تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۶۶۳۹۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

( فیلم ) جوکار، رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد: مطمئن باشید کسانی که در انتصابات مدیران دخالت کرده باشند که حتماً طبق اسناد دخالت کردند و اسنادش هم موجود است، در بررسی صلاحیت‌ها اعمال خواهد شد / دخالت در انتصابات از سوی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد حتماً بوده، خلاف فرمایش مقام معظم رهبری عمل شده و خلاف قانون اساسی دخالت شده و حتماً بررسی می‌شود

۵۲
۴
( فیلم ) جوکار، رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد: مطمئن باشید کسانی که در انتصابات مدیران دخالت کرده باشند که حتماً طبق اسناد دخالت کردند و اسنادش هم موجود است، در بررسی صلاحیت‌ها اعمال خواهد شد / دخالت در انتصابات از سوی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد حتماً بوده، خلاف فرمایش مقام معظم رهبری عمل شده و خلاف قانون اساسی دخالت شده و حتماً بررسی می‌شود
کبنا ؛ رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تأیید شده‌اند بدلیل اعمال و رفتاری که داشتند رد صلاحیت شوند و کسانی که در گذشته تأیید نشده باشند، اکنون تأیید صلاحیت شوند.
               

«سید مهدی جوکار» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال انتخابات را در پیش داریم و مهمترین رویکرد نظام جمهوری اسلامی که بحث مردم سالاری دینی است رقم خواهد خورد. انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر تأثیرگذاری نگاه‌های قومیتی و حساسیت‌های طایفه‌گرایانه و برخی عوامل دیگر زودتر از سایر نقاط کشور شروع می‌شود.
وی اظهارکرد: فرآیند پیش ثبت نام هیچ تأثیر جدید در روند انتخابات نگذاشته است، متأسفانه بخاطر آگاهی نداشتن از آثار پیش ثبت نام، چهره‌های سیاسی، احزاب فکر می‌کنند که انتخابات شروع شده است در حالی که هنوز انتخابات شروع نشده است.
تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چیزی که ما مشاهده می‌کنیم تهیه پوستر و بنر‌های تبلیغاتی است، این مسأله علاوه بر اینکه تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی است اساساً فهم درستی از پیش ثبت نام به جامعه القا نشده است. حتی یک از چهره‌های سیاسی که متقاضی داوطلب شدن در انتخابات مجلس است از ما سؤال کرد که دیگر روند انتخابات شروع شده است، پیش ثبت نام گام نخست به انتخابات است.
جوکار تصریح کرد: در قانون جدید انتخابات یکسری اصلاحاتی انجام شده که یکی از این موارد پیش ثبت نام است و در پیش ثبت نام بررسی اولیه انجام می‌شود تا کسانی ثبت نام کنند که به لحاظ شکلی شرایط را داشته باشند و شورای نگهبان در پیش ثبت نام ورود نمی‌کند و هیچ گونه صلاحیت فردی از حیث شایستگی‌های مدنظر قانون انتخابات و شورای نگهبان لحاظ نمی‌شود. افراد ثبت نام شده در پیش ثبت نام انتخابات، متقاضی شرکت در انتخابات هستند و ممکن است برخی افرادی که پیش ثبت نام کرده‌اند در ثبت نام نهایی که از ۲۷ مهر ماه شروع می‌شود، شرایط لازم را برای ثبت نام نداشته باشند.
وی ادامه داد: یکی از اشکالاتی که هم اکنون وجود دارد اینست که افرادی که با هر نگاه سیاسی پیش ثبت نام کرده‌اند، شروع به کار سیاسی و تبلیغ کرده‌اند و با عناوین مختلف همایش و جلسه با اقشار مختلف برگزار می‌کنند. جامعه و مردم نیاز به آرامش و زندگی دارند و این موضوع حق مردم را تضییع خواهد کرد. طبق قانون ۲۸ انتخابات نکات سلبی داریم یعنی کسی که عدم التزام به قانون دارد که یکی از کار‌هایش همین کار‌های سیاسی است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آنچه که قانونگذار منع کرده برای تأیید صلاحیت، عدم التزام عملی به قانون است، قانونگذار میدانست که عده‌ای ممکن است بواسطه قدرت، موقعیت و ابزار دولتی بخواهد در عمل قانون و سایر نظامات اجتماعی را زیرپا بگذارد، کسی که امروز به هیچ کدام از فرآیند‌های قانونی انتخابات خود را ملزم نمی‌داند و مصادیق بی‌قانونی را به حد اعلا رسانده، چطور می‌خواهد در مجلس قانونگذاری کند. برخی از این افراد را تذکر عمومی و خصوصی داده‌ایم اما متأسفانه رعایت نمی‌شود.
