تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۶۸۵۳۸
دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان:

نمی دانیم کمبودها و مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد را از چشم چه کسی ببینیم / در این استان هیچ اسپانسری برای حمایت از قهرمانان ما وجود ندارد

۰
نمی دانیم کمبودها و مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد را از چشم چه کسی ببینیم / در این استان هیچ اسپانسری برای حمایت از قهرمانان ما وجود ندارد
کبنا ؛دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات مالی و  زیرساختی خیلی زیادی دارد و ما نمی دانیم این کمبودها و مشکلات را از چشم چه کسی ببینیم.
به گزارش کبنا نیوز، سید همت اله مرادیان اظهار کرد:حدود 6 سال پیش که من دبیر هیئت ورزشهای رزمی و آقای مسلم حسینیان رئیس هیئت بود، تلاش خوبی کردیم و زیر ساختهای ورزشی یک تکان اساسی خورد، از جمله اینکه  آکادمی هنرهای رزمی هیئت انجمن ورزش های رزمی با کمک اسپانسرها در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج افتتاح شد.
وی ادامه داد: در سال 1401 حدود 6 تیم به مسابقان اعزام کردیم که از آن میان حدود 20 نفر قهرمان کشوری داشتیم، آخرین مسابقاتی که اعزامی به شهر دماوند داشتیم حدودا 6 ورزشکار استان رتبه و مدال دریافت کردند.
برای مسابقات بین المللی آقای افشین طاهرپور و آقای حیدرپور را داشتیم که قهرمانان ملی هستند.
مرادیان با بیان اینکه اداره کل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بودجه ناچیزی برای اعزام ورزشکاران دارد، افزود: حدود 30 باشگاه در کل کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و بیش از 50 ورزشکار داریم، تعداد ورزشکاران بالا است، در هر مسابقه ای معمولا از ورزشکاران هزینه‌ای جمع آوری و اعزام می شوند.
دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چند بار توانستیم برای اعزام ورزشکاران اتوبوس رایگان بگیریم.
وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش نیازمند توجه و بودجه است، افزود: اداره ورزش بودجه‌ای ندارد و در کهگیلویه وبویراحمد متأسفانه هیچ اسپانسری وجود ندارد که ورزشکارها را حمایت کنند، در استان های دیگر کارخانه جات و صنایع اسپانسر تیم ها می شوند، ولی اینجا چنین رویه ای خیلی کم دیده می شود.

مرادیان خاطرنشان کرد: همین الان آقای پیروج یکی از ورزشکاران ما است که در مسابقات پارالمپیک قهرمان آسیا شده ولی کسی از ایشان حمایت نمی کند، 25 میلیون تومان برای ایشان محیا کردیم تا به مسابقات برود، و بعد از اینکه برگشت شاید یک جایزه 5 میلیون تومانی به او بدهند، شاید هم ندهند.
مرادیان در خصوص ذبح ورزش به پای سیاسی اظهار کرد: سیاست نه فقط ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد، بلکه به ورزش ملی نیز آسیب زده است، در حال حاضر سیاست تیم های باشگاهی و ملی را درگیر خود کرده است.
وی تأکید کرد: امیدواریم مدیری که به این استان می آید بدون بینش سیاسی برای همه اقشار مردم کار کند، به نظر من مدیرکل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد اگر در مرکز استان هزینه کند و تلاش کند، برای آینده فرزند خود و فرزند دیگر مدیران تلاش کرده، لذا توسعه فردا نتیجه تلاش امروز مسئولان است.
دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی کج سلیقگی ها در ورزش استان اشاره کرد: گاهی اوقات هیئت های ورزشی که هیچ مسابقات قهرمانی و فدراسیونی ندارند حمایت می شود اما ورزشهای رزمی که مسابقات کشوری و فدراسیونی دارند مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، هیئت رزمی از این مسائل ضربه خورده است.
مرادیان گفت: مشکل اصلی ورزش ما نبود زیر ساخت مناسب است، چون فقط یک سالن آکادمی رزمی داریم مجبوریم بصورت فشرده ساعت کاری مربیان را چینش کنیم، و همین موضوعات باعث می شود ناهماهنگی هایی برای تمرین ورزشکاران ایجاد شود، برخی از ورزشکاران ما در تایم مشخص شده در مدرسه هستند،  محدودیت ساعت ورزش و کمبود زیرساخت استاندارد، باعث می شود ورزشکاران نتوانند تمرین های خوبی داشته باشند.
مرادیان در انتها اظهار کرد: ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات مالی خیلی زیادی دارد و ما نمی دانیم این کمبودها و مشکلات را از چشم چه کسی ببینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1