تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۶۸۴۱۴

اجلاس مدیران امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۱
۰
اجلاس مدیران امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
کبنا ؛اجلاس مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد با هدف پیگیری مشکلات جامعه ایثارگر این استان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، روز شنبه اجلاس مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران این استان با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مدیران استانی برگزار و به بررسی و بیان مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداختند.
علی محمد روستا در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در بنیادشهید ومدیرکل بنیاد شهید به جهت رفع مشکلات مجموعه ایثارگران اعلام کرد که مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با داشتن جمع کثیری ازجامعه عزیز شاهد و ایثارگر نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه‌های مربوطه جهت رفع مشکلات آن‌ها و سازماندهی گلزار شهدا می‌باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت با توجه به تنوع و گستردگی ارائه خدمات به جامعه ایثارگر، همه دستگاه‌های اجرایی، بنیادشهید را برای رفع مشکلات جامعه هدف یاری کنند.
روستا بیان کرد: سامان دهی گلزار شهدا و حل مشکل مسکن ایثار گران جز تکالیف قانونی دولت بوده و تصمیم جدی داریم این مشکلات برطرف گردد که در این زمینه اقدامات و مصوبات خوبی داشته‌ایم و به زودی اجرایی وعملیاتی خواهند شد.
وی عنوان کرد که کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مختلف اجرایی تشکیل می‌شود و برای رفع مشکلات جامعه ایثارگر برنامه‌ریزی و امور را پیگیری می‌کند.
در این نشست علاوه بر مشکلات ساماندهی گلزار شهیدان، تأمین زمین و تعیین تکلیف زمین‌های تعاونی‌های ایثارگران در یاسوج، دهدشت، گچساران و سهم ایثارگران از نهضت ملی مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان از معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری به جهت تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات ایثارگران با اهدای لوح، تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ایا می دانستید جناب پارسیان نژاد در سال ۹۸ عضو اتاق فکر مهدی روشنفکر بود و با ایشان نسبیت دارد.
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1