تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۷۱۳۷۳
گزارش مردمی؛

تنها جایگاه گاز طبیعی شهرستان لنده تعطیل شد

۱
تنها جایگاه گاز طبیعی شهرستان لنده تعطیل شد
کبنا ؛تنها جایگاه گاز طبیعی شهرستان لنده اغلب اوقات غیر فعال و تعطیل است، مسئولان باید در این خصوص به مردم پاسخگو باشند.
به گزارش کبنا، سوخت گاز طبیعی فشرده به اختصار لاتین «سی ان جی»، سوختی فسیلی غیر قابل تجدید که به دلیل فراوانی و قیمت ارزان و آلودگی کمتر نسبت به بنزین مورد توجه دولت‌ها و مصرف‌کنندگان قرار گرفته است و سالهاست که دولت با ایجاد مشوق‌ها سعی در دوگانه‌سوز (گازسوز) کردن خودرو‌های بنزینی دارد.
جایگاه‌های توزیع گاز به تبع تقاضا برای سوخت پاک و ارزان بسرعت در همه مناطق ایجاد شده است.
متأسفانه فناوری و قطعات جایگاه گاز در کشور وابسته به خارج بوده هرچند تلاش‌های زیادی جهت بومی‌سازی انجام شده است اما تعمیر و نگهداشت جایگاه هزینه گزافی را به جایگاه‌داران تحمیل می‌کند.
جایگاه گاز لنده به دلیل نقص فنی و تعمیرات و عدم تأمین قطعات در اکثر مواقع تعطیل است، که باعث گلایه شهروندان و مسافران و رانندگان شده است.
احمد راننده وانت که از یاسوج عازم لنده بود از تعطیلی جایگاه ابراز نارضایتی کرده و عدم اطلاع‌رسانی به رانندگان باعث شده هزینه سوخت گزافی را متحمل شویم و از بنزین استفاده کنیم درحالی که می‌شد در جایگاه‌های گاز قبلی وضعیت جایگاه‌های گاز بعدی اطلاع‌رسانی شود مثل فاصله تا جایگاه بعد فعال و غیرفعال بودن جایگاه...
راننده آژانس دیگری از هزینه زیاد سوخت آزاد بنزین و نبود گاز گلایه‌مند بوده و از اینکه بیشتر کرایه دریافتی صرف هزینه سوخت می‌شد احساس نارضایتی می‌کرد و خواستار فعال شدن جایگاه بود.
شهرستانی که فاصله ۳۵ کیلومتری با نزدیکترین جایگاه گاز را دارد آیا شایسته نیست برای جایگزینی و بحث پدافندی ( قضیه هک شدن پمپ بنزین‌ها )دولت و شهرداری اقدام به ساخت جایگاه گاز جدید کند خواسته‌ای که مطالبه شهروندان و مسافران این شهرستان می‌باشد و جا دارد مسئولان ورود کرده و آسایش شهروندان را فراهم نمایند.
شهرستان لنده با جمعیت ۲۱هزار نفر در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1