریاست‌جمهوری، نقش تعیین‌کننده‌ای در انسجام گفتمانی دولت سیزدهم و تنظیم دقیق برنامه‌های اجرایی دولت با محور تشکیلاتی داشت و بعد از حضور ایشان و سفرهای فشرده به تمام استان‌ها و شهرستان‌ها، توانست نگاه‌ها را در سراسر کشور به جهت فلش و هدف‌گذاری دولت سیزدهم معطوف نماید، مسئله‌ای که تا قبل از آن بسیار نامنظم بود.
علی‌رغم این موضوع اما حضور دکتر منصوری در نهاد ریاست‌جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد قصه‌ای دیگری داشت و دارد.
یکی از معاونین استاندار از همان اول حضورش، مدعی بود و هست که انتصابش به دستور مستقیم نهاد و آقای منصوری علی‌رغم میل استاندار و نمایندگان مجلس بود.
وی مدعی است که آقای منصوری در زمان استانداری‌اش در تهران، به او پیشنهاد معاونت داد ولی نپذیرفت و مدعی است که با بستگان خانواده رئیس‌جمهور هم ارتباط دارد.
این معاون محترم از روز اول تا الان مدعی است که هیچ‌کس حتی استاندار در انتصابش نقش نداشته‌اند و بلاواسطه از طرف نهاد و شخص آقای منصوری منصوب شده است و مأموریت دارد دولت انقلابی را در استان و با کمک مستقیم نهاد ریاست‌جمهوری مستقر کند. او به کرار گفته و می‌گوید که اختیاراتش از استاندار برای عزل و نصب‌ها بیشتر است. آقای معاون در جلسات تهران به‌شدت منتقد دولت در استان بوده و یک‌بار در گردهمایی ستادهای آقای رئیسی در تهران که باواسطه هم شرکت کرده بود؛ به‌صراحت گفته بود که با این دولت در استان نمی‌توانم کار کنم. با این ادعا کلی مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را به محل کارش فراخوانی و با این جمله معروف و مشترک که قرار است شما جابه‌جا بشوید؛ ولی من نمی‌گذاریم؛ اما شرطش این هست که با ما (با خودش) هماهنگ باشید و از این رهگذر در چندین اداره و دانشگاه و... از جمله اداره کل راه و شهرسازی؛ اداره کل تربیت‌بدنی، و... نیروهایی را تحمیل نمود، داماد و دوست و برادر و امثالهم را و این روند هنوز ادامه دارد... بررسی‌های ما از برخی افراد در نهاد ریاست‌جمهوری نشان داد، شخص آقای منصوری را با این معاون استانی؛ صنمی در حد ادعای ‌او نیست؛ ولی از قضا این مسئول دفتر منصوری آقای ق بود که رابط جناب معاون خاص با منصوری است و دودها از دفتر آقای ق و به نام نهاد ریاست‌جمهوری هرازگاهی بلند می‌شد و می‌شود.
برای مثال در قضیه آموزش‌وپرورش و اصرار بر کنار رفتن مدیران آموزش‌وپرورش قبل از انتخابات؛ بحث این بود که این نهاد ریاست‌جمهوری است که اصرار دارد؛ درصورتی‌که بعداً مشخص شد که اصل ماجرا، فقط هماهنگی داخلی بین آقای پ در استانداری بدون اطلاع استاندار و آقای ق در نهاد ریاست‌جمهوری بدون اطلاع آقای منصوری و فشار مضاعف گروه فشار در بویراحمد بود.
در قضیه دانشگاه فنی، شرکت گاز و حتی معاون سیاسی استاندار، چند تا فرماندار و اخیراً معاون اقتصادی استاندار و آن همه شلوغ‌کاری و حتی لیست اخیر آقای پ و ویراستی آقای م در هماهنگی با آقای ق در نهاد ریاست‌جمهوری بود. لازم به ذکر است در آینده از ماجرای هیئت‌علمی شدن آقای پ در دانشگاه و قطع حقوق ایشان درگذشته و هم‌اکنون به دلیل عدم توانایی علمی و غیرقانونی بودن ادامه فعالیت وی در دانشگاه نیز خواهیم نوشت.
