تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۴۵۰۹۲
تحلیلی بر تغییرات مدیریتی اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

اثبات دخالت نمایندگان؛ ادامه سیاست پیشین روشنفکر؛ حذف رقبای بالقوه و دارای پتانسیل

۵۵
۱۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اثبات دخالت نمایندگان؛ ادامه سیاست پیشین روشنفکر؛ حذف رقبای بالقوه و دارای پتانسیل
کبنا ؛ مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. این مدیر کلی که نسبت به مدیر کل آموزش و پرورش و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی به مراتب از ارزش بسیار کمتری برخوردار است به رضا پارسیان نژاد هم ایلی و هم طایفه‌ای مهدی روشنفکر رسید.
در علوم پزشکی یزدان پناه رفت و محمد غلام نژاد گزینه نزدیک به سید ناصر حسینی پور با حکم بهرام عین الهی وزیر بهداشت و درمان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان انتخاب شد.
 اثبات دخالت نمایندگان
این دو تغییر مدیریتی در ادامه تغییرات مدیریتی پیشین در استان کهگیلویه و بویراحمد به وضوح اثبات می‌کند که نمایندگان مجلس در موضوع تغییرات مدیریتی در استان دست بالا را دارند و این موضوع مربوط به امروز یا دیروز نیست و همواره لابی‌هایی برای چینش مدیران مورد اعتماد خود دارند. خیلی عجیب و حیرت آور بود که روشنفکر آن مصاحبه سفارشی را انجام داد و سعی کرد یک مسئله کاملاً آشکار را انکار و تکذیب کند، مصاحبه‌ای که از این زمان به بعد، حرف‌ها و ادعاهای گذشته، حال و آینده نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون را تحت الشعاع قرار می‌دهد و ادعاهای وی در ترازوی راست آزمایی مردم وزن بسیار ناچیزی خواهد داشت.
اگر کمی به عقب برگردیم و به یاد بیاوریم که نمایندگان مجلس بر سر سه صندلی: مدیر کل جهاد (سهم محمد موحد)، مدیر کل آموزش و پرورش (سهم مهدی روشنفکر) و رئیس علوم پزشکی (سهم سید ناصر حسینی) به توافق رسیده بودند و طبق همین توافق هم عمل شد بیشتر از قبل دخالت و همه کاره بودن نمایندگان در انتصابات درون استانی روشن می‌شود.
 دلایل سید ناصر حسینی پور
در تقسیم اخیر سهم‌های مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در رابطه با مدیر کل بنیاد شهید درست است که هم طایفه‌ای و هم ایلی مهدی روشنفکر است اما آشنایی و دوستی دیرینه‌ای بخصوص از زمان ریاست حوزه هنری با سید ناصر حسینی پور دارد و حتی مورد حمایت کامل سید محمد موحد بوده است.
در رابطه با انتخاب رئیس علوم پزشکی. تمرکز اصلی نماینده گچساران و باشت بر علوم پزشکی بوده است. اما دلیل این کار چیست؟ موضوع علوم پزشکی برای سید ناصر حسینی پور کاملاً حیثتی شده بود زیرا بصورت آشکارا مخالفتش با یزدان پناه را بیان کرده بود و از قبل وعده تغییر او را داده بود. علت اینکه سید ناصر حسینی پور با اعتماد به نفس کامل و کاملاً آشکار وعده تغییر رئیس علوم پزشکی را داده بود به این نکته بر می‌گشت که روشنفکر از قبل بر سر یزدان پناه معامله کرده بود. در واقع روشنفکر رضایت داد که علوم پزشکی و یزدان پناه را بدهد تا مدیر کلی آموزش و پرورش را برای عزت خواه به ارمغان بیاورد و از بازکردن فضا برای دیگران ممانعت کند. 
