تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۷۷۸۱۱
کبنا گزارش می‌دهد:

نشست انتخاباتی حامیان جلیلی در دهدشت با حضور وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی

۱
کبنا ؛
نشست انتخاباتی حامیان دکتر سعید جلیلی در کهگیلویه با سخنرانی حجت الله عبدالملکی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز،  نشست انتخاباتی حامیان «سعید جلیلی» با سخنرانی حجت الله عبدالملکی، وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی دولت شهید رئیسی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مصلای شهر دهدشت با حضور نماینده محترم کهگیلویه و بخشی از مردم این شهر برگزار شد.
    
 حجت الله عبدالملکی ضمن حضور در مصلی شهر دهدشت با هشدار سرکار آمدن دولت پزشکیان گفت: بعد از شکل گیری دولت پزشکیان باید برویم دست روحانی را ببوسیم تا خودش بیاید. در دولت آقای روحانی متوسط هفتاد سکه به اعضای هیئت دولت عیدی می‌دادند .این غیر از حقوق و اضافه کار و حق ماموریت و پرداختی هایی است که ما خبر نداریم . همه آنها جمع شده اند پیرامون آقای پزشکیان.
آیا الگوی مدیریت شما این بود ؟ کسانی دارند با نقاب آقای پزشکیان زور میزنند تا سر کار بیایند که سر جان ملت معامله کردند. ملت فاجعه مدیریتی دوران کرونای تان را فراموش نکرده است.
در دولت شهید رئیسی وقتی در دنیا روزانه صد نفر و دویست نفر کشته می‌شدند، ملت را واکسینه کردیم بدون اینکه خادمی و پابوسی آمریکا را کرده باشیم.
بخاطر برنامه سیاسی غربگدایانه و برای اینکه بر مردم و رهبری فشار بیاورند، آن ترک فعل ها را در موضوع ورود واکسن کرونا کردند تا هزارتا هزارتا عزیزان ما بمیرند. در عین حال میگردند و با بی وجدانی میگویند ماییم که ناجی ملتیم؟!
شما اینقدر انسانیت را زیر پا گذاشتید تا روزانه مردم و ملتت بمیرند؟ حالا چرا اینکار را کردند ؟. بخاطر خوش خدمتی به آمریکا این کار را کردند. میگویند با آمریکا بده بستان کنیم. عزیز من بده بستان با براد است نه با دشمن. دشمن به کمتر از جان تو راضی نیست.
وی با اشاره به برنامه اصلاح نظام بانکی که منجر به کنترل تورم و افزایش اعتبار پول می‌شود نیز گفت: برنامه اصلاح نظام بانکی دکتر جلیلی نیازهای مالی کشور را تامین میکند، تولید را رشد می دهد، مشکل بازنشستگان و مسکن را حل میکند.
 عبدالملکی با اعلان پیشتازی دکتر جلیلی در نظرسنجی های معتبر از از حامیان دکتر جلیلی خواست در این ساعات پایانی تبلیغات از دعوت ملت به سمت دکتر جلیلی دریغ نکنند.

سید مصطفی شرعی زاده رئیس ستاد مرکزی کهگیلویه دکتر سعید جلیلی در آغاز این نشست گفت: دیدیم که برخی مغرضان در این ایام می‌گویند آقای دکتر جلیلی برای ریاست جمهوری زنبیل گذاشته است، بله ایشان بیش از ۱۱ سال پیش تاکنون دانه‌های فرصت و موانع رشد اقتصادی, سیاسی فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی را با کمک نخبگان و متخصصان در حوزه‌های مختلف مدیریت، اقتصاد، صنعت، انرژی ، فرهنگ و خانواده، کشاورزی و سیاست خارجی توسعه و ... با بهره گیری از نخبگان دانشگاهی و کارآفرینان و جلسات متعدد با تجار و بازاریان و صاحبان صنایع و مشاغل و همچنین ده ها سفر تخصصی و استانی با بهره گیری از ده ها کارگروه تخصصی و پیمایشی، در طول این سالها با نگاهی دقیق و علمی برنامه‌ریزی نموده و متناسب با هر یک از آنها ، نه یک برنامه بلکه برنامه‌های متعددی و راهبردهای مشخصی را تبیین نموده است و برای هر یک راهکارهای اجرایی مشخص و دقیق و قابل اجرایی را طرح ریزی کرده است و برخی از این برنامه و طرح ها را به دولت های پیشین برای برون رفت از بن‌بست های مهمی همچون فروش نفت و ارز آوری ارائه داد و با موفقیت اجرایی نموده است.
حال با این برنامه های جامع و سوابق دکتر جلیلی اکنون میتوان به جرأت گفت آن دانه‌های که دکتر جلیلی بیش از ۱۱ سال با کارو تلاش خستگی ناپذیر و تخصصی در سبدی جمع نموده است، حال این بذرهای برای افشاندن در دامان سرزمین مستعده ایران و مام وطن ما جمهوری اسلامی ایران آماده است .
بذرهایی که کاملاً پالایش شده و هدفمند در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و رفع تمام موانع در همه عرصه، فقط منتظر سرانگشتان دست‌های تک تک ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی در روز  ( ۱۵تیر۱۴۰۳ ) است تا در دامان این سرزمین افشانده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
فایل های مرتبط
1