تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۷۷۱۸۱
با حضور وزیر کشور انجام گرفت

افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از 1388 واحد / کلنگ‌زنی پروژه 680 واحد مسکنی گچساران / وحیدی: آماده برگزاری انتخاباتی سالم در فضای رقابتی خوبی هستیم

۳
۰
افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور / وحیدی: آماده برگزاری انتخاباتی سالم در فضای رقابتی خوبی هستیم
کبنا ؛وزیر کشور وارد استان کهگیلویه وبویراحمد شد و مورد استقبال استاندار و مسئولین این استان قرار گرفت. کلنگ‌زنی 680 واحد مسکن و افتتاح 288 واحد مسکن به نمایندگی از 1388 واحد و افتتاح پل چهارم بشار یاسوج از جمله برنامه‌های احمد وحیدی وزیر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنا، احمد وحیدی سه‌شنبه بیست نهم خرداد-وارد فرودگاه گچساران شد و مورد استقبال سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی قرار گرفت.
وزیر کشور در فرودگاه گچساران در جمع خبرنگاران گفت: این سفر فرصتی برای بررسی طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای استان است و بررسی می‌کنیم اگر پروژه‌ای با مورد و کم و کسری مواجه بود برای رفع آن پیگیری لازم را انجام دهیم.
وزیر کشور در خصوص برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با اشاره به اینکه ابعاد مختلف انتخابات به خوبی در حال انجام است، افزود: داوطلبان در برنامه تلویزیونی که در کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات پیش‌بینی شده در حال ارائه برنامه و معرفی خود به مردم هستند.
وحیدی خاطرنشان کرد به لحاظ اجرای برای برگزاری انتخاباتی با سلامت و مشارکت بالا کار‌های خوبی انجام گرفته است و آماده برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت بالا و در فضای رقابتی خوبی هستیم.
وزیر کشور تصریح کرد: در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز استانداران و فرمانداران به خوبی در تدارک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه هستند.
بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و شرکت در مراسم افتتاح چند پروژه‌ها مهم و بزرگ در شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های وزیر کشور به کهگیلویه وبویراحمد است.
افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزار و ۳۸۸ واحد و کنگ زنی ۶۳۰ واحد مسکن از برنامه‌های وزیر کشور است.
بازدید از پروژه راه گچساران – بابامیدان به طول ۵۳ کیلومتر و افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصادی از دیگر برنامه‌های وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
۶۸۰ واحد مسکن در گچساران کلنگ زنی شد

۶۸۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور در گچساران کلنگ زنی شد.
 سید علی احمدزاده روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران که با حضور وزیر کشور صورت گرفت، گفت: دکتر وحیدی وزیر کشور از وزیران جهادی دولت سیزدهم است که طی دو سال و چند ماه عمر این دولت برای هفتمین بار بوده که به این استان سفر کرده است.
استاندار با بیان اینکه وزیر کشور به مانند رئیس جمهور شهید دارای روحیه جهادی است، افزود: طرح نهضت ملی مسکن یادگار شهید رئیسی و دولت سیزدهم است که امروز به نمایندگی از یک هزار و ۳۸۸ واحد، مجتمع ۲۸۸ واحدی گچساران در ۳۶ بلوک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه امروز کلنگ ۶۸۰ واحد جدید به زمین‌زده شد، گفت: ۲ هزار و ۵۵۵ واحد مسکن در این استان طی عمر دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است.
استاندار عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دست احداث است.
افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزارو ۳۸۸ واحد
۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزار و ۳۸۸ واحد با حضور وزیر کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مردم و مسئولین در گچساران افتتاح شد.
احمد وحیدی روز سه شنبه در آیین افتتاح یک هزار و ۳۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح از یادگاران رئیس جمهور شهید است و‌ایشان هر ماه جلسه تشکیل می‌دادند و آخرین روند طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن مردم را مورد بررسی قرار می‌دادند و امروز به برکت تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی جمعی از مردم این استان صاحب خانه شدند که به آن‌ها تبریک می‌گویم.
وزیر کشور عنوان کرد: خانه‌های احداثی در طرح نهضت ملی مسکن دارای استاندارد و کیفیت خوبی هستند که از زحمات وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار برای به نتیجه رسیدن یک هزار و ۳۸۸ واحد در طرح نهضت ملی مسکن قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه خانه‌دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد، گفت امروز در گچساران کلنگ ۶۸۰ واحد جدید به زمین‌زده شد و ساخت این تعداد واحد آغاز می‌شود.
وحیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال احداث است، ضمن اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار واحد احداث و تحویل متقاضیان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
۱۳۸۸ شما خودتان را کشتید و زنده کردید و ۴ بار قول افتتاح دادید و اینقدر لفت دادید که ما را به خاک سیاه نشاندند و خانه های که قراد بود با ۴۰ تومان آورده و ۱۰۰میلیون تسهیلات را با قیمت ۲۳۰ میلیون آورده و۵۵۰ میلیون تسهیلات که اگر خدا جای حق نشسته حق ما را که حیف ومیل کردید از خودتان وانهایی که خورانده اید بگیرد که قطعا میگیرد آمین . و جونتون به لبتان رسید و البته هم داشتید بعد از ۵ سال از آغاز این پروژه حالا فتح الفتوح کرده اید بقول خودتان اوف بر شما
Iran, Islamic Republic of
وایی بر ما که چهار سال از رییس جمهور تا وزیر اول به بویر احمد میامدن و‌بعد سایر قسمت چه به روز ما اوردین با این انتخاب ضعیفتون
روشنفکر را با چه عوض کردن طلا را پس دادین و حلبی گرفتین
Iran, Islamic Republic of
اخ تا روز قیامت روشنفکر کوچنی بینی وه چه فلاکت رسیمونه
مه ده وزیر چیزی بعد روشنفکر اییا یاسوج
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1