تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۷۷۸۱۶
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | همایش انتخاباتی دانشگاه یاسوج با حضور غلامرضا تاجگردون/ تاجگردون: دانشگاه یاسوج ملک‌طلق خودتان و پدران‌تان نیست / از این برگه‌های که دختران برای باد زدن به دست گرفته‌اند، خجالت بکشید / باد این برگه‌ها شماها را خواهد برد / مردم کاری به اعداد و ارقام تورم ندارند؛ نان روی سفره‌هایشان را می‌خواهند و با نمودار‌ها بازی نکنید / مشارکت 40 درصدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست‌جمهوری شکست سنگینی بود / ما را مقابل شهید رئیسی قرار ندهید؛ عرضه رهرو بودن او را ندارید؛ اگر داشتید حداقل رأی رئیسی را جمع می‌کردید / شاپور رمضانی: عذرخواهی می‌کنم

۴
کبنا ؛همایش انتخاباتی دانشگاهیان حامی مسعود پزشکیان با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 13 تیرماه 1403) همایش انتخاباتی دانشگاهیان حامی مسعود پزشکیان با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.
*هنگام ورود تاجگردون صدای سوت و تشویق حاضرین بلند شد.
*جمعیت زیادی درب ورودی دانشگاه از سمت پارک ساحلی منتظر ورود تاجگردون بودند. نیروهای حراستی دانشگاه اجازه ورود به آنها ندادند.
*مسئولان دانشگاه یاسوج در ورودی کنترل سخت‌گیرانه‌ای داشتند و این درحالی است که بعضی از مراجعین می‌گفتند؛ چرا برای آقای قالیباف ورود برای عموم آزاد بود؛ اما الان اینگونه سخت‌گیری می‌کنند. 
*بعضی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج پشت در مانده‌اند و از ورود آنها به سالن جلسه جلوگیری شده است.
*خبرنگاران با تلاش فراوان و تماس‌های مکرر با حراست و روابط عمومی دانشگاه توانستند وارد سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج شوند. حراست دانشگاه یاسوج آمد و اجازه ورود داد.
* غلامرضا تاجگردون با تیپ جدیدی وارد سالن شد.
* قرائت قرآن
* سرود جمهوری اسلامی پخش شد و همه به احترام سرود ملی بلند شدند.
* صیاد خردمند، مجری برنامه، آزادی را مرغ پر شکسته خواند و گفت: ای کاش می‌توانستم نجاتت دهم از دیوار کش‌ها.
* مجری در ادامه گفت: من زمانی دانشجو اینجا بودم، زمانی میزبان‌های خوبی بودیم؛ اما الان به دلیل شرایط سالن و گرمای شدید هوا از میزبانی عذرخواهی کرد.
مجری برنامه بارها به خاموشی کولرهای سالن دانشگاه یاسوج اشاره و عذرخواهی کرد.
شاپور رمضانی رئیس اسبق دانشگاه یاسوج سخنرانی کرد و گفت: قبل از آغاز جلسه از مسئولان دانشگاه خواستم که سالن دکتر عسکریان را در اختیار ما بدهند که نپذیرفتند و شاید خیریت باشد[ فردی در جمع حاضرین گفت؛ چه خیریتی] او گفت: شاید خیریتش این باشد که شرایط امروزمان را بیشتر درک کنیم.
وی با بیان اینکه بشر در حال تکامل است، اظهار کرد: دانشگاه باید بستری برای فکرها و اندیشه‌های مختلف باشد. در همین دانشگاه چند روز پیش جلسه‌ای برای یکی از نامزدها برگزار شد  و زیر پوستر تبلیغاتی او نوشته بودند، حضور برای عموم آزاد است.  اما چه تفاوتی بین ما و آنها است. [ فردی صدا زد؛ ما اصلاح‌طلب هستیم.]
رمضانی در ادامه گفت: در جامعه‌ای هستیم که 60 درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند، یکی از عواملی که 60 درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند، همین برخورد امثال مسئولان دانشگاه یاسوج است.
وی در ادامه افزود: مردم ما باید ببینند وقتی پای صندوق رأی قرار می‌گیرند، تصمیم‌شان در سرنوشت آنها اثر دارد.
رمضانی بیان کرد: من اولاً با آن 60 درصدی که در انتخابات مرحله اول ریاست‌جمهوری شرکت نکرده‌اند، همدردی می‌کنم و از آنها خواهش می‌کنم که به حرف ما فکر کنند.
رئیس اسبق دانشگاه یاسوج تأکید کرد: ما همدرد مردمی هستیم که از وضعیت موجود نگران هستند. بین آقای پزشکیان و دیگری تصمیم گرفته‌ایم که فرد صادقی را انتخاب کنیم.
رمضانی تصریح کرد: من به هیچ‌کدام از شماها نمی‌گویم رأی بدهید؛ اما به روزگاری که در آن هستیم، فکر کنید. به این روزگاری که جوانان، زنان و دختران ما در آن درگیر هستند، فکر کنید. اگر می‌دانید با حضورتان تأثیرگذار هستید برای عبور از این وضعیت، کوتاه نیایید. 
شاپور رمضانی گفت: به خاطر وضعیت سالن من عذرخواهی می کنم. اگر رأی ندادید به فکر شما احترام می‌گذارم؛ اما اگر قانع شدید که رأی بدهید روز جمعه پای صندوق بهزیستی منتظرتان هستم.
 غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این همایش سخنرانی کرد و گفت: دانشگاه یاسوج ملک‌طلق خودتان و پدران‌تان نیست. از این برگه‌های که دختران برای باد زدن به دست گرفته‌اند، خجالت بکشید. باد این برگه‌ها شماها را خواهد برد.
وی افزود: امروز تورم 60 درصد و 40 درصد و نقطه به نقطه معنا ندارد و مردم به این اعداد و ارقام کاری ندارند. مردم ایران به سفره‌هایشان نگاه می‌کنند و نان روی سفره‌هایشان را می‌خواهند، نباید با سفره مردم بازی نکنید.
********************************************
به گزارش کبنا، متن صحبت‌های تاجگردون به شرح زیر است.
تاجگردون: چند سال است که من نمی‌دانم در این مملکت چه اتفاقی دارد می‌افتد پول نفت کجا می‌رود، یکی بگوید قیمت نفت چقدر است؟ چقدر می‌فروشیم؟ چقدر به خزانه می‌آید؟ / امروز یک میلیون و دو میلیون بشکه نفت گم می‌شود و کسی حرفی نمی‌زند
تاجگردون گفت: دولت آقای خاتمی بود که یکی از اعضای دولت محاسبه کرد که عددی از نفت را نیست و محاسبه اشتباه درمی آید و معلوم شد پول چند هزار بشکه نفت نیست. اما بعد مشخص شد که برای کمک به جایی هزینه شده بود و دقیق مشخص بود که کجا خرج شده است اما امروز یک میلیون و دو میلیون بشکه نفت گم می‌شود و کسی حرفی نمی‌زند.
     