محفلی بود از آقای ق در نهاد و آقای پ در استانداری و جلسات اختصاصی در تهران و یاسوج با برخی از سیاسیون و گروه فشار و ردوبدل‌کردن لیست‌ها با شایعه‌پراکنی در استان و چانه‌زنی در تهران و فشار به استاندار برای تغییرات دلخواه که تا این لحظه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تحت‌تأثیر قرار نگرفته و تغییرات آینده هم هیچ ربطی به این افراد نداشته و در یک فرایند از قبل پیش‌بینی شده دارد انجام می‌شود.
اما آقای منصوری و هم مجموعه نهاد ریاست‌جمهوری، نیک می‌دانند که رأی آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل چنین خودسری‌های همین گروه فشار؛ پایین‌تر از رقیب فرضی‌اش یعنی محسن رضایی بود و رأی کلی دولت به‌واسطه لجاجت، انحصارگرایی و معاون محترم استاندار در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار شکننده بود و اگر چنین باشد در آینده به‌مراتب شکننده‌تر خواهد بود.
خوب هست منصوری بدانند که از روز اول استقرار معاون خاص استانداری در طبقه اول ساختمان استانداری، در روز اول موضوع عزل معاون سیاسی و بعد تخریب معاون اقتصادی استاندار و تعدادی از فرمانداران و بلافاصله رفتن استاندار گفتمان‌سازی شد. او مدعی است که معاون عمرانی فعلی را نیز او منصوب کرده و لذا تنها معاونی را که در ساختمان استانداری باهاش مشکل نداره، حوزه عمرانی است. اینکه این دولت، دولت انقلابی منظور نیست در طبقات پایین ساختمان استانداری، هر روز پچ‌پچ می‌شود و ادعا هم این بود و هست که نهاد و آقای منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری شخصاً به این برادر دستور داده و مأموریت داده که دولت را در استان تغییر دهد.
با این ادعا تاکنون در سهمیه ده‌نفری؛ ۵ نفر را صرفاً از بین دوستان خودش در مسجد امام علی (علیه‌السلام) یاسوج انتخاب و آورده است و داماد و برادر و دیگر دوستان را به نوایی رسانده است.
هرجا که مردم طرف مسئله می‌شوند و جایی از کارها می‌لنگد، پای استاندار را وسط می‌کشند تا بدنامی برای استاندار باشد و هرجا در ستاد استانداری و استان، اقدام مثبتی انجام می‌شود، فوراً گزارشی تهیه و همه را به نام خودش به نهاد مخابره می‌کند.
شبانه با برخی کاندیداهای هم فکر خود جلسه می‌گذارد و فردا در جلسات حرف از استقلال می‌زند.
در هر سه شهرستان و خصوصاً در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه علناً برای کسانی کار کرد که علناً علیه دولت بودند. اگر این ادعاهای ایشان به نمایندگی از نهاد ریاست‌جمهوری ادامه داشته باشد، بدون شک در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری این مردم تجدیدنظر جدی خواهند کرد. اگر می‌دانستیم آن همه شور مردمی در استقبال از رئیس‌جمهوری را به نام خود می‌کند، حتماً آن گونه در هفت‌تیر یاسوج و منطقه عشایری مارگون جمع نمی‌شدیم و پاسخ دیگری می‌دادیم.
قابل‌توجه نهاد محترم ریاست‌جمهوری، دوستان ادعایی شما در استان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ده سال هست که از طرف مردم با رأی مستقیم طرد شده‌اند و تمام ساختارهای قدرت به کار گرفته شد؛ ولی هر بار هم با رأی کم‌تری مواجه شدند و الان هم دوستان ادعایی‌شان اساساً در کورس رقابت‌های انتخاباتی نبودند. ولی چنان برای شما می‌گویند که گویا در کهگیلویه و بویراحمد کلاً انقلاب جابه‌جاشده است.