دلایل مهدی روشنفکر
اما مهدی روشنفکر چرا تن به این کار داد؟ آیا نماینده بویراحمد دنا و مارگون از این ریزه کاری‌ها آگاه نبوده است. چرا! کاملاً آگاه بوده است و ظاهراً مشکل روشنفکر این است که اتفاقاً بیش از حد ریز می‌شود تا این که بخواهد مسائل را بصورت کلان نگاه کند. خب! اگر مهدی روشنفکر از این ریزه کاری‌ها آگاه بوده است چه دلایلی داشته که تن به این کار بدهد. این روزا در فضای حقیقی و مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد روشنفکر بیشتر از هر شخص دیگری به این موضوع متهم است که بجز پیشرفت و به پیش رفتن خود به شخص یا موضوع دیگری فکر نمی‌کند و نه تنها برنامه‌ای برای کادر سازی و پرورش مدیرانی برای آینده ندارد که سعی بر حذف افراد بالقوه و با پتانسیل نزدیک به خود دارد تا مبادا در آینده اصطلاحاً موی دماغ بشوند. اما چرا این مقدمه از روشنفکر گفته شد. با توجه به برخی روابط قومی و وعده‌هایی که روشنفکر داده بود اگر قرار بود علوم پزشکی سهم مهدی روشنفکر باشد، باید به دکتر علی خرامین می‌رسید. علی خرامین معروفی که تنها نقطه مشترک وی با مهدی روشنفکر، هم ایلی بودن است و هیچ وقت نه دل در گرو او داشته و نه دل خوشی از سیاست‌ها و رفتارهای او. بخصوص اینکه مهدی روشنفکر او را همواره رقیبی بالقوه برای خود می‌داند، یک هم طایفه‌ای دارای پتانسل بالایی هم هست دیگر بدتر. دقیقاً شبیه همان تحلیل و احساسی که روشنفکر نسبت به موضوع مدیر کل آموزش و پرورش و افراد دارای پتانسیلی چون پارسه و فروغ فرد داشت. تصمیماتی که ظاهراً بیشتر از آنکه برخاسته از تحلیل موقعیت زمانی و مکانی باشد ناشی از احساسات درونی نماینده بویراحمد و دنا و مارگون است.
 سؤال بزرگ فعالان رسانه‌ای استان و هواداران روشنفکر
اما سؤال آخر از دید هواداران و هم طایفه‌ای‌های مهدی روشنفکر: چه لزومی به تغییر و معامله بر سر رئیس علوم پزشکی بوده است وقتی که رئیس وقت نه تنها هم طایفه‌ای مهدی روشنفکر که هم قطار وی هم بوده است. اولاً که در زمان کنونی دیگر قدرت تصمیم گیری در این مورد با مهدی روشنفکر نبوده است زیرا که از قبل بر سر رفتن یزدان پناه معامله کرده بود. همچنین همان طور که ذکر شد سید ناصر حسینی عزم خود را جزم کرده بود که رئیس علوم پزشکی را تغییر دهد. مهدی روشنفکر هم علی رغم وعده‌هایی که به برادران یزدان پناه داده بود، خیال سر شاخ شدن با سید ناصر حسینی پور را نداشت، همچنین خود روشنفکر چندان بی میل به تغییر رئیس علوم پزشکی نبوده است. میلی که ناشی از همان احساسات درونی و بی میل نبودن به حذف نیروهای بالقوه اطراف خود است. زیرا که بسیاری از طرفداران روشنفکر اکثر انتصاب‌های درون علوم پزشکی را حاصل عملکرد یزدان پناه می‌دانستند و نه حاصل زحمات مهدی روشنفکر، به همین دلیل حداقل در بین هم طایفه‌ای‌ها روز به روز بر محبوبیت یزدان پناه افزوده می‌شود موضوعی که تحت هیچ شرایطی مطلوب مهدی روشنفکر نبود. به همین دلیل است که دو انتصاب اخیر برای مهدی روشنفکر چوب دو سر طلا شده است. رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و رسانه‌ای از مهدی روشنفکر انتقاد می‌کنند که " قسم حضرت عباست را باور کنیم یا دم خروس را؟" و اینکه حالا که برخلاف دستور صریح رهبر معظم انقلاب و ائمه جمعه رایزنی می‌کنید و انتخاب می‌کنید چرا در روز روشن انکار و تکذیب می‌کنید؟ سر دیگر چوب هم طایفه‌ای‌های مهدی روشنفکر و طرفداران خرامین و بخصوص طرفداران یزدان پناه قرار دارند که چرا علوم پزشکی که همچون آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی قرار دارد را از کف دادی تا مدیر کلی آموزش و پرورش را با آن همه شلوغ کاری و حاشیه سازی برای عزت خواه به ارمغان بیاوری؟ برادران یزدان پناه برای جریان موسوم به ندای وحدت و افراد فعال در آن، خیر و برکت بیشتری با خود داشتند یا عزت خواه؟ و اینکه اعتقاد دارند مهدی روشنفکر علی رغم هیاهوی بسیار عملاً پایگاه‌های مهم مدیریتی را در استان از دست داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق پور
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست نوشته اید.