رویکرد بررسی صلاحیت‌ها نظامند و قانون‌مند است
جوکار تأکید کرد: مطمئن باشید رویکرد بررسی صلاحیت‌ها آنچنان نظامند و قانونمند است که گاهی کسی که تصور نمی‌شود رد شود، رد صلاحیت می‌شود و کسی که تصور نمی‌شود تأیید شود، تأیید صلاحیت می‌شود چراکه با اسناد مثبته سر و کار داریم و هیچ گونه اعمال سلیقه در تأیید صلاحیت‌ها یا عدم تأیید‌ها نخواهد شد و همه چیز طبق قانون و بستگی به اسناد دارد.
وی اظهارکرد: اگر عملکرد شورای نگهبان را ببینیم خواهیم دید که طی سالیان گذشته افرادی که اصلاً تصور نمی‌شد رد صلاحیت شوند، رد شدند چون با قانون و اسناد سروکار داریم.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از بداخلاقی‌هایی که امروز شاهد آن هستیم اینست که برخی افراد شروع به هیاهو علیه همدیگر می‌کنند، مثلا  می‌گویند؛ قرار است آقای فلانی رد صلاحیت شود و به افراد‌اتهاماتی می‌زنند که هم حق اجتماعی و سیاسی فرد را تضییع کرده و بدنام می‌کنند و هم حق شورای نگهبان.
وی ادامه داد: اتفاقاً شاید خود فردی که چنین‌اتهاماتی می‌زند خودش رد صلاحیت شود. بنابراین ما هم خواهش می‌کنیم و هم تذکر می‌دهم  همه افرادی که می‌خواهند در انتخابات پیش رو نامزد شوند به هیچ عنوان بجای شورای نگهبان اعمال نظر نکنند و تصمیمی ابلاغ نکنند. به استثنای اطلاع‌رسانی‌های قانونی که از طریق ستاد انتخابات و دفاتر نظارتی شورای نگهبان انجام می‌شود هر خبر دیگری در خصوص صلاحیت‌ها در جامعه پخش و منتشر شود کذب است و دارای هیچ گونه سندیتی نیست و اتفاقاً اگر فردی علیه او چنین‌اتهاماتی وارد شود می‌توانند در دستگاه قضایی با شواهد و قرائن شکایت و پیگیر کند.
گرم کردن تنور انتخابات در موعد مقرر
جوکار با اشاره به موضوع مشارکت انتخابات و یکی از اتفاقات اشتباهی که هم اکنون در سطح استان در حال رخ دادن است، افزود: کسانی که قصد نامزدی در انتخابات را دارند با این استدلال که ما می‌خواهیم در راستای فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت مشارکت، کار رسانه‌ای و تبلیغاتی را شروع کنیم تا مشارکت را بالا ببریم و تنور انتخابات را گرم کنیم، این موضوع اجحاف به کلام رهبری، مردم و سایر نامزدهاست. این کار‌ها را عده‌ای به نام دین، انقلاب و جریانات منتسب به انقلاب شروع کرده‌اند. همه چهار راهبری که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فرمودند باید در نظام قانونی و موعد مقرر انتخاباتی شکل بگیرد.
وی اظهارکرد: همه کسانی که قصد نامزدی در انتخابات مجلس را دارند مردم و حتی بچه‌های خردسال هم این شخصیت‌های سیاسی استان ما را می‌شناسند. این چه استدلالی است که از هم اکنون شروع به تبلیغات زودهنگام کرده‌اند. خواهش می‌کنم عزیزان خود را پشت کلام رهبری مخفی نکنند.