اغلب مدیران استانی و شهرستانی جزء مردمی‌ترین مدیران و از بچه‌های مؤمن به انقلاب هستند، حتماً بدون اشکال نیستند؛ ولی راز موفقیت و محبوبیت دولت در این استان عملکرد همین مدیران هست، نهاد محترم چرا این‌گونه سرمایه اجتماعی دولت در کهگیلویه و بویراحمد و خصوصاً مرکز استان را به ثمن بخس برخی داده‌های اشتباه امثال این معاون محترم می‌فروشد تا جای که پشت‌صحنه اغلب تخریب دولت در استان شخص ایشان هست و اخیراً هم به همین بهانه، در صدور احکام دوتا از فرمانداران، کارشکنی کرده است. وی هرکسی را با او کوک نیست، به نام اصلاح‌طلب و غیرانقلابی تخریب می‌کند.
جناب منصوری درخواست می‌کنیم تشریف بیاورید و دست معاون مربوطه استانداری را که مدعی ارتباط و رفاقت با شما هست، بگیرید در شهر یاسوج یا در روستای خودش، معرفی کنید و بعد ببینید؛ چگونه هست؟
در حال پیگیری موضوع بودیم که الحمدلله متوجه شدیم، جناب منصوری آقای ق در نهاد ریاست را از مسئولیت حوزه ریاست دفتر جابه‌جا کرده و شخص دیگری را جایگزین نموده است که بسی مایه خوشحالی شد و برای آقای ق در نهاد و مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم پایانی باشد بر دخالت‌های نا به جا و گزارش‌های غیرواقعی در امور اجرایی و مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
/این پست در حدش نبود و به خاطر همین با گروه اصلاح طلبان جهت پیروزی همکاری کرد و از قبل قول استاندار شدن را گرفته
معاون همه کاره
Iran, Islamic Republic of
علت پیروزی بهرامی همین افرادی هستند که به اسم اصولگرایی پست گرفتند .
ابول
Iran, Islamic Republic of
آغا جان خوت / یا درست بخور
آقای پ... آقای م... آقای گ. آقای ق
جمع کن
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
/ به تمام معناس
Iran, Islamic Republic of
آزمون جذب هشتاد نفر بسیار حواستون باشه . برخی ها گفتن به ما قول داده شد با هر نمره آزمون کتبی شما برای پست مورد نطر در فلان اداره خودت قبول شده بدونید و بیشتر کسانی که ثبت نام کردن ناامید شدن از حضور در آزمون این استاندار و دستگاه‌های نظارتی با جدیت بررسی و مراقب باشند حق مردم بی دفاع و بی پناه در استانداری ضایع نشود
Iran, Islamic Republic of
مگه آزمون ثبت نامی گذاشتن؟
Iran, Islamic Republic of
//تصمیم گیر انتصابات مناقصات معاملات در استانداری شده
Iran, Islamic Republic of
معاون کاربلد و کاردان بی حاشیه استانداری دکتر روستا دکتر عسکری هستند
قلی
United States
//خو مخترع حاشیه هست😂
استان
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند کسانی را که منفعت خودشون رو بر منفعت استان ترجیح میدن
Iran, Islamic Republic of
استان کهگیلویه و بویراحمد رو هدایت خواه و پیوند نابود کردن
به نام انقلاب
Iran, Islamic Republic of
سودای استانداری با حمایت %و لیست ده نفره به خیال تبدیل شد . ^^ سودای قدرت ۴ ساله دیگر را با خود به گور میبرند
Netherlands
یک مدیر منتسب به روشنفکر حتی یک مدیر مدرسه هم نباید در این سمت بماند کافی است سری به آموزش و پرورش بویراحمد و عشایر بزنید و ببینید کسانی که با دولت بلکه زاویه داشتند همچنان برای خود و با خیال راحت برای انقلابیون و سابقون در طرفداری از دولت تصمیم می گیرند و طرفداران واقعی دولت در کنج انزوا به سر می برند این بود آن دولتی که اسمش را انقلابی گذاشتید؟
اگر وضع به همین منوال پیش رود فاتحه دولت را در استان باید با یک حمد و سه قل هو الله باید خواند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
طرفدار دولت افتخاری نداره اونهم دولت بیسوادی که ۵۰سال کشور را به عقب برگردوند . اتفاقا تمام طرفداران دولت باید عزل بشوند .