ایشان یزدان پناه و خرامین را موی دماغ خود می دید.
همه جریان ندای وحدت به این‌نتیجه رسیده اند که روشنفکر به جای اینکه از افراد قوی و قدر برای تفویت جریان‌خود استفاده کند از آنها بی جهت هراس دارد.
از قبل هم‌معلوم بود که دانشگاه یاسوج‌ سهم موحد است. آموزش و پرورش سهم‌روشنفکر و علوم‌پزشکی سهم‌سیدناصر حسینی.
به همین‌ دلیل سید ناصر با اقتدار اعلام کرد که یزدان‌پناه باید برود.
روشنفکر حمایت قاطع از لیدرهای خود را ندارد و البته دلش هم‌نمیخواهد.
طایفه
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستیم که روشنفکر نفر چهارم هم نخواهد شد در انتخابات سال آینده
هرکاری دوست دارد بکند
بویراحمد اشتباه کرد
جواب همون
Iran, Islamic Republic of
تویکی دهنت ببند نظر نخواستن بدی این۶۰میاد۷۰فقط نگاه چشم حسودت کورشه
استان
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستیم که روشنفکر نفر چهارم هم نخواهد شد در انتخابات سال آینده
هرکاری دوست دارد بکند
بویراحمد اشتباه کرد
حق گو
United States
سلام ب شما ربطی نداره نمیخاد تفرقه اندازی کنید .....لطفا در مسیر توسعه استان سنگ اندازی نکنید
سامان
Iran, Islamic Republic of
درود
درود
واقعا روشنفکر در حال قلع و قمع نیروهای آینده دار ایل خود هست.
حیدر
Iran, Islamic Republic of
باید بپذیریم روشنفکر خیلی زود، رو کرد و اجازه ورود به افراد علمی و دارای پشتوانه از قبیل خرامین، پارسه ، فروغ فرد و…. را نداد.
خردمند
Iran, Islamic Republic of
یک جمله عالی:.
این روزا در فضای حقیقی و مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد روشنفکر بیشتر از هر شخص دیگری به این موضوع متهم است که بجز پیشرفت و به پیش رفتن خود به شخص یا موضوع دیگری فکر نمی‌کند و نه تنها برنامه‌ای برای کادر سازی و پرورش مدیرانی برای آینده ندارد که سعی بر حذف افراد بالقوه و با پتانسیل نزدیک به خود دارد تا مبادا در آینده اصطلاحاً موی دماغ بشوند.
شهروند
Romania
روشنفکر اصلا ادمهای باسواد وکاربلد را برای مدیریتها پیشنهاد نمیدهد
Romania
هیچ کدام از مدیران استان طرح‌وبرنامه ای برای اداره کردن وپیشبرد سازمان واداره خودشان ندارند
فقط یا گپ می زنند ویا نامه ها را امضا میکنند فقط همین
Romania
روشنفکر فقط همین یک دور هست فقط وفقط
بعضی از کسانی را که روشنفکر پیشنهاد داده برای مسئوایت در این استان حتی رای نداده اند
نمونه های خیلی وجود دارد از یاسوج تا تهران مسیولیت گرفته اند
Iran, Islamic Republic of
خواهیم دید فقط منتظر بمون
Romania
تنها دانشگاه علوم‌پزشکی نیست فعلا که برفر تشریف دارد
مخالفین روشنفکر در دانشگاه علمی کاربردی استان
در پارک علم وفناوری استان
در دانشکاه یاسوج
درانتقال خون
در منابع طبیعی
در راه شهرسازی
در هلال احمر
در شهرکهای صنعتی استان
در شرکت نفت
در شرکت کاز
و......