جوکار، رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد: مطمئن باشید کسانی که در انتصابات مدیران دخالت کرده باشند که حتماً طبق اسناد دخالت کردند و اسنادش هم موجود است، در بررسی صلاحیت‌ها اعمال خواهد شد / دخالت در انتصابات از سوی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد حتماً بوده خلاف فرمایش مقام معظم رهبری عمل شده و خلاف قانون اساسی دخالت شده و حتماً بررسی می‌شود
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متقاضیان نامزدی در انتخابات بر چه اساسی بنر انتخاباتی می‌زنند و حتی یکی از آن‌ها دیگران را به مناظره دعوت کرده است. همه این موارد در رصد نهاد‌های امنیتی، نظارتی و قضایی قرار می‌گیرند. در بحث رسیدگی به صلاحیت‌ها هیچ گونه کم کاری و گونه قصوری نخواهیم کرد و همه عملکرد‌های فرد مدنظر قرار خواهد گرفت و رعایت قانون و تقوا مورد نظر است. کسی که امروز شروع به برچسب زنی، ‌اتهام زنی و بی‌تقوایی می‌کند چطوری می‌خواهد نماینده مجلس باشد. البته اگر برخی از افراد دوست دارند از امروز فرآیند انتخابات را آغار کنند ما هم از همین امروز آن‌ها را مورد رصد و نظارت قرار می‌دهیم.
جوکار تصریح کرد: مردم ما آگاهند و می‌دانند کسانی که بی‌قانونی می‌کند جایشان در مجلس نیست و نهاد‌های نظارتی، امنیتی و قضایی نیز حواسشان جمع است و عملکرد افراد را می‌بینند. بنابراین اگر کسی فردا بخاطر عدم رعایت چارچوب قانون و عدم التزام به قانون رد صلاحیت شد به جایی مراجعه نکند چون هیچ حامی نخواهد داشت و چند ماه مانده به انتخابات پشت پا به قانون و نهاد‌های مربوطه می‌زند. به برخی افراد در این خصوص از سوی دستگاه‌های امنیتی، نظارتی و قضایی تذکر داده شد.
رایج‌ترین تخلفات نامزد‌های انتخاباتی
وی در خصوص رایج‌ترین تخلفات نامزد‌های انتخاباتی در استان ادامه داد: مهمترین و بارزترین مصادیق غیرقانونی(جرم و غیرجرم) بحث خرید و فروش رای است که کار سخیف و غیرقابل بخشودنی است و از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواهش می‌کنیم که یک بار برای همیشه از طرف هر کس و هر جریانی رخ دهد، حتی در روز رای‌گیری با قطعیت برخورد کنند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مورد ارتکاب اعمال خلاف قانونی که رخ می‌دهد، نزاع‌ها و منازعات بخصوص که کاروان‌ها و کارناوال‌های که نامزد‌ها راه می‌افتند و حتی استفاده از سلاح، دستگاه‌های امنیتی و قضایی بصورت جدی ورود کنند. نگاه متکبرانه به مجریان و ناظران از سوی برخی افرادی که نامزد هستند بخاطر قدرت و سابقه‌ای که دارند می‌توانند هرگونه رفتاری از خود نشان می‌دهند و حتی گاهی شاهد تهدید دستگاه‌های نظارتی در صحبت‌هایشان هستند.
وی گفت: تبلیغات زودهنگام و سخنرانی‌ها احساسی و فاقد وجاهت قانونی یکی دیگر از این تخلفات است. مردم، رسانه‌ها و جوانان کسانی که وعده دروغ می‌دهد با مطالبه‌گری او را رسوا کنند که جرات نکنند سلامت و مشارکت انتخابات را با وعده‌های دروغ زیر سؤال ببرند.
دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران در بررسی صلاحیت‌ها اعمال می‌شود
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
در زمینه بررسی صلاحیت‌ها هیچ تفاوتی بین نماینده و سایر نامزد‌های انتخابات قائل نیستیم و اتفاقاً نمایندگان را دو چندان بررسی می‌کنیم چون هم اکنون در مجلس قانونگذاری است.
جوکار در رابطه با دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران تأکید کرد: مطمئن باشید کسانی که خلاف فرمایش مقام معظم رهبری و خلاف قانون اساسی در انتصابات مدیران دخالت کرده باشند که حتماً طبق اسناد دخالت کردند و اسنادش هم موجود است، در بررسی صلاحیت‌ها اعمال خواهد شد، پس از اتمام حجت‌ها دیگر جای گلایه‌مندی وجود نخواهد داشت و اینقدر قصه دخالت در انتصابات در استان ما شور شده که همه مردم وافق هستند. دخالت در انتصابات از سوی نمایندگان استان حتماً بوده و اگر نبود که این همه تذکر داده نمی‌شد. بالاخره هر کس عملکردی داشته باید پاسخگوی عملکردش هم باشد، خلاف فرمایش مقام معظم رهبری عمل شده و خلاف قانون اساسی دخالت شده و حتماً بررسی می‌شود.