وی تأکید کرد: من عین نظام جمهوری اسلامی‌ام و من برادر شهیدم، پزشکیان برادر شهید است و مگر ما انقلاب نکردیم. مگر ما در جبهه نجنگیدیم، مگر دست و پا ندادیم، باید بگویم نمی‌توانی تحجر تفکرات را برای سرنوشت آحاد جامعه پیاده کنی آقای عزیز.
تاجگردون افزود: من حق دارم در مورد سرنوشت خودم و فرزندانم صحبت کنم. جمهوری اسلامی برای ادامه بقایش نیازمند همت همه مردم ایران است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم و سرنوشت خودمان را تعیین کنیم. نگاه‌ام اصلاح‌طلبانه است و برای بقای نظام باید سینه چاک باشیم.
تاجگردون گفت: همه روز جمعه پای صندوق‌های رأی بیایید و رأی قاطع به پزشکیان بدهید. دانشجوبان در خانه نشینند.
پزشکیان فرزند خلف ایران، اصولگرای اصلاح طلبی است که من اصولگرا‌تر از او جایی ندیده‌ام.
در این سال‌ها کسانی که شایسته منصبی نبوده‌اند، حاکم آن منصب شده‌اند‌. بگذارید ما صدای ۷۰ درصدی باشیم که رأی نداده‌اند. در خانه دشمن می‌گویند؛ ایرانیان رأی ندهید و در انتخابات شرکت نکنید اما باید همه بیاییم و رأی دهیم.
امروز در یک سالن کوچک ۱۰۰ نفره و گرم به ما تحمیل شد برای سخنرانی زیرا تلاش دارند که دانشجویان را ناامید و خسته کنند تا از رأی دادن منصرف شوند. کارکنان دانشگاه و مسئولان هراست دانشگاه را تهدید می‌کنند.