United States
خود نویسنده با پارتی جذب شده و الان مدعی حق خواهی هست
حیا کن !روسیاهی به زغال خواهد ماند
اصولگرایی بر باد رفته
Iran, Islamic Republic of
/لطفا این افراد را اصولگرا نخوانید
منصور
Iran, Islamic Republic of
شخص جدید بیشتر با پیوند رفیق هست . به اون که این مطلب را فرستاده بفرما آب را بریز همانجا که میسوزد
مردم
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار/ عزلش کن ،ایشون در انتخابات با اصلاح طلبان بود بشدت داره تخریبت میکنه ،انتظار داره به قول خودش استاندار بشه!!
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی ای مسخره بازی چنه یا خبر نزن یا هم ار ایزنی ننویس
ق م ت س ش گ
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تحلیل فوق العاده ای هست
Iran, Islamic Republic of
/تمام قوم و خویشان و دوستان خود را در استانداری جذب کرده خدا ازت نگذرد. همچنین آقای روابط عمومی استانداری در دفتر آقای قالیباف بوده و از دوستان ..
کوپن طلایی
United States
احسنت یه کوپن پیش من داری به وقتش کمکت میکنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر روزه از این بام خبری می رسد محرومیت در شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن تحلیلی سیاسی در مرکز استان
دلاور
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر پیوند شجاع ، کاربلد و بسیار باهوش
فشار شما از چیز دیگریست!!!!
Iran, Islamic Republic of
/،به بعضی کارمندا در ادارات قول جایگاه میده درصورتی که هیچ تودستش نیست.بایدعزل بشه
مهدیار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها کسی که مقابل اصلاح طلبان یک تنه وایساده آقای پیوند هست. دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
در سر هوای نمایندگی مجلس داشت اما خداروشکر که دستش برای همه رو شد خودش دست رد بر سینه‌ خودش زد و برای همیشه از صحنه سیاسی کنار رفت سوخت سوخت سوخت خیلی بد عمل کرد چنان که چهره دولت روز به روز در استان داره به نابودی میکشونه واقعا زودتر در موردش باید تصمیم گیری شود وگرنه تبعات بسیار بدی برای دولت حضورش در این جایگاه دارد
Iran, Islamic Republic of
باید از رسانه بابتاین روشنگری ها تشکر کرد مردم حق دارند از ماهیت این افراد باخبر شوند تبعیض بی عدالتی نخبه کشی برچسب زنی تفرقه اختلاف بین گروه‌های سیاسی از رفتارهای زشت ناپسند است
Iran, Islamic Republic of
از نردبان شورای ائتلاف بالا رفت برای کاندیدای اصلاح طلب تبلیغ میکرد این افراد هیچ چهارچوبی ندارند جز منفعت شخصی در نظام اسلامی مورد نکوهش سرزنش است باید مزمت گردد
علی
Iran, Islamic Republic of
این ق و پ چیه ، خب شفاف و روشن بنویسید کی هست؟
ورزش
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.
دامادش که آبدارچی بود بعنوان بازرس ورزش و جوانان معرفی کرد
سوزش
Iran, Islamic Republic of
بوی سوزت دنیا را کور کرده ... آب بریز همونجا که می سوزه
Iran, Islamic Republic of
آقای پ یعنی پیوند یعنی کی ؟‌این چه شفافیتی است ....
چناربرم/ لوداب
Iran, Islamic Republic of
دست از تخریب بردارید
آقای پ آدم پاکدست و انقلابی به تمام واقعی است
بعضی از دوستان کبنا که متاسفانه هم از حوزه ی سفلی هستند،
هم ولایتی یا هم شهری های خود را تخریب می کنند، این بار اولشان نیست و در سایه ی جوان انقلابی (بظاهر انقلابی) تخریب گر و تخریب چی اند
بترسید از خداوند، که اگر دروغ گفته باشید تهمت است
اگر راست هم گفته باشید که چنین نیست ، غیبت است
شما ها اولین بارتان نیست
هرکی از طوایف دیگر جز طایفه خودتان باشد را با یه متن به کبنا تخریب می کنید
اما خداوند خود بزرگ است این دست اندازی ها قطعاً پله ای برای پیشرفت این عزیزان خواهد بود

کبنا می خوای نشر بدی می خوای نده ، حرف مو زدم مخاطبم خود خودت است
استان
United States
بی جهت هم دفاع کنید
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
حضور دکتر پیوند باعث فشاری شدن اصلاح طلبان شده! تخریبها اثری نداره
آرمان
Iran, Islamic Republic of
ما مردم بویراحمد از پیوند حمایت می کنیم. کبنانیوز دست از تخریب نیروهای بویراحمد بردار! بویراحمد بی پناه نشده
Iran, Islamic Republic of
هیچ بویراحمد ازش حمایت نمیکنه
Romania
بویر یاسوج سردسیر فقط فقط آب هوا داره الان شما هر چ بودجه میان صرف همی یاسوج میشه
مرکز استان برازنده شهر گچساران هست ن یاسوج
زنده باد گرمیسر کهگیلویه😊😊😊😊😊😊
United States
نون سرحد ایخری....
اکبری
Iran, Islamic Republic of
با مدعی نگویید اسرار عشق مستی
تا بیخیر بمیرد در درد خودپرستی

این معاون نه تنها استانداری بلکه استان را از مسیر صحیح خارج کرده است
و کنار گذاشتن ایشان برای توسعه استان ضروری است
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر پ ، اگر قرار باشد ایندفعه دولت آقای رئیسی در استان رأی کسب کند و ما حمایت کنیم فقط به خاطر پاکدستی، شجاعت و آگاهی دکتر پیوند می‌باشد
به نام نامی حضرت زهرا(س)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
استاندار بازیچه باند بازی روشنفکر بود استان اصفهان نمایند همدیران استاندار یک دست دارند منابع آب ما رو می برند استاندار خوابه اصلا دولت رئسی تو استان مانیمد آقا استاندار جوان خوش فکر در تراز احمدی نژاد می خواهیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عجیبه که چرا هنوز آقای استاندار اجازه میده این معاون خاص ادامه بده
Iran, Islamic Republic of
مشکل /این است که دوست دارد در همه کار دخالت کند. دخالت در همه کارها باعث خراب شدن همه کارها می شود و کار و وظیفه اصلی خودش را نیز نمی تواند انجام دهد.
انصار
Iran, Islamic Republic of
دکتر پیوند پاکدست .شجاع ومردم دار وجوان انقلابی واقعی میباشد مردم بویر احمد و دنا و مارگون بدانند این حرکت کبنا صرفا با هماهنگی گروه باشتیها ودیگرانه که میخوان استان در سیطره خود و نیروهاشون باشه تا خوب در ادارات معامله کنند و بچه های بویراحمد را از گردونه خارج کنند ما جامعه ایثار گران به جد این حرکات مرموز ومعامله گری کبنا را محکوم واز امروز دیگر جز مخا طبان کبنا نخواهیم بود خدا حافظ
Iran, Islamic Republic of
ق پ ن د ه ژ ر
بابا اسماشون را بنویسید تا خبر سر و ته پیدا کنه.
اینطوری شک مردم‌ به دولت ، استاندار ، منصوری و ... که فقط به دنبال منافع خودشان هستند و مردم را فراموش کرده اند بیشتر می شود.
ایران
Iran, Islamic Republic of
جناب پیوند شخص انقلابی سالم پاکی هست شما از هر جا که خط گرفتی بدون این تخریبا به جایی نمیرسه دست از این افکار شیطانی بردارین.
خدا
Iran, Islamic Republic of
یک سوال اهای مردم عزیز کجا انقلابیه چی کرده آیا خیر بوده ...آیا دز کدامین معصضل مردم را کمک کرده ....آیا درکام جبهه وجنگ بوده ..آیا تا منطقه جنگی اهواز رفته تورا به خدا آقای هدایت خواه بیا حداقل شما یسخنرانی می کنید .. برا شورا ثبت نام کنند داخل روستا اگر قبول شدند ما جلوشون تعظیم می کنیم تیتر شده بابا اینا کین به فاطنه زهرا مردم استلن ما مقید بودند اینها باعث شده که فاصله مردم زیاد شده مروم فردا به خاطر همین ها به رئیسی رای نمیدن/ دلتون برای دین برای حکومت بسوزه آقای هدایت خواه امثال اینها را جناب خلقی پور ما درکوچه وبازار صحبت می کنیم بیایید ببینید شجاعبان کیه اصلا چقدر مقبولیت داره حالا حاج حسینی برادر شهید جانباز پاکدست هست اگر اظهار نظری بکنه کبنا انتشار بده
Iran, Islamic Republic of
آقای افضل حسینی چمپره زده روی این استان فرشید کرمی معاون‌ تربیت بدنی آموزش وپرورش هفت میلیارد / میگه فخراحمد / بخدا اگر بازرسی ورود نکنه کفن پوش نیاییم صبر مردم تموم شده آقای حبیب الهی ۳۷ ساله داخل اداره کل هستش میگه پسر خاله موحد سازمان بازرسی این اقا بازنشسته هست چرا ول نمیکنه بید یا خدا رئیسی را طوری نقره داغ می کنیم که بفهمید
محمد
Romania
از قدیم گفتن آب را بربز همانجا که میسوزد

پیوند تنها معاون قدرتمند استاندار است که نگاه استانی دارد

جالب است بدانید که اتفاقا مدیر جدید نهاد رفیق صمیمی تر ایشان است

کبنا نیوز بیا خودم کارت هدیه بهت میدم اما دیگه دروغ پردازی نکن .

رانت های که استفاده کردی را بزودی رسانه ای میکنم تا بفهمی دنیا دست کیه
United States
درود بر شما بعضی از این سایت ها متاسفانه فقط هر جا نعفشان باشد مطلب میزنند
چرام
Iran, Islamic Republic of
اقای کبنا همش پیوند پیوند می کنید چرا نمی گید جمالی که خردمتد وحبیب الهی را بازنشست نمیکنه
دفتر استاندا
Iran, Islamic Republic of
این یادداشت کار مسئول روابط عمومی است. دلیل دشمنی شان با آقای پیوند هم برمیگردد به تعلق خاطری که ایشان به آقای خلقی پور داشته و دارند.
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
کمایی از خدا بترس..
پیوند انسان بسیار پاکدست و بسیار کاربلد هست.استان ما واقعا اگر ۱۰۰ نفر به کاربلدی و دلسوزی پیوند داشت در سطح جنوب بی‌نظیر میشد.
تو هم چون باج بهت نداده الان برای چندمین بار تخریبش کردی.

خودت چطور شاغل شدی،همش رانت بوده!
الان هم بچه های استان که آینده سازان کشورند رو تخریب نکن.
خجالت بکش
و البته چوب خدا صدا نداره
حتما نتیجه کارتو تو همین دنیا میبینی،اینو بهت قول میدم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1