شرکت در مراسم فاتحه خوانی و عزا تخلف انتخاباتی نیست
وی اظهارکرد: اغتشاشات براندازانه طی سال گذشته در کشور را پشت سر گذاشته‌ایم که نامزد‌ها، لیدر‌هایشان دقت کنند که در راستای حمایت از اغتشاشگران کنشگری و حمایت مثبت نکنند چراکه هرگونه کنشگری در این خصوص مطمئناً در عدم تأیید صلاحیت‌ها نقش خواهد داشت.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حضور افرادی که قصد نامزدی و داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند، در مجالس عزا و تشییع و فاتحه خوانی تصریح کرد: حضور در مجالس عزاداری و فاتحه خوانی تخلف انتخاباتی محسوب نمی‌شود اما توصیه داریم که این کار با حفظ منزلت صاحب عزا با تعداد کمتر و منطقی باشد و از راه‌اندازی کاروان خودداری شود.
جوکار در رابطه با سلامت انتخابات بیان کرد: کلیت سلامت انتخابات همیشه مورد تأیید نهاد‌های حاکمیتی بوده است، ما هیچ گاه ادعا نمی‌کنیم که تخلف در انتخابات نیست اما این ادعا را می‌کنیم، چون مجریان، ناظران و تأمین‌کننده امنیت انتخابات نیت و تلاش‌شان این است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عدالت کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
باید موحد و عدل هاشمی پور رد صلاحیت شوند
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
همیشه بوده وهست
Iran, Islamic Republic of
اظهر من الشمس که هر ۳ نماینده کنونی دخالت مستقیم در اکثر انتصابات داشتن.پس هر ۳ باید رد صلاحیت بشن..البته استاندار هم /ایجاد وضع کنونی مقصر شماره اوله.
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
دخالت صریح و آشکار آقای //در اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد است ..
دشتروم سرافراز
United States
اولش ایگفتیم شاید روشنفکر راه گم کنه اما الان کاری و چپ و راست کرده که ده تامون وداغش سکته ایکنیم.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس به اندازه م/ در انتصابات دخالت نکرد
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
حرف تا عمل
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
/خداحافظ
هم استانی
Romania
نمونه ی بارز و مستند دخالت نماینده در انتصابات حضور یکماه پیش نماینده ی گچساران و باشت در اداره کل برق استان بود که تا معاون مورد نظرش را عزل نکرد از آن اداره بیرون نرفت.به نحوی که اکثر پرسنل حاضر در محل به این موضوع اعتراض کردند.
همین مسائل باعث عقب ماندگی استان شده
دنا
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم در آینده عمل کنید
از زمان انتخاب نمایندگان تا حالا ،نمایندگان یاسوج و دهدشت بیشترین دخالت در انتصابات رو داشتند و برخلاف صحبتهای عمل کردند

صد در صد این دو نفر باید رد صلاحیت شوند
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل امور عشایر استان یاسوج دخالت بخدا
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند وظیفه نماینده قانونگذاری است نه دخالت در عزل و نصب ها !
ولی همه هم میدانند بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات، جز با دخالت نمایندگان در انتصابات مسیر نیست
راهی که همه نمایندگان ادوار گذشته، حال و آینده در سراسر کشور رفتند و خواهند رفت
آخرین مورد ؛
هشدار به استیضاح وزیر کشور در صورت عدم عزل معاونش توسط اکثریت مجلس، که البته عزل شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
من امروز از جلوی ساختمانی رد شدم به من گفتند ستاد //.بفرمایید داخل
روی این هم نظارت کن .الان موقع ستاده ؟
Iran, Islamic Republic of
به زودی خبرها و اطلاعات مهمی از دخالت مستقیم دفتر نماینده در تقسیم پزشکان و دندانپزشکان طرحی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا پخش خواهد شد.عملا تقسیم پزشکان از اختیار دانشگاه خارج شده.