یزیدی حسینی نکنید/ ما اعتقاد داریم روش اداره شما برای مملکت رشش خوبی نیست
تاجگردون افزود: این روستایی چه می‌داند که من چکار می‌کنم، من وظیفه دارم‌امانت دار خوبی باشم. ما حاضریم با همه مقابله کنیم و حق نداریم و منافع خود را بر زندگی مردم تحمیل کنیم.
همه ما ایرانی هستیم و همه وطن‌مان مان را دوست داریم. همه ما اعتقاد به ولایت فقیه داریم.
پول بنزین گران را می‌خواهیم از جیب مردم دربیاوریم. نمی‌ توانیم مردم را تحت فشار قرار بدهیم.
من کارشناس مملکت‌ام کسی نمی‌داند من هنوز به عنوان یک کارشناس نفهمیدم چقد نفت و با چه قیمتی می‌فروشیم.
کجا می‌رود و کجا می‌آید، نفت را با انبه پاکستان، با اسباب بازی چین تهاتر می‌کنیم.
من ۲۴ سال است پزشکیان را می‌شناسم او در ظلم ستیزی تردید نکرده است. برخی می‌گویند او همه چیز را نمی‌داند و در حالی که او عین راستگویی و صداقتش حرف می‌زند و همه چیز را بهتر از ما می‌داند. او فقط نمی‌خواهد جامعه کارشناسی را از خودش دور کند.
ما با کسی روبرو هستیم که می‌گوید ما پسماند کفر هستیم. شهید رئیسی را مقابل ما قرار ندهید، شما عرضه و لیاقت رهرو بودن او را ندارید اگر عرضه داشتید حداقل رای شهید رئیسی را جمع می‌کردید.
مگر ۲۸ میلیون رأی ندادند چرا نتوانستید ۱۷ میلیون رای او را جمع کنید.
من فرزند لر، فرزند این خطه زاگرس نمونه بارز و صریح ظلم تحجر بر یک واقعیت هستم. من مقاومت کردم در مقابل آن‌ها و در مقابل ظلم آن ها‌ایستادگی کردم.

امروز برای ما تورم ۶۰ درصد و ۴۰ درصد و ۳۰ درصد معنا ندارد. من اقتصاد خواندم مردم کاری به تورم نقطه به نقطه ندارند. نان روی سفره‌هایشان را می‌خواهند و با نمودار‌ها بازی نکنید.
نه با کسی به بهشت می‌روم نه با کسی به جهنم، ما می‌خواهیم سرنوشت بهشت‌مان را خودمان انتخاب کنیم.
آن کسی گفت که پسماند‌های کفر هستید بدانند نه آن ۹ میلیون طالبان‌اند و نه آن ۱۰ میلیون پسماند کفر نیستند. آن‌ها ایرانی‌اند که با رای دادن و رای ندادن‌شان حرف‌شان را زدند.
برخی می‌گویند ما بیچاره‌ایم اگر مشارکت بالا برود در حالی که مشارکت یعنی حضور مقتدرانه نکردم برای آینده خودشان.

دانشگاه ملک پدرانشان نیست و مال مردم است‌. از این برگه‌هایی که دختران به خاطر گرمای هوا خود را باد می‌زنند خجالت بکشید. باد برگه‌های دختران دانشگاه شما را با خود خواهد برد.
من واقعاً شرمنده سالن کوچک و جمعیت زیاد دانشجویان هستم. در ابتدا از مسئول محترم دانشگاه تشکر می‌کنم و سپس می‌گویم ما شرمنده فرزندان خود در دانشگاه به خاطر هوای گرم و کمبود فضا شدیم.
    
