تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۶۵۰۷۶
فلاحی، نماینده همدان:

آغاز به کار مجدد گشت ارشاد تصمیم مجلس نبوده / از سرگیری فعالیت‌های گشت ارشاد، تصمیمی بود که توسط مسئولین امر گرفته و انجام آن به نیروی انتظامی محول شد / فعالیت‌های گشت ارشاد به شکل سابق را کافی نمی‌دانیم / باید نیروهای بیشتر و همچنین ابزارهای بهتری نظیر سامانه‌های الکترونیکی برای مقابله با هنجارشکنی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم / نباید دست شان را ببندیم

۰
آغاز به کار مجدد گشت ارشاد تصمیم مجلس نبوده / از سرگیری فعالیت‌های گشت ارشاد، تصمیمی بود که توسط مسئولین امر گرفته و انجام آن به نیروی انتظامی محول شد / فعالیت‌های گشت ارشاد به شکل سابق را کافی نمی‌دانیم
کبنا ؛
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان با بیان اینکه آغاز به کار مجدد گشت ارشاد تصمیم مجلس نبوده است، اظهار کرد: اکنون مجلس در حال کار بر روی لایحه عفاف و حجاب است. از سرگیری فعالیت‌های گشت ارشاد، تصمیمی بود که توسط مسئولین امر گرفته و انجام آن به نیروی انتظامی محول شد.
به گزارش کبنا نیوز، نماینده همدان در باره آغاز به کار گشت حجاب میگوید که باید نیروهای بیشتر و همچنین ابزارهای بهتری نظیر سامانه‌های الکترونیکی برای مقابله با هنجارشکنی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم و نباید دست او را ببندیم.
احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با «انتخاب» با بیان اینکه آغاز به کار مجدد گشت ارشاد تصمیم مجلس نبوده است، اظهار کرد: اکنون مجلس در حال کار بر روی لایحه عفاف و حجاب است. از سرگیری فعالیت‌های گشت ارشاد، تصمیمی بود که توسط مسئولین امر گرفته و انجام آن به نیروی انتظامی محول شد.
وی افزود: البته ما لازم می‌دانیم حتی ضابطان قضایی هم از باب عمل به تکالیف الهی، جلوی ناهنجاری‌ها را بگیرند، اما فعالیت‌های گشت ارشاد به شکل سابق را کافی نمی‌دانیم، یعنی اینکه نیروهای انتظامی را با همان شیوه قبلی و بدون ابزار بهتر و قدرت بیشتر به کف خیابان بفرستیم به طوریکه حتی مورد تعرض هنجارشکنان قرار گیرند، درست نیست.
نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: ما باید نیروهای بیشتر و همچنین ابزارهای بهتری نظیر سامانه‌های الکترونیکی برای مقابله با هنجارشکنی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم. امنیت نیروی انتظامی برای ما مهم است و نباید دست او را ببندیم، در برابر تعرض افراد هنجارشکن قرارش دهیم و سپس بگوییم به وظیفه‌ات عمل کن. در هیچ کجای دنیا این طوری به نیروی امنیتی ماموریت نمی‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1