Iran, Islamic Republic of
نمونه آشکار خلاف درانتخابات خرید و فروش رأی هست که خیلی از طرفداران بعضی از نماینده‌ها حتی به صورت واضح انجام میدن اگه جلوی این اقدام ناشایست گرفته بشه حق بقیه نماینده ها ضایع نمیشه
United States
ای وای روزگار
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی مورد نظر هر چی رک بزنی زر چلش سرپا نیویسه .مهم مردم هستند که رای به او نمیدن
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
سلام و ضمن احترام به فرمایشات این برادر عزیز، ادبیات بیان شده از سوی ایشان آقای جوکار عزیز بیان فرموده، بنظر می رسد هر سه حوزه انتخابیه را وارد تنش های انتخاباتی و در ایام انتخابات می کند که امیدواریم هیچوقت اینگونه نشود/ بهرحال استان ما استانی قومیتی و همه باهم فامیل هستند و هرکس منصوب بشود حتما به یک نماینده منتسب است و نمی شود با این ادبیات تاکیدکرد که نمایندگان موجود برخلاف انقلاب در حوزه انتصابات قدم برداشته اند، فضای آرامش استان را ملتهب نمود/ بهرحال نمایندگان در قوه مقننه با استاندار در قوه مجریه مشورت های لازم را در انتصابات می کنند و همیشه همینگونه بوده و بعدا هم همینگونه خواهد بود و اتفاقا ارتباط دوسویه منطقی مستمر دولت و مجلس، تاکید فرمایشات رهبری انقلاب است/ امیدوارم شورای نگهیان مرکزی، دقت ها، تذکرات و تدابیر لازم را تا قبل از انتخابات در این زمینه در استان فشرده قومیتی بیندیشد/ همین الان در محافل مختلف نقل می شود// امیدوارم برادر جوکار که فرزند همین استان است و ما هم آرزوی توفیق دوچندان برای شان داریم ، در انتخابات بسیار حساس امسال که تجربه اول ایشان در مسوولیت نظارتی است، عجولانه تصمیم نگیرند تا خدای ناکرده بدلیل همین تصمیمات عجولانه احتمالی، فضای منطقی حاکم بر استان تبدیل به فضای. احتمالی انتخاباتی بشود / عزاداری های تان مقبول درگاه الهی ان شالله و ما را در دعاهای خیرتان فراموش نفرمائید/ به امید انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده و باهدف شکست توطئه های دشمنان ایران و اسلام ان شالله
Romania
حتما" نماینده ی کم سواد و بی التزام به امر ولایت رد صلاحیت خواهد شد نظام خیلی از گردن کلفت ها را رد صلاحیت کرد /که از هاشمی و ...قوی تر نیست بنابراین این حرفا کشک هم ارزش ندارد
Romania
/باید هم رد صلاحیت شود هم انفصال از خدمت بخورد هم به دلیل /مردم به دلیل انتصاب های قومیتی و دست گذاشتن عمدی روی گسل ها محاکمه شود /
Iran, Islamic Republic of
/جون خوت رد صلاحیته
Iran, Islamic Republic of
اگر نمیریم نپیریم
مسعود
Iran, Islamic Republic of
درمورد موحد ا
Iran, Islamic Republic of
تنهانماینده قانون مدار سیدناصرحسینی
Iran, Islamic Republic of
علاوه بردخالت درانتصابات پدیده کثیف پول پاشی ///در کهگیلویه بزرگ
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باید نماینده بویراحمد پاسخگو باشد که در مورد معاونین دانشگاه آزاد اعلام می‌کنه که فلان آقا خط قرمز بنده هستند اصلا ایشون نباید پست داشته باشه وگرنه
الان ه‍یات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج را ببین و خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
الکی اسم یاسوج را به یدک می‌کشد دانشگاه آزاد ( ) واحد یاسوج خبری از یاسوج نیست در این واحد شیراز و دهدشته چرا
چون یاسوج نماینده ندارد.
Switzerland
انتصابات اگر طبق قانون و ملاک و معیار باشد اشکال ندار دخالت آشکار این است که مثلا انتصاب و انتخاب شهردار ملاک و معیارهای دارد مثلا می آمدند یک رفته گر را با یک کارشناس حسابداری بعنوان گزینه ها معرفی می کرند مسلم است که نظر نماینده و تاکید نماینده بر انتخاب ان حسابدار بود ولا ِغیر
Iran, Islamic Republic of
،بفرما روشنفکر رد صلاحیت میشه بقیه که نماینده نبودن قبلا که بخواد براشون اعمال بشه!