ما که کاری نمی‌خواهیم انجام دهیم، فقط می‌خواهیم آن چیزی که مملکت‌مان می‌خواهد پیاده کنیم. مردم باید نسبت به آینده خویش حساس باشند. حدود 60 درصد این جمعیت جمعه گذشته رای نداده‌اند. مشارکت ۴۰ درصدی مردم این استان که همیشه مشارکت آن ها در انتخابات زبانزد بوده شکست سنگینی است و مرا به اینجا کشاند تا سخنرانی کنم. ما با مردم چه کرده ایم که همیشه رای می‌داده‌اند؛ اما اکنون حاضر نشدند پای صندوق های رای بیایند.این ایراد کار همه ما هست‌ و همه ما باید شرمنده باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سالن شهید ایزدپناه هم هیچ وسیله خنک کننده ای نداشت
Iran, Islamic Republic of
//ی با خرید رای دانشجو در خوابگاه های دانشگاه یاسوج،می‌خواهد سرنوشت مردم رو تغییر بده؟؟
روزبه
Iran, Islamic Republic of
حرف اضافه
United States
بزشکیان وسلام.
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای دانشگاهی که در آن هیأت علمی هيچ منزلتی نداره!!!
یادمان نرفته
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شما فقط برای باندتان و اطرافیانتان کار می کنید و تمام متاسفانه این بچه ها نمی دانند شما و دوستان شما چه بر سر این مملکت آوردید شما با زد و بند با ادارات و بقیه ارگان ها و پروژه های زیاد بودجه کشور را افزایش دادید و بانک مرکزی مجبور بود به دلیل ناترازی پول چاپ کند و این باعث تورم می شود و دودش در چشمان مردم عادی می رفت.لطفا کنید ادا دایه عزیر تر از مادر را در نیآورید!
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
متأسفم برای دانشگاه ياسوج که هیات علمی در آن هیچ منزلتی ندارد!!! جای خالی هیأت علمی در این همایش بشدت احساس می‌شود!!!
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
وجود استادان دانشگاه در این همایش وزن بیشتری به آن میداد ظاهرا اجازه ورود به نخبگان هیأت علمی ندادند !!!
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
پس استادان این دانشگاه کجا هستن دانشگاه بدون هیأت علمی محلی از اعراب ندارد!!! کم مانده بود استادان دانشگاه را کتک بزنند!!!
تأسف بار
Iran, Islamic Republic of
همه هستن الا هیأت علمی و استادان دانشگاه که ظاهرا با نیروهای حراست دانشگاه درگیر شدن
اخراج
Iran, Islamic Republic of
احتمالا به استادان گفتن اگه در جلسه‌ باشید اخراج هستین
Iran, Islamic Republic of
باشه، شما درست میگین ، شما خوب ، بقیه بد.
جوسازی، درست کردن دوگانه، تخریب، دادن وعده های جذاب، هوچی گری ، جملات تهییج کننده نسل جوان ....

دوران این چیزها گذشته ،شاید زمانی که عزیزان عملکردی نداشتند ، جذاب بود.
اما الان همه دوستان عملکرد هاشان معلوم است....
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا به احترام اون هیأت علمی هایی که راه ندادند نبایستی صحبت می‌کرد حداقل اشاره هم نکرد متاسفانه!!! چرا سیاست مداران از نخبگان و استادان فراری هستن؟!
ردیف اول
Iran, Islamic Republic of
ردیف اول باید استاد می نشست نه افرادی که دنبال پست هستن
دوستان
Iran, Islamic Republic of
هرگاه صف اول نخبگان و هیأت علمی و استاد دانشگاه نشست پزشکیان و جلیلی و تاجگردون مملکت را گلستان می‌کنند!!
ردیف اول
Iran, Islamic Republic of
پست پست پست
س.م.آرامش
United States
ماهم بنابه وظیفه ،و به عشق دکترتاجگردون و برای حمایت از پاکی وصداقت دکترپزشکیان به این جلسه رفتیم . هرچند از نامهربانیهای مسوولین دانشگاه در به زحمت انداختن حضار آزرده شدیم و رفتاری دون شان محیط دانشگاه از این مسوولان دیدیم ولی با صحبت های غرا و اثرگذار دکتر تاجگردون وجناب دکتر رمضانی .، روحیه ای مضاعف برای شرکت در سرنوشت خود و میهنمان پیداکردیم وتردیدهایمان ازبین رفت .انشالله حضوری پرشور در حمایت و رای دادن به دکتر پزشکیان در روز جمعه داشته باشیم . یاحق
نیما
Iran, Islamic Republic of
بانی وضع موجود چکارکردید الان ادعا دارید
جناب میرکلک کال
چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
1