تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۷۷۸۱۰
کبنا گزارش می‌دهد:

غوغا در قلعه رئیسی / عبدالملکی: با مناظره دیشب فهمیدیم که صد رحمت به روحانی/ می‌خواستند با مرگ مردم به استقبال خادمی آمریکا بروند / حقوق کارگران را پنجاه درصد افزایش دادیم داد این‌ها در آمد

۱
کبنا ؛نشست انتخاباتی حامیان دکتر جلیلی در قلعه رئیسی با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الله عبدالملکی در جمع حامیان دکتر جلیلی در قلعه رئیسی حاضر شد. وی رای مردم را سرنوشت ساز خواند و افزود:
رای مردم تعیین‌کننده است که چه کسی ریس جمهور باشد. رای شما در قلعه رئیسی تفاوتی با رای شخصی که در تهران و اصفهان است ندارد. شما یک رای دارید، رهبری یک رای، مراجع عزیز نیز یک رای. این از برکات نظام اسلامی است. حزن ناشی از شهادت شهید ریسی را در قلب‌مان داریم. مردی که برای ایران و آبادانی ایران به آب و آتش زد و تلاش خستگی ناپذیرش را همه می‌ستایند.
وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی گفت: شاید این تلاش و به آب و آتش زدن شهید رئیسی علتش این بود که میدانست عمر دولتش به چهار سال نخواهد رسید. خون پاک این شهید درخت تنومند ایران اسلامی را آبیاری خواهد کرد ان شاء الله.
وی ادامه داد: پس از شهادت شهید ریسی باید رئیس جمهوری انتخاب می‌شد، نظرسنجی‌ها می‌گفت مردم ریس جمهوری می‌خواهند شبیه شهید ریسی. چه در اخلاق، چه در فعالیت و دلسوزی. در میان شش نامزد عزیز شبیه‌ترین به شهید ریسی، دکتر سعید جلیلی است.
عبدالملکی سرنوشت چهار یا هشت سال آینده‌ی کشور را در گرو انتخاب روز جمعه دانست و گفت:  
دو روز دیگر سرنوشت کشور مشخص می‌شود، دو راه پیش راه ملت است، یک جهش تولید و افزایش قدرت فرهنگی، بالا رفتن قدرت ملی در سطح بین‌المللی است.
راه دیگر از بین رفتن فرصت‌ها و توقف زیرساخت‌ها و از بین رفتن عزت ایرانی‌ها در دنیاست.
این مردم‌اند که انتخاب می‌کنند کدام راه را پیش ببرند.
عبدالملکی در صحبتی که تحسین جمعیت همراه بود با حمله به پزشکیان گفت: ما تا مناظره دیشب تصور می‌کردیم آقای پزشکیان دولت سوم روحانی است، اشتباه می‌کردیم. دیشب فهمیدیم که صد رحمت به روحانی. در ابعاد منفی کاش شبیه روحانی بود. شما دیدید رویکردش چیست. کسی که فقط یک جمله بلد بود، آنهم اینکه برویم با آمریکا ببندیم.
آمریکا با ما ریشه‌ای و تاریخی و تمدنی مخالف است. دیگر چه چیزی مانده که بخواهید بدهید به آمریکا؟
دوستان شما رفتند و بستند. چه شد؟ هسته‌ای تعطیل شد. به خود ظریف بنزین ندادند.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، پزشکیان را شخصی دانست که در محاصره افرادی است که با جان ایرانیان معامله می‌کردند. وی ادامه داد آدمی که محاصره شده است توسط رجالی که مردم برایشان هیچ ارزشی ندارند جز اینکه مردم را برای رسیدن به حکومت پله کنند.
وی با اشاره به جنجال‌های سه سال قبل پیرامون افزایش حقوق کارگران در دولت شهید ریسی گفت:  
این‌ها نه تنها نیرو گاه نساختند بلکه جلوی ساخت نیروگاه را گرفتند تا الان با کسری انرژی برق مواجه باشیم، تولید را تعطیل کردند. زدند توی سر کارگر. وقتی ما پنجاه و خورده‌ای حقوق کارگران را بالا بردیم، داد این‌ها درآمد.
این‌ها می‌گویند اگر کارگر وضع مالی‌اش بهتر شود به نظام دلگرم می‌شوند و نمی‌گذارند ما جلو آمریکا زانو بزنیم. این‌ها نامه زدند که لغو کنید این افزایش را. همان زمان که نگذاشتند حقوق کارگر از چهار میلیون به شش میلیون افزایش پیدا کند به برخی نورچشمی‌هایشان حقوق نجومی هشتاد میلیونی پرداخت کردند. بروید از دیوان محاسبات بپرسید.
چهل برابر یک کارگر حقوق می‌دانند. این‌ها دارند برمیگردند. عمران و آبادانی را متوقف کردند، کشاورزی را متوقف کردند. این‌ها هیچ، جان مردم را هم با آمریکایی‌ها معامله می‌کردند. از شما پرسم چند نفر روزانه بخاطر کرونا فوت کردند؟ هفتصد نفر.
می‌گفتند کسی واکسن به ما نمی‌فروشد. شهید ریسی آمد، همان هفته شروع شد، هر هفته چند میلیون واکسن وارد می‌شد. توی مساجد و خیابان‌ها واکسن کرونا میزدند به مردم. کرونا جمع شد.
می‌خواستند با مرگ مردم بروند خادمی آمریکا را بکنند. شما شرف دارید؟ انسانیت دارید؟ روزی هفتصد خانوار رخت سیاه می‌پوشید. چه کسی باور می‌کند افرادی که باید الان محاکمه می‌شدند بخاطر کشتن مردم بعد از سه سال شهر به شهر بچرخند و‌شانه به‌شانه آفای جلیلی بنشینند.
عبدالملکی در انتهای صحبت خود با تعبیر جالب قلعه‌ی شهید رئیسی از شهر قلعه ریسی یاد کرد و گفت: همه را بیاورید پای صندوق رای، می‌گویند برخی گله مندند، بله، حضرت آقا که این گله‌ها را بار‌ها مطرح کردند. با رای ندادن که مشکلات کمتر نمی‌شود.
اینجا قلعه ریسی نیست، اینجا قلعه‌ی رئیسی هست نگدارید این قلعه خالی بماند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
1