تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۷۲۳۸۶
با حضور سخنگوی دولت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اجتماع هزار نفری رای اولی ها در یاسوج برگزار شد (فیلم و تصاویر) / بهادری جهرمی: انتخاب درست یا غلط ما آینده شهر و استان و کشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد / تمرین کنید و بیاموزید که نقش آفرین باشید

۴
کبنا ؛
اجتماع هزار نفری رای اولی ها در یاسوج با حضور سخنگوی دولت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع هزارنفری رای اولی ها با اشاره به برخی از خدمات دولت در استان گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد تولیدکننده ۲۲ هزار تن ماهی سردابی است و رتبه خوبی از این نظر در سطح کشور دارد، پروژه برق شهرستان لنده با ۴۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایستگاه دژکوه و خط انتقال برق به بهره برداری رسید و نوسانات برقی منطقه به واسطه این پروژه ها رفع شد.
احمدزاده بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد، ما شهید ۱۲ ساله داشتیم که ظاهرا کم سن ترین شهید بوده است، شهید طیب را داریم که ایشان در فلوریدای آمریکا مشغول به تحصیل بود، تحصیلات خود را ناتمام گذاشت، به ایران آمد و به جبهه رفت و شهید شد، روستای موگر تنگ رودخانه مارون آرامگاه این شهید است، شهید طیب در وصیت نامه اش نوشته که من را در روستای خودم دفن کنید شاید به واسطه این کار مدیران جمهوری اسلامی روی این رودخانه وحشی پر آب پل بسازند، زمانی که سال ۱۴۰۰ مسئولیت گرفتم، وصیت نامه این شهید را شنیدم و به این روستا سفر کردم، قبل از این، در دولت های قبل پایه های یک پل در این روستا زده شده بود و آب پایه های این پل را خم کرده و این پروژه سالهای سال رها شده بود، ما کار را شروع کردیم و دیروز پل را افتتاح کردیم، الان دیگر مردم از گرگر برای عبور از پل استفاده نمی کنند، ۷ نقطه مشابه این منطقه در حال پل سازی هستیم، اینها کارهای جهادی است که در این دولت انجام گرفته است. ارتفاع آب رودخانه مارون تا ۳ متر بود و نمی توانستیم عرشه پل را بگذاریم وگرنه این پل زودتر افتتاح می شد.
  
وی افزود: شما دانش آموزان بدانید در این دولت برای اولین بار، مدرسه ای که  ۱۳ سال ساخته نشده بود، کلنگ زنی کردیم و در ۶ ماه ساختیم، مدارس زیاری در این دولت کمتر از یک سال ساخته و تحویل داده شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما آینده این استان و کشور هستید، ما به شما نیاز داریم، شما به سن بلوغ سیاسی رسیده اید، شما جزو کسانی هستید که باید در اداره کشور مشارکت کنید و برای آینده کشور تصمیم بگیرید، زمان زیادی نمی گذرد که وارد دانشگاه ها شوید و مشغول به کار و تصمیم سازی شوید.
احمدزاده بیان کرد: ما در شرایط خاصی قرار داریم، باید حضور ما در ۲۲ بهمن ماه به چشم دشمن بیاید، باید حضور شما در انتخابات به چشم دشمن بیاید، چرا دشمنان دارند تلاش می کنند که شما پای صندوق های رای نیایید، دشمنان نگران و ترسان از حضور شما و مشارکت سیاسی شما است. در مقابل دشمن عقب نشینی نکنید، در دفاع از استقلال کشورمان صحنه باشید.
   
وی گفت: جبهه مقاومت در دنیا به این تفکر رسیده، یمن مظلوم الان زیر بمباران آمریکا و انگلیس است ولی با همین شرایط عقب نشینی نمی کند، و در دفاع از مردم مظلوم غزه اجازه نمی دهد کشتی های آمریکا از دریا عبور کنند و به سمت اسرائیل برود. 
احمدزاده در انتهای سخنان خود گفت: وعده گاه ما فردا روز ۲۲ بهمن ماه و ۱۱ اسفندماه پای صندوق های رای است، وعده ما در روزهای سرنوشت ساز مملکت، تأثیرگذار و پر اهمیت است تا دشمن از این حضور، برای همیشه ناامید شود.
سخنگوی دولت در این مراسم به سخنرانی پرداخته و گفت: شما به بلوغ سیاسی رسیده اید، و گفتند جشن تکلیف سیاسی شما است، اگر تا دیروز تصمیمی می گرفتید که بخواهید یک رشته درسی را درس بخوانید، و در آینده زندگی خود اثرگذار باشید، الان با این جشن تکلیف سیاسی اثرگذار در کل جامعه و امور کشور خواهید بود. از امروز انتخاب هایتان روی آینده استان و شهر و کشور اثرگذار است. انتخاب درست یا غلط ما فقط آینده و زندگی خود ما را تحت تاثیر قرار نمی دهد، بلکه آینده  شهر و استان و کشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
بهادری جهرمی بیان کرد: تمرین کنید و بیاموزید که در هر عرصه ای در کشور نقش آفرین باشید، تا آینده زیباتری برای کشورمان بسازیم.
  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا👌
Iran, Islamic Republic of
سلام
این سالن حداکثر 500 نفر ظرفیت داره، 500 نفر دیگش بیرون سالن هستند؟!
باشت
Iran, Islamic Republic of
افضل خان فعلا تو عکسا خودت نشون بده بزودی دنبال قدرت حسینی محو خواهی شد
ورودی 96
Iran, Islamic Republic of
یاد ایام بخیر،
استاد عزیز جناب حسنپور را که دیدم بسیار دلگیر شدم از سفیدی محسانشان؛
اگر 5 مدیر توانمند مانند ایشان در استان بود، وضعیت دستگاه آموزش پرورش الان در این وضع نبود؛
انشالله همیشه سالم و سلامت باشند؛ 🌹🌸
بازبین
Iran, Islamic Republic of
بعد از این انتخابات انشااله اولین مدیر ضعیفی که باید تغییر کنه استاندار محترم هست.. جناب احمدزاده برای واگذاری صندلی اماده باش به لطف پروردگار
فر
Iran, Islamic Republic of
با افتخار
Iran, Islamic Republic of
خدا یه عقلی به اولادت بده
پیمان
Iran, Islamic Republic of
فرماندار و پیوند عزل باید گردد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1