زارع رو هم خودش زده نمیخواد رد صلاحیتش کنید.خخخخ
بیات ، کلات
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جوکار باعرض سلام ، نمیدانم منظورتون کدوم نماینده است و فرقی هم نمی کنه کدوم نماینده منظورتون باشه ولی یه سوال در دفاع از همه ی نمایندگان فعلی و آینده خدمت تون دارم لطفا شما جواب بدین ، یه پاسخ هم خودم نسبت به فرمایش تون دارم ؛
آیا شورای نگهبان تازه تأسیس شده یا قانون تعیین صلاحیت ها تغییر کرده ؟
از اوایل انقلاب تا کنون صددرصد نمایندگان در بیش از ۸۰ درصد عزل ونصب ها دخالت داشتن( به جز عزل و نصب های نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری ) و این یک سیاسیه که نماینده ای در دوران انقلاب بگه من دخالت مستقیم در عزل و نصب ها نداشتم یا کاندیدی قول بده از این به بعد در عزل و نصب ها دخالت نکنه .
باوی
Iran, Islamic Republic of
دخالت مستقیم نماینده گچساران وباشت آقای سید ناصر حسینی در عزل معاون برق استان که اتفاقا هم شهری ش هم بود که داد رسانه ها رو هم در آورد.
ببینیم آیا این حرف ها به جایی میرسه یا فقط در حد شعاره
Romania
عامو اون معاون رو خوب کاری باهاش کردن؛ ده سال جا خوش کرده بود یکی هم ازش راضی نبود آمار بگیرین از کارکنان شرکت برق ؛ نون سی ناصر می خورد با تاجگردون پیک نیک می رفت
Iran, Islamic Republic of
حتنا یه چی دونی بالاخص روشنفکر
پیروان ولایت
Iran, Islamic Republic of
/
جلسات تبادل افکار وهمفکری وهم اندیشی استانداران و وکلای مردم از قدیم ایام بوده ومنطقی هم هست و بیانات مقام عظمای ولایت هم در راستای همین هم افزایی میباشد.
این نحوه اولتیماتوم دادنها ،جز التهاب فضا و القا روحیه دوگانگی وانشقاق و بدبینی ونا امیدی برای مردم و سنگ اندازی برای خادمان این قشر محروم ،نتیجه ای در بر ندارد
دلاور
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم عمل نمایید
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
هرسه نماینده فعلی باید رد صلاحیت شوند به خدا قسم هرسه دراناصابات دخالت دارند هیچ کس درشهرستان ها بدون نظر آتها پیت نمیگیرد واین دخالت است.کارشان شده سفارش واستخدام غیره قانونی که لیست آنها دردستان ناظرین هم هست
علی
Iran, Islamic Republic of
.ایشون باید بدانند نمایندگان فعلی مجلس با پشتوانه رای بالای همین مردم انتخاب شدن و هم اکنون با افتخار در صحنه رقابت هستند،خدای نکرده کوچکترین تصمیم اشتباه و مشاوره گرفتن از افراد تمامیت خواه و انحصار طلب که ما می دانیم رفیق شفیقشان /عواقب ناخوشایندی برای انتخابات پیش رو در استان دارد.
Iran, Islamic Republic of
خریدهای رای در انتخابات قبلی بویراحمد هم ملاک قرار بگیرد لطفا
ایلیاتی
Iran, Islamic Republic of
پس اونهایی که توسط مردم چند دوره رانده شده اند وهر دوره ای از یه کاندیدایی حمایت میکنند .و کاندیدشون هم رای نمی آوره،و شبانه روز پتو و تشک خود را جلوی درب اتاق وزیر پهن میکنند تا برای یارانشون پستی دست وپا کنند تکلیفشان چه میشه؟
کهگیلویه
United Kingdom
البته موحد هیچ در انتصاب قوم وفامیللش دخالت نکرد و پیش هیچ وزیری هم داد و بیداد نکرد براشون.
United Kingdom
اگر روشنفکر و موحد رد صلاحیت شدند معلومه ک به وظایف خودش عمل کرده چون این دو بیش از حد در انتصابات دخالت داشته اند.
لطفا بچاپ کبناجان
United Kingdom
اگه نماینده بویراحمد و دهدشت رد شدن..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت جناب آقای جوکار شما بروید سراغ پول های که آقای بهرامی و منتظریان بین مردم به وسیله واسطه هاشون تقسیم می کنند را بگیرید سال ۹۸ که این پول های کثیف به اوج خود رسیدند ...
