تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۶۴۹۹۳
یادداشت:

نمایش بازی حسینی پور جلوی رئیس جمهور تا تعریف و تمجید از مدیرعامل نفت گچساران

۸
۱
نمایش بازی حسینی پور جلوی رئیس جمهور تا تعریف و تمجید از مدیرعامل نفت گچساران
کبنا ؛
نماینده مردم گچساران و باشت در حضور رئیس جمهور دفاع جانانه‌ای از حق مردم کرد و از حق آلایندگی گفت، یک روز بعد در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت گچساران شروع به تعریف و تمجید از مدیرعامل و پرداخت حق مسوولیت اجتماعی کرد. آقای نماینده یا فراموش کار شده یا فقط به دنبال اجرای نمایش جلوی رئیس جمهور بود.
به گزارش کبنا نیوز، همانگونه که قبلا پرداختیم حسینی پور طی یک سال اخیر چندین بار در خصوص حق آلایندگی مردم گچساران سخن گفته و انتقاد کرده است، و آخرین سخنان حسینی پور درباره حق آلایندگی در حضور رئیس جمهور بود که از رئیس جمهور خواست حق آلایندگی مردم داده شود. ناگفته از تیتر اخبار رسانه‌ها در خوزستان پیدا است که خوزستان با 4 شرکت نفتی بیش از 6 هزار میلیارد تومان حق آلایندگی خود را از دولت گرفت، که در این اثنا نمایندگان خوزستان، استاندار، فرمانداران، مسوولان استانی، مسوولان مالیات و ... تلاش های زیادی برای گرفتن حق آلایندگی کردند.

بیشتر بخوانید
ماجرای حق آلایندگی گچساران چیست؟ / حق آلایندگی گچساران با تولید 25 درصد نفت و گاز کشور 28 میلیارد تومان است؛ خوزستان با 75 درصد تولیدی 6 هزار میلیارد تومان!؟

اما در گچساران می بینیم که نماینده، یک روز حرف از حقوق مردم می‌زند، فردایش گویا می‌خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد.
حیف، تصور مردم این بود که شما حق مردم گچساران را جلوی رئیس جمهور فریاد زدید. خیلی از مردم هنوز معتقدند شما همان رزمنده‌ای هستید که پایش را جا گذاشت، اما گویا برای خود آبرو خریدید.
شما در دیدار با مدیرعامل نفت فقط تشکر کردید، یادتان رفت که درباره حق آلایندگی حرفی بزنید؟ حق مردم گچساران را با چه چیزی عوض کردید؟ و به چه دلیلی از مدیرعامل شرکت نفت تقدیر و تشکر کردید. کدام حق مسوولیت اجتماعی به مردم گچساران داده شد، خرج چه چیزی شد که اینطور تشکر می‌کنید؟ اگر حرفی هست به مردم هم بگویید، روشن کنید که قرار است چقدر از حقوق مردم را بدهید، یا اینکه این جلسات ماه‌های آینده رو به فراموشی می روند. یا شاید تشکرهای شما به دلیل انتصاباتی است که انجام گرفته و از این بابت کوتاه امده اید.
آن موقعی که حق مسوولیت اجتماعی گچساران به بهبهان داده شد، شما که وکیل مردم هستید کجا بودید؟ اگر خبر دارید که حق آلایندگی و حق مسوولیت های اجتماعی مردم گچساران خیلی بیشتر از 20 و 30 و 200 میلیارد است، چرا و به چه دلیلی مسامحه می کنید؟ شما حق مردم گچساران را به چند انتصاب واگذار کردید. شما حق مردم رادک و پروبالی و کیامرثی و روستاهای محروم را چه کردید؟ چرا بجای اینکه حق آلایندگی را بگیرید و این شهر را آباد کنید، کوتاه آمدید. شما اگر واقعا وکیل مردم بودید برای خدا کار می‌کردید، نه برای اطرافیان خود.
آقای کمالی مدیرعامل شرکت نفت گچساران، شما در دیدار با نماینده گفتید که مردم گچساران قانع هستند و قدردان خدمات کوچک. بله مردم ما قدردان هستند و بسیار قانع. اما ظلم‌ها را هم می‌بینند، می‌بینند که شرکت نفت چطور حق آنان را می خورد، ولی زبان اعتراض ندارند، کسی نیست که حق آنان را بگیرد، نه شورای شهر کاری برای مردم کرد، سکوت کرد و خود از آب گل آلود ماهی گرفت، نه نماینده کاری کرد، نه شما مدیرعامل نفت که یک غیربومی هستید و هیچ انتظاری از شما نمی رود.
این متن نه گزارش است و نه یادداشت رسانه ای، این متن دردنامه است، و به زودی گزارش هایی درباره شرکت نفت گچساران از این پایگاه خبری منتشر می شود که برای دستگاه های نظارتی خواندنی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام این فراموشی ها کم کم رواج پیدا می کنند هر چه به انتخابات پیش نزدیک می شویم شاهد حرفها وگفته های دوگانه زیادی خواهیم از طرف کسانی تا حدودی در سیاست هستند ولی نمی دانند که مردم ورسانها هم هوشیارند وهم بیدار وسلام
مرتضی
Sweden
کاش فقط نویسنده های سایت های خبری استان کمی شعور نویسندگی داشته باشن و البته مقداری هم شرافت .
Iran, Islamic Republic of
ب نظر شما باید سرش را گردن بزند
Nima
Iran, Islamic Republic of
لعنت به این سایت که فقط هدفش تخریب هست
چرا فقط همین کار رو بلدید
کمالی اقدامات خوبی کرده تو همین مدت کم
سید ناصر حمایت میکنه یه چی میگید حمایت نمیکنه یه چی میگید
بسه بابا با این سایت مزخرفتون
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته کدوم حق الایندگی که مردم شهر نمی بیننش
United States
پایی که جا ماند😄
Iran, Islamic Republic of
۸سال آقای صیدالی بویراحمد مدیرعامل بود چقدر بودجه مسئولیت اجتماعی به گچساران دا د؟
فقط غیربومی ها وسفارشیها را در نفت گچساران استخدام کرد
چرا تیتر نمی زدید
انصافتان کجاست
United States
انتصابات زن و شوهری در شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد
فروردین سال جاری / بعنوان رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان منصوب شد ایشان همسر آقای /می باشند که طی حکمی امروز از سوی ریحان بهادر بعنوان رییس امور پیمانها ی شرکت گاز استان منصوب شد
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1