همه کاره هستند
قاضی
Iran, Islamic Republic of
بابا تورا به پیر به پیغمبر کم بازدن این تیتر ها و بازی کردن با کلمات برچسب بچسپونید به نماینده،مگه زمان بقیه نماینده ها چطور عمل میشده،بابا به خدا قسم همین هدایت خواه که افتاده از الان به دنبال رد صلاحیت روشنفکر،از نگهبان دم در ادارات رو نظر میداد تا رییس واستاندار رو.چرا اینقدر بی ظرفیت هستید که برد کسی که فکر نمی‌کردید این بتی که از خودتون در ذهن مردم ساختید رو با تبر همرنگ بودن مردم مستضعف شکسته.ان شالله خداوند که جای حق نشسته بهترین قاضییت
دم چنار
Romania
فروغ فر دو دوره از همه پتانسیل هایش برای روشنفکر استفاده کرد چه دلیلی داره که روشنفکر با این همه ترس و لرز از فروغ فر نیروی وفادار و قدر خودش حمایت قاطع نکرد مسخره ترین اشتباه روشنفکر خالی کردن پشت فروغی بود
مقیم تهران
Romania
تا جایی که اطلاع دارم اقای فروغی فرد در نمرات مصاحبه امتیازش با اختلاف زیاد نفر اول بود ولی برادر خودش اقای روشنفکر حمایتی ازش نکرد فقط اسمشو داده بود
Romania
کسی که پشت ککایلشه خالی ایکنه جاش نه من مجلسه
معلم
Romania
روشنفکر به جای اینکه از نیروهای مقتدر با درایت شجاع و کاربلد و با پشتوانه مردمی استفاده کند از نیروهای کم ظرفیت منفعت طلب و بدون جایگاه مردمی استفاده کرده است، این ره که تو میروی به ترکستان است...
Iran, Islamic Republic of
اقامعلم توبجای این حرفا برو به درس دانش اموزات برس😄😄😄😄😄😄
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت بیراحمد.....
Romania
یکی از همین عزیزانی که نام بردی با توجه به نخبه سوزی های روشنفکر و تفاهم این نخبگان به همین زودی برای انتخابات مجلس معرفی خواهد شد
کیانی
Romania
به قول اطرافیانت دکتر خرامین و دکتر پارسه با موحد بودند و رای ندادن به روشنفکر دکتر یزدان پناه را هم گفتید اصلاح طلب است و زورمان نمیرسد حفظش کنیم در این دولت فروغی را به چه بهانه ای حمایت نکردی اقای نماینده؟.؟.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
که چی؟؟؟نماینده را مردم بهش رای دادن و انتخاب کردن برای همین کارا!! باید بر اساس نظر اکثریت اقدام شود در همه امور...
مردم
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها به درد خودتون می خورد یعنی با این حرف ها دیگر به هدف تون که همان انشقاق و تفرقه در ندای وحدت است رسیدید یا می رسید؟!! زهی خیال باطل!!!! همه این افراد ی که نام بردید در جریان مسائل و موضوعات هستند و لازم نیست شما ها دایه مهربان تر از مادر شوید
Iran, Islamic Republic of
بلللله
Iran, Islamic Republic of
درود
روشنفکر هیچوقت نمیگذاریم ادارات ..