Iran, Islamic Republic of
فرافکنی بی مستند نکنید پول پاشی منتظریان کجا بود عجب از این جماعت خدای هست
Netherlands
روشنفکر نماد طایفه گرایی و بی عدالتی و ظلم بود باید رد صللاحیت شود
Netherlands
همه مردم میدانند که نماینده بویراحمد در تمامی انتصابات دخالت میکند حتی در انتصاب یک مدیر مدرسه اگر قانونی برخورد کنید ایشان تحت هیچ رابطه ای تایید صلاحیت نمی شود
محمد
Romania
کلیه انتصابات در استان مرکز و شهرستان موحد دخالت کرده
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
باسلام
باتوجه به صحبت های آقای جوکار می بایست کلیه کسانیکه در طول ادوار مجلس نماینده بوده اند رد صلایحت شوند چرا که همه در همه زمان ها چنین اقداماتی داشته اند . و تا بوده نیروهای اجرائی متناسب با نمایندگان یک استان چیده می شوند تا به مثابه بازوان اجرائی بتوانند در جهت پیشبرد و پیشرفت حوزه انتخابیه گام بردارندضمن اینکه اصل موضوع مورد قبول می باشد اما نباید بعضی افراد برابرتر باشند .
آیا به کسانیکه کاندیدا هستند و باوجود بازنشستگی در قالب یک مقام نظارتی در وزارت نفت پست جدیدی گرفته اند نیز رسیدگی می شود یا خیر برابرترند.
آیا به کسانیکه احتمالا کاندیدا شده اند در حوزه تهران و در اداوار گذشته دست به چنین دخالت هایی زده اند نیز رسیدگی می شود .
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، اینکه الان تو ادارات از مدیر تا معاونین با حمایت و سفارش کی پست گرفتن برای افراد عادی هم قابل درک ، یعنی اگر شورای نگهبان برابر فصل و الخطاب رهبری عمل کند تکلیف در حوزه کهگلویه بزرگ و بویراحمد مشخص چرا که واقعا مردم خسته شده اند مدیر یا معاون ایشان چون می دانند به کجا وصل هستند اصلا به فکر کار و مشکلات مردم نیستند ،انشالله اقدامی شود به جهت درس عبرت آیندگان
Iran, Islamic Republic of
وظیفه استاندار هست که از کسی که بیش از پنجاه در صد رای مردم را دارد مشورت بگیرد چرا شش ماه مانده به انتخابات التهاب درست میکنید این جواب مردمی انقلابی که به استقبال ریس جمهور امدند و مشخص که این مردم انقلابی طرفدارن کی بودند
بسیج عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
برادر ارزشی جناب آقای جوکار
یکی از بارزترین دخالت آشکار در عزل و نصب دخالت آقای سید ناصر حسینی پور و بست نشستن ایشان در اداره کل برق استان جهت عزل و نصب مدیر مورد نظرشون بوده است. انتظار مردم از نظارت شورای نگهبان استان همانی است که در سایر نقاط کشور و با قاطعیت توسط شورای محترم نگهبان فارغ از جناح و مرام و مسلک و مقام اعمال میشود. وقتی شخصیتی همچون آیت اله هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی نژاد، علی لاریجانی، علی مطهری، و خیلی دیگر از کارگزاران نظام مقدس در برهه هایی از طرف نهاد شورای نگهبان به درستی و راستی عدم صلاحیت گرفتند این قاطعیت و شجاعت باید الگویی برای تمامی شورای نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استانها باشد تا سد محکمی برای جلوگیری از تبعیض و انحراف در مقام هر مقام و مسئولی باشد انشااله...
آقای ناصر حسینی پور نماینده گچساران، نیز به طبع از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به دخالتهای آشکار ایشان در عزل و نصبها از جمله در اداره برق استان که اظهر من الشمس بود و همچنین تهدید آشکار و جبهه گرفتن ایشان در مقابل دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به عزل عامل شورش در دانشگاه که اهم آن وقایع در جراید از جمله در کبنا موجود است و لذا از آقای جوکار و مجموعه زحمتکشان شورای نگهبان جز سیانت از حق الناس و اجرای روح قانون در برابر هر مدعایی، انتظاری غیر از این از جانب مردم استان نبوده و نیست.
من اله توفیق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نمایندگانی که با طایفه گری اهداف خود را جلو می برند باید صد درصد رد صلاحیت بشن تا حساب کار بیاد دست بقیه مخصوصا بویراحمد اگر نماینده نداشته باشه بهتره
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
فایل های مرتبط
1