تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۷۷۶۹۷
برای اوقات فراغت دانش آموزان:

20 مرکز ثابت و سیار برای اوقات فراغت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد

۰
20 مرکز ثابت و سیار برای اوقات فراغت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
کانون پرورشی کودکان، کانون فرهنگی مساجد و آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی برنامه های ویژه تدارک دیده اند.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان گفت: در استان ۲۰ مرکز ثابت و سیار وجود دارد که قرار است در این مراکز برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شود.
شهبازی محور‌ برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را در بخش‌های تربیتی، تفریحی و مهارتی اعلام کرد و افزود: این برنامه‌ها با موضوع شهادت، ایثار و خدمت برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد.
وی ادامه داد: کانون به سمتی می‌رود که همه برنامه‌های فرهنگی در استان پیوست کودک و نوجوان داشته باشند.
مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان گفت: امسال در مناطق کم برخوردار برای نخستین بار اردو‌های جهادی با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
شهبازی به برگزاری برنامه‌های کانون فرهنگی برای جامعه عشایری نیز اشاره کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز عشایری داریم که برای آنها برنامه‌های فرهنگی و هنری و ادبی پیش بینی شده و کانون در سیاه چادر‌های عشایر در کنار فرزندان عشایر خواهد بود.
وی مهمترین برنامه‌ها را در حوزه‌های مهارت زندگی، سبک زندگی، قصه گویی و داستان سرایی، سفالگری، فن بیان نام برد و گفت: ثبت نام اوقات فراغت آغاز شده و خانواده‌ها می توانند کودکان و نوجوانان خود را برای یادگیری به این مراکز راهی کنند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان هم‌از آماده شدن ۲۶۰ پایگاه اوقات فراغت خبر داد و گفت: تاکنون ۷ هزار دانش آموز در این پایگا‌ها ثبت نام کرده اند و هنوز ادامه دارد.
حجت اله دبیقی مهمترین برنامه‌های برگزاری در اوقات فراغت دانش آموزان را در زمینه قرآنی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی و مهارتی عنوان کرد.
رئیس کانون‌های مساجد استان نیز از برگزاری طرح مسجد کانون نشاط در استان خبر داد.
لایقی افزود: بیش از ۴۰۰ مسجد استان در این طرح ثبت نام کردند و همه دانش آموزان و بچه‌های مسجد می توانند در سامانه کانون مسجد ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: در این طرح برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و قرآنی پیش بینی شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1