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همین کار رو هم با اداره گاز و منابع طبیعی کرد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بجای اینکه امثال آقایان خرامین یزدانپناه پارسا و بهادر(منابع طبیعی) سکان دار مدیریت استان شوند چند نفر ضعیف و با عدم داشتن هیچگونه سابقه علمی و اجرایی فقط بدلیل اینکه این ادارات به افراد نا ام آشنا ایلمان نرسد سوخت شدند
Iran, Islamic Republic of
نهان گشت آیین فرزانگان / پراکنده شد نام دیوانگان
بجای استفاده از بزرگان روشنفکر دنبال یه عده کوتوله سیاسی و نان به نرخ روز خور افتاده
Iran, Islamic Republic of
سلام
تفاوت مهدی روشنفکر با آقای موحد یا حتی همان تاجگردون (باوجود اینکه تفکر سیاسی ایشان را قبول ندارم )نشان دهنده خیلی چیزها
الکی نبوده که هر دو روی هم نزدیک به ۳۵سال نماینده بودند
این دو عزیز با حمایت از نیروهای قدر برای پست های مهم و عملکرد گماشته شده ها در آن پست رای خودشون رو بیشتر می کنند
بنظر شما اگر این ترکیب مدیریتی استان بود بهتر بود یا الان
آقای خرامین استاندار (همراهی اصولگرایان و نیم نگاه موحد را داشت )
آقای بهادر منابع طبیعی استان (بی میل نبودن موحد)
آقای پارسا اداره کل آموزش و پرورش (حمایت قاطع موحد و نیم نگاه اصولگرایان و سید ناصر )
آقای بهادر گاز ( سید ناصر و موحد)
و همه این عزیزان یک نقطه مشترک داشتن مخالفت مهدی روشنفکر
نقطه مقابل از بد روزگار نزدیکترین نقطه بود،
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام فکر کنم این نمایندگان ومسایل سیاسی است که ارزش بنیاد وایثارگران پایین اورده حضرت امام فرمودند بنیاد افضل نهادهاست خواهشمند است جایگاه بنیاد بخاطرسیاست پایین نیاورید همه این افراد که باخیال راحت دنبال پست مقامند مدیون خون شهدا وایثارگرانند
Iran, Islamic Republic of
اینکه نیاز به اثبات ندارد همیشه دخالت کردند برای سبد رای آینده شان.شورای نگهبان این نمایندگان ضعیف را رد کند تا مردم نمابنده مورد نظر را با آرای بالا انتخاب کنند .
Iran, Islamic Republic of
این روزا در فضای حقیقی و مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد روشنفکر بیشتر از هر شخص دیگری به این موضوع متهم است که بجز پیشرفت و به پیش رفتن خود به شخص یا موضوع دیگری فکر نمی‌کند و نه تنها برنامه‌ای برای کادر سازی و پرورش مدیرانی برای آینده ندارد که سعی بر حذف افراد بالقوه و با پتانسیل نزدیک به خود دارد
استاندار
علوم پزشکی
منابع طبیعی و گاز
آموزش و پرورش
دارایی
Iran, Islamic Republic of
آقایان نمایندگان چرا مدیر کل دارایی هنوز تغییر پیدا نکرده ؟چه معامله ای صورت گرفته که مدیری که از یاران تاجگردون هست و مدیر دولت قبل هنوز تغییر ندادید.دارایی یکی از پر حاشیه ترین مدیران استان می باشد ،آقای استاندلر محترم چرا اقدامی انجام نمی شود ..
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کاری کرد که هیچوقت یه تامرادی نره من مجلس
بسوزون کل نخبیل ایله بسوزون و پست و یه بر آدم کچلو بیه
Romania
هدف این نوشته فقط تخریب روشنفکر هست.از یه طرف میخای بگی روشنفکر از طرفداراتش بکار گرفت مذمتش کنی
از یه طرف میگی چرا روشنفکر حاضر شد غلامنژاد جای همطایفه ایش بکار گرفته شه
خودت میدونی که یزدانپناه باید میرفت
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر روشنفکر اول به خودش بعد به دکترخرامین ودکتریزدانپناه که رفت درعوض حجت خواه آموزش پرورش آقای روشنفکر دوست ندارد هیچ تامرادی رشت کند ولی این را بدان دور بعد دکترخرامین کاندید رقیبت خواهد شد چوب خدا صدا نداردآقای روشنفکر
ما تا آخر ايستاده ایم
Iran, Islamic Republic of
کور شود هر آنکه نتوان دید. فکر می کنید با این تحليل های آبکی میتونید جلوی بالندگی ندای وحدت رو بگیرید، زهی خیال باطل ...
Iran, Islamic Republic of
خرامین با روشنفکر چرا باید ازش حمایت می کرد ؟؟؟؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر از قبل بر سر یزدان پناه/ در واقع روشنفکر رضایت داد که علوم پزشکی و یزدان پناه را بدهد تا مدیر کلی آموزش و پرورش را برای عزت خواه به ارمغان بیاورد و از بازکردن فضا برای دیگران ممانعت کند👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Iran, Islamic Republic of
فروغ فر معرفی کرد اتفاقا ولی چون ایشون از مدیر یک مدرسه در بلهزار سابقه مدیریتی بیشتری نداشت وزرات باهاش مخالفت کرد
Iran, Islamic Republic of
ایشون امتیازش از همه بالاتر بود مدرک دکتری مدیریت و عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان بودند سرگروه مدیران متوسطه استان بودند و... تو مصاحبه هم اطلاع کامل دارم نظر کمیته انتصابات و وزیر به شدت روی فروغی بود
Iran, Islamic Republic of
فروغ فر با چه سابقه ای ؟ مشخص بود وزیر ابروی خودشو نمیبره ایشون نهایتا مدیر یه مدرسه باید بشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
از همه لحاظ فروغی سرتر بود
Iran, Islamic Republic of
تنها انسانیه که دیدم یاران روز های سختشو فراموش میکنه و عاشق منفعت طلبان و دقیقه نودیه کاری کرد که همه دوستان وفادار و قدرتمندش خانه نشین شوند و افرادی بسیار ضعیف در این استان جولان دهند
Iran, Islamic Republic of
خرامین و پارسا تنها تامرادی هایی بودند که برای روشنفکر فعالیت نکردند پس نباید هم انتظاری از روشنفکر داشته باشند
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ، پارسا که براش سخنرانی کردند. فامیل نزدیکش هستند. در جلسات انتخاباتی اش حضور داشت.
Iran, Islamic Republic of
تخریب بزرگان و نخبگان ایل در دستور کار تیم رسانه ای مرده نیمه تمام قرار گرفته
مواظب باشید بین عزیزان ما اختلاف نیندازند چون بشدت از حمایت همه جانبه بزرگان ما نگران شده
Iran, Islamic Republic of
مواظب باشید تیم روشنفکر بین بزرگان ما که الان همه یکدست شده اند اخلاق نیندازند
Iran, Islamic Republic of
خلاصه مطلب بالا
روشنفکر علوم پزشکی معامله کرد تا گزینه موحد مدیرکل آموزش و پرورش نوابو
سیادتی
Iran, Islamic Republic of
قطعا تاوان حمایت نکردن از دکتر فروغ فر را خواهد داد
آگاهم
Iran, Islamic Republic of
یک گروهی با برنامه ریزی طراحی شده میخواهند تفرقه بیندازند بین اقای روشنفکر و فروغ فر مواظب باشید عزیزان
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
حنای روشنفکر نزد بزرگان تامرادی دیگر رنگی ندارد خودش هم از این موضوع خبر دارد فعلا ایل ول کرده دنبال بستگان سببی و نسبی خودش می باشد. امثال گزینه اش برای کتابخانه ها و ...
Iran, Islamic Republic of
خدایا کی موحد دست از سر مردم بر میداره
علی پناه
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان استان چهارسال اول در تلاش هستند تا مدیران مورد نظر خود را انتخاب کنند وهمین امر باعث میشه که کارهای عمرانی وخدمت رسانی به مردم در اولویت بعدی باشد .
همین امر باعث میشه که بودجه استان برگشت داده بشه.
تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1