تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۶۹۲۵۸
ماجرای تجمع متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران چه بود؟

پاسخ فرماندار به اعتراض‌‍ متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران

۳
۰
پاسخ فرماندار به اعتراض‌‍ متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران
کبنا ؛تعدادی از افراد متقاضی استخدام در شرکت پتروشیمی گچساران، مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
حسین یکی از تجمع‌کنندگان مدعی شد که شفاف نبودن برخی شرایط مندرج در دفترچه آزمون - مهلت ثبت نام تا ۲۵ آبان تعیین شده - و هم‌چنین پاسخگو نبودن مسئولان امر، دلیل اعتراض این افراد است.
وی که از متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران است، افزود: با وجود این‌که مدت‌هاست ساکن این شهر هستیم اما وقتی برای دریافت استشهادنامه بومی شهرستان مراجعه می‌کنیم موافقت نمی‌شود و ما را غیربومی می‌دانند.
ایمان یکی دیگر از این تجمع‌کنندگان اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود، تمام ساکنان استان کهگیلویه و بویراحمد بومی تلقی می‌شوند، اما هم اکنون این‌گونه نیست و مسئولان فرمانداری حرف‌های دیگری می‌زنند و متولیان امر صدور گواهی بومی را به تأخیر انداخته‌اند و مهلت ثبت‌نام رو به پایان است.
مهدی یکی دیگر از متقاضیان در این زمینه تصریح کرد: شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران یک شهر مهاجرپذیر