تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب : ۴۹۱۳۷۰
در پی تماس‌های مکرر مردم؛

آقای وزیر کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع استخدام 100 نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین ورود و شفاف‌سازی کنید

۰
آقای وزیر کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع استخدام 100 نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین ورود و شفاف‌سازی کنید
کبنا ؛وزیر کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع استخدام 100 نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین ورود کنند و ریزودرشت مسائل این طرح و فرایند استخدام آنها را مورد بررسی قرار دهند و به اطلاع مردم برسانند.
به گزارش کبنا، مسعود پزشکیان رئیس دولت چهاردهم در مراسم تحلیف خود بر عدالت در امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و آموزشی تأکید کرد و گفت: «... رفع تبعیض و بن‌بست عدالت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، جنسیتی و بین‌نسلی لازمه تحقق این هدف است.» او همچنین گفت: «در خدمت مقام معظم رهبری به مردم قول می‌دهیم و تعهد می‌کنیم که برای این مردم جز انصاف و عدالت راه دیگر را نپوییم؛ قول می‌دهیم و وعده می‌دهیم که با تمام وجود به مردم خدمت کنیم و قول می‌دهیم که در راه شهدا و کسانی که برای این کشور زندگی خود را کف دست گذاشتند و در راه این مملکت جان خود را دادند، تا پای جان بایستیم و تلاش کنیم و دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم عزت و افتخار را به کشور خود بازگردانیم.»
هر گونه تبعیض و احساس تبعیض می‌تواند در جامعه اثر منفی بر جای بگذارد و به‌طورکلی هر تبعیضی که در جامعه شکل می‌گیرد، روزنه‌ای برای نفوذ است و به همین دلیل است که حکومت اسلامی بر پایه عدالت شکل‌گرفته چرا که  عدالت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه را به سمت پویایی، شکوفایی و همبستگی سوق می‌دهد.
رهبر فرزانه انقلاب، شهریورماه 1400 در نخستین دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم فرمود که «اساس حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی بر اقامه‌ی عدل است...  به نظر من هر مصوّبه‌ای که شما تصویب می‌کنید، هر لایحه‌ای که در دولت تنظیم می‌کنید، هر بخشنامه‌ای که خود شما در دستگاهِ خودتان صادر می‌کنید، یک پیوست عدالت باید داشته باشد؛ باید مراقب باشید این روش، این کار، این دستور، ضربه‌ای به عدالت نزند، طبقات مظلوم را پایمال نکند؛ این مراقبت باید همیشه باشد؛ حالا یا با یک پیوست مکتوب یا بالاخره از لحاظ نوع تنظیم جوری باشد که‌این‌طور باشد... باید کاری کنیم که فاصله‌ی طبقات محروم با طبقات برخوردار کم بشود؛ یعنی هر چه ممکن است امکانات کشور عادلانه توزیع بشود.»
بر اساس طرح شهید زین‌الدین مصوب دولت سیزدهم در ماه‌های آخر این دولت 100 نفر در دستگاه‌های مختلف دولتی به کار گرفته شده‌اند که دراین‌خصوص شبهات و ابهامات زیادی وجود دارد.
آیا استخدام 10 نفر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد در قالب این طرح پیوست عدالت داشته است؟ شاخص‌های استخدام این 10 نفر چه بوده و چگونه است؟
جذب 90 نفر دیگر در قالب طرح شهید زین‌الدین در ادارات دولتی چگونه بوده است؟
این خبر بدون هر گونه پیش‌داوری و سوء نیتی، صرفاً در راستای اصلاح امور و شفاف‌سازی است و خواستار ورود وزیر کشور و یدالله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به استخدامی‌های این طرح است. از آقای رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد این امید و انتظار می‌رود که لیست تمامی افراد که قرار است بر اساس طرح شهید زین‌الدین در ادارات استان استخدام شود را بگیرد و نسبت آنها را با افراد و گروه‌های سیاسی مشخص و برای مردم روشن کند که آیا این افراد بر اساس عدالت و شایستگی استخدام شده‌اند یا خیر؟
همچنین این توقع می‌رود که کمیته حقیقت‌یاب تشکیل تا تمام مسائل ریزودرشت این طرح روشن و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این‌گونه اعتماد مردم بیش از گذشته به‌نظام اداری تقویت و وحدت و همبستگی مردم هم دوچندان می‌شود.
شنیده شده که فرزند یکی از مشاوران استاندار جزء قبولی‌های طرح شهید زین‌الدین است.
تأکید می‌شود که این گزارش هیچ‌گونه پیش‌داوری در خصوص این طرح نمی‌کند و نافی خدمات مسئولین نیست و تنها خواستار روشن‌سازی و شفاف‌سازی واقعیت است. کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
1