تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۵۵۲۳۰
کبنا گزارش می‌دهد

اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ( حواشی و تصاویر )

۰
کبنا ؛اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید حواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استانداری و امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این آئین، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار به سخنرانی پرداختند.
این اختتامیه همانند سایر اختتامیه‌ها با شور و هیجان برگزار شد. درخشان در این جشنواره به همه میدان داد و به گونه‌ای برنامه ریخته که همه دیده شوند. داور، هنرمند، بازیگر، مدیر میانی و ارشد و... او مثل گذشته از ظرفیت‌های هنرمندان برای برپایی این اختتامیه بهره برد. دکور اختتامیه متفاوت‌تر از گذشته چینش شده بود.
هاشمی‌مهر معاون سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: با استقرار این مجموعه در این اداره‌کل شاهد تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.
وی فعالیت هنرمندان را در حوزه هنر و تئاتر دفاع مقدس را مایه خرسندی دانست و گفت: اینگونه فعالیت‌ها در فضای مسمومی که رسانه‌های معاند رقم زده‌اند، بسی خوشحال کننده است و آدم را سر ذوق می‌آورد.
هاشمی‌مهر به اثر کارهای هنری ارزشمند در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش هنرمندان در جامعه بی‌بدیل است. 
وی به حوادث اخیر در سطح کشور نیز گریزی زد و گفت: در این حوادث برخی از سلبریتی‌ها آتش بیار معرکه بودند. ما هنرمندان اصیل، خوش‌خیم و بدخیم برای جامعه داریم. 
هنگام پخش اذان، حاضرین در جلسه با اشاره امین درخشان یک دقیقه سکوت کردند. هرچند هنگام اقامه نماز چنان همهمه‌ای در سالن وجود داشت که برخی نمازگزاران گلایه کردند.
برخی از معلولان هنرمند نیز در این اختتامیه توانستند، مقام‌های مختلفی را کسب کنند که مورد تعجب و تشویق همگان قرار گرفت. بطوریکی آریا_مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر جایزه نقدی جشنواره به هر کدام از معلولان هنرمند 3 میلیون تومان هدیه داد.
سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای صحبت‌هایش شوخی با امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد و گفت: آقای درخشان می‌گوید؛ هر کسی را که دوست دارم، فراموشش می‌کنم. حالا نمی‌دانم فلسفه حضور من در برنامه‌های فرهنگ و ارشاد چیست؟ چرا که آقای درخشان به من می‌گوید؛ دوستت دارم. آیا چون من را فراموش نکرده و همیشه در جلسات هستم، دوستم ندارد. این تعارضی بود در سخنان آقای درخشان!
معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین در اختتامیه از انعقاد قرارداد مجتمع فرهنگی هنری استان خبر داد و گفت: این مجتمع در آستانه شروع به کار است و احتمالاً در اواخر دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار عملیات اجرایی آن به بهره برداری برسد.
در ادامه آئین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، از گروه‌های برتر تئاتر تجلیل به عمل آمد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکتر آزاد خردمند تنها از دفتر داری تا معاونت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1