تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۷۰۳۴۴
یادداشت؛

چرا تبلیغات انتخاباتی موحد کم است؟

۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چرا تبلیغات انتخاباتی موحد کم است؟
کبنا ؛چرایی کم بودن تبلیغات انتخاباتی موحد سؤالی است که این روز‌ها برخی در ذهنشان شکل گرفته است. مشخص است که این سؤال بدون مراجعه به تاریخ شکل گرفته است و بخشی از آن هم ناشی از تبلیغات سوء و جوسازی‌های رسانه‌ای رقیبان است که گمان می‌برند به مدد بهانه قرار دادن موضوع تبلیغات می‌توانند موحد را از ادامه حضور در انتخابات منصرف نمایند و یا از این نمد، کلاهی برای خود ببافند.
نگاهی به تاریخچه بلند حضور سید محمد موحد در عرصه انتخابات به خوبی گواه مشی و رفتار انتخاباتی موحد است که در هیچ دوره‌ای قائل به شلوغی و هیاهو نبوده است و وی همراهی مردم و تبلیغ توسط مردم را بهترین تبلیغات میدانسته است. از سوی دیگر وی کار و خدمت به مردم را بالاترین تبلیغ میدانسته و در عمل نیز همین گونه بوده است. البته هیچ گاه این نگاه سبب بی‌توجهی به ابزار‌های رسمی و متعارف تبلیغات نبوده است و بویژه با رشد رسانه‌ها موحد بیشترین ارتباط و نزدیکی را با رسانه‌ها داشته است که این رابطه دوسویه کماکان ادامه دارد.
در این دوره نیز موحد مسیر عادی و کاری خود را دنبال می‌کند. او خود را نماینده مردم می‌داند و معتقد است که نباید فرصت‌ها را برای کار و خدمت به مردم از دست داد و قرار نیست به واسطه نگرانی از تبلیغات دیگران کار و وقتی که متعلق به مردم است ر‌ها و به کار‌های صرف تبلیغاتی بپردازد. اتفاقاً موحد در همین مدت نیز نشان داد که به دعوت مردم احترام می‌گذارد و در آخر هفته‌های تعطیلات مجلس به دیدار بخش‌های زیادی از مردم می‌رود که این کار ادامه خواهد داشت.
اما بر کسی پوشیده نیست که پیگیری یک کار متعلق به حوزه انتخابیه و حتی گشودن گره کار مردم بر هیاهوی‌های بی‌اثر و تبلیغات ارجحیت دارد و سابقه و منش موحد بخوبی بیانگر این موضوع است.
بنابراین، این که تصور می‌رود تبلیغات موحد کم است اولاً در مقام مقایسه با نامزد‌هایی است که وقت زیاد و احتمالاً اضافه دارند و در ثانی بی‌توجه به این واقعیت است که موحد در حال انجام کار و امورات مردم است.
و جالب‌تر آن که با همین وجود و حساسیت موحد بر تمرکز بر کار نمایندگی و پرهیز از ایجاد زحمت برای مردم اما طی یکی دو هفته اخیر شاهد حجم بالایی از استقبال‌های مردمی از نماینده واقعی خودشان بوده‌ایم.
پس تبلیغ و دمیدن بر بوق این که تبلیغات موحد کم است و این موضوع یا ناشی از نامشخص بودن آینده موحد است و یا آن که در سطح جامعه از موحد استقبالی صورت نمی‌گیرد همه و همه زائیده رویا‌ها و خیالاتی است که از سطح رویا و خیال بالاتر نخواهند رفت و واقعیت میدان در هفته پایانی و رسمی تبیلغات و روز رای‌گیری بر همگان روشن خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
چرا تبلیغات موحد کم است؟ چون اقبال عمومی نسبت به ایشان کم شده است. چون دل به شناسنامه های خوزستان بسته است. ایشان جلسات انتخاباتی خود را در ابادان و جیزان و بهبهان برگزار میکنند نه در کهگیلویه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
آدم از موحد می‌ترسه
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
مشی اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و تبلیغاتی موحد همواره بر معیار صبر و شکیبایی بوده .است . لذا این پمپاژ های تبلیغاتی برای موحد بسیار سهل وپیش پا افتاده وبعضاً بچه گانه است که تنها از آدم‌های فکر وبیسواد نمود پیدا می کند . قدر و شان یک نماینده ی واقعی این نیست که بیکار باشد جواب این بیهوده گی ها رابدهد .رسیدگی به امورات مردم از اوجب واجبات توسط وکیل شان می باشد . نصرت خداوند با صابران است .
Iran, Islamic Republic of
دهدشتی‌‌جان
خط مشی اخلاقی موحد را گل می فرمایید ایل تامرادی
جواب می دهند
خط اجتماعی را به کارگیری فقط فقط رضاتوفیق ثابت می کند
خط مشی سیاسی ایشان را وجدانن بفرما چپ یا راسته یا سازندگی هست یا ع//
خجالت داره چنین دفاعیاتی
البته رقیبان ایشان ( هاسمی ...بزرگواری... دهبانی ) دست کمی از ایشان ندارند
جهالت تا این گونه پایدار است کهگیلویه ..چرام وبهمئی نابود است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ایشان رسیدگی به کدام امور مردم را انجام داده اند ، اگر رسیدگی به امور عامه ی مردم وجود داشت الان وضعیت شهرستان انقدر فجیع نبود. ایشان تنها مسئول رسیدگی به اقوام و طبقه خاصی از سادات نزدیک به خویش هستند. و السلام
United States
لیدرهای موحد کجا رفتند نکند احتمالا خوزستان رفته باشند در مناطق کهگیلویه خبری از موحد نیست احتمالا قصد انتقال از کهگیلویه دارد
United States
در قلعه رییسی و لنده و دشمن زیاری آرایی داشت که یک‌جا رفتند در حومه غربی و شرقی دهدشت هم همیشه کاندید سوم بود الان ششم هست در چرام هم همه اعتراف دارند که خبری از. لیدرهایش نیست
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
حنای اقای موحد دیگه رنگی نداره !! مهره سوخته شده؟؟؟؟؟!!!!!!
مهمتن
Iran, Islamic Republic of
موحد کر بی نمونه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1