تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۷۶۲۰۸
فرمانداری بویراحمد در سوگ رئیس‌جمهور؛

فرماندار بویراحمد: انگیزه و رغبت ما بیشتر از گذشته خواهد بود / انتخابات را در پیش داریم باانگیزه‌تر تلاش خواهیم کرد / ذره‌ای از خدمتگزاری کوتاهی نخواهیم کرد.​​​​​​​

۵
۰
فرماندار بویراحمد: انگیزه و رغبت ما بیشتر از گذشته خواهد بود / انتخابات را در پیش داریم باانگیزه‌تر تلاش خواهیم کرد  / ذره‌ای از خدمتگزاری کوتاهی نخواهیم کرد.​​​​​​​
کبنا ؛ فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: انگیزه و رغبت ما از این به بعد برای شادی روح شهدا، به‌مراتب بیشتر از گذشته خواهد بود. طبق فرموده مقام معظم رهبری، هیچ خللی در کار ما پیش نخواهد آمد، انتخابات را در پیش داریم و بیش از آنچه درگذشته بودیم اکنون باانگیزه‌تر تلاش خواهیم کرد و ذره‌ای از خدمتگزاری کوتاهی نخواهیم کرد.
   
فیلم | رئیسی، رئیس‌جمهور ابدی ایران است

به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه‌ 3 خردادماه 1403) مراسم شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران و همراهان او در فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد. شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در این آئین اظهار کرد: امروز سومین روز حادثه دردناک و اندوه‌بار شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه و همچنین سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر است.
شهرام مهدوی مطلق افزود: مایه افتخار است در دولتی مسئولیت داریم که رئیس دولت شهید می‌شود.
وی ادامه داد: شهادت رؤیای ناتمام همه کسانی است که برای‌خدا و خدمت به مردم کار می‌کنند. آیت‌الله رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید است و رئیس‌جمهور ابدی ایران است.
مهدوی مطلق تأکید کرد: از این تاریخ فصل نوین دیگری در اذهان نسل جدید ایران اسلامی و خصوصاً برای رفتن به سمت تمدن‌سازی ایران اسلامی با نام شهید رئیسی شکل‌گرفته است.
فرماندار بویراحمد تأکید کرد: شهید امیر عبداللهیان زوایای ناگفته زیادی دارد، قبل از وزارت وی در امور خارجه کارمند وزارت بود و کرسی وی در دانشگاه تهران یکی از شلوغ‌ترین کرسی‌های حوزه روابط بین‌الملل بود و هست.
وی ادامه داد: در نظام بین‌الملل نظریات جدیدی را در بحث ترکیب میدان و مقاومت داشت. آیت‌الله آل هاشم نیز از نمایندگان ولی‌فقیه و امام‌جمعه‌های منحصربه‌فردی در آذربایجان شرقی بود و تبعیت محض از حاکمیت جمهوری اسلامی داشت.
مهدوی مطلق عنوان کرد: انگیزه و رغبت ما از این به بعد برای شادی روح شهدا، به‌مراتب بیشتر از گذشته خواهد بود. طبق فرموده مقام معظم رهبری، هیچ خللی در کار ما پیش نخواهد آمد، انتخابات را در پیش داریم و بیش از آنچه درگذشته بودیم اکنون باانگیزه‌تر تلاش خواهیم کرد و ذره‌ای از خدمتگزاری کوتاهی نخواهیم کرد.
مهدوی مطلق گفت: ۲ تفکر در سوم خردادماه حاکم بود، یکی می‌توانیم و دیگری نمی‌توانیم. تفکر می‌توانیم باعث شد که نه‌تنها خرمشهر بلکه وجب‌به‌وجب خاک را پس گرفتند و امروز هم می‌گوییم می‌توانیم و راه را ادامه خواهیم داد.






































نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی تو کجا سخنرانی و حرف زدن در جمع کجا خدمت کردن وظیفه است تا امروز هم کاری نکردی یاسوج را سال ۱۴۰۲ آب برد چه کار کردی نتونستی مشکل ترافیک را حل کنی هیچ خدمتیم انجام ندادی به شهرستان بویراحمد ظلم کردی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مجلس را که عادلانه برگزار نکردید جناب سرهنگ مهدوی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سالمی برگزار کنید انشاالله رئیس جمهور بعدی هرکه باشد خدمتگذار مردم است ولی قطعا امثال تو فرماندار نیستی دل خوش نکن
نگاه شفاف
Iran, Islamic Republic of
انتقادات نسبت به شما زیاد است جناب مهدوی.......
صالحی
Iran, Islamic Republic of
ما که انگیزه شمارو در انتخابات در چینش اعضا صندوق دیدیم که نشان ازهر چه داشت انصاف و حق الناس در آن رنگ و بویی نداشت و فقط اراده خداوند باعث شد روسیاهی به ذغال بماند وگرنه آن میشد که شما ناعادلانه میخواستید نه آنکه مردم میخواستند.. به حرمت خون شهدا هم که شد خودتون استعفا بدید و برید کنار چرا که در انتخابات، آشکارا به ایه قرانی وعدوالهم مستطعتم من قوه پشت کردید.
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1