تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۷۷۱۷۴
گزارش مردمی؛

قطعی دو ماهه اینترنت روستای دیل گچساران / آقای مدیرکل ارتباطات، آقای مدیرکل مخابرات چرا شعار توخالی؟

۳
۰
قطعی دو ماهه اینترنت روستای دیل گچساران / آقای مدیرکل ارتباطات، آقای مدیرکل مخابرات چرا شعار توخالی؟
کبنا ؛مردم روستای دیل شهرستان گچساران از قطعی دو ماهه اینترنت این روستا و بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی ابراز گلایه کردند.
به گزارش کبنا نیوز، روستای دیل از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران، یكی از روستا‌های پرجمعیت استان است و قطعی اینترنت روی وضعیت زندگی و کار مردم اثر منفی دارد.
یکی از اهالی روستای دیل در گفت و گو با کبنا نیوز گفت: دو ماه است که مردم روستای دیل از اینترنت بهره‌ای ندارد و قطع شده است، هر چقدر با بخشدار و مسئولان تماس گرفتیم هیچ فایده‌ای نداشت، هیچ کسی هیچ کاری نکرد.
وی افزود: اینترنت در هر منطقه‌ای تبدیل به ضروریات زندگی شده، خیلی از مردم به دلیل نبود اینترنت مجبور می‌شوند برای کار‌هایشان به شهر بروند، خواهش من این است که صدای ما را به مسئولان برسانید، و از آنان بخواهید برای این مردم کاری کنند.
به گزارش کبنا، متن ارسالی مردم روستا بدین شرح است: جهان در دسترس روستاییان کهگیلویه وبویراحمد تیتری غرور‌آمیز اما پوشالی و تلخ وقتی بزرگترین روستای این استان با بیش از 2هزار نفر جمعیت و بالغ بر ۶۰۰ خانوار بیش از دو ماه از قطعی اینترنتش می‌گذرد و مدیرکل ارتباطات استان در خواب زمستانی چنین سرود فتح سر می‌دهد در حالی که از احوالات سازمان متبوعش بی‌اطلاع است.
براستی اداره‌ای که علاوه بر دریافت هزینه خدماتی که ارائه می‌دهد مالیات این خدمات را از مشتریان اخذ می‌کند باید لنگ چندصد متر کابل باشد. کم کاری فقط از مدیرکل مربوطه نیست دهیار و شورا و بخشدار و ریاست اداره مخابرات فقط وعده پیگیری می‌دهند و در حد همین وعده پیگری می‌ماند.
مردمی که نماینده حوزه انتخابیشان از کارشناسان تاپ کشور است بیش از دوماه از شبکه اینترنت بی‌بهره بودند. منطقه‌ای که به واسطه طلای سیاه بخش اعظم بودجه کشور را تأمین می‌کند، مستحق چند صد کابل تلفن نیست؟
نام شما

آدرس ايميل شما

دیل
Iran, Islamic Republic of
درود برکبنا
دیل
Iran, Islamic Republic of
اگه اینترنت ندارن چطوری شب و روز تو واتساپ و فضای مجازی هستند
Iran, Islamic Republic of
من هفته قبل مراسم آقای زاهدی دیل بودم اینترنت فورجی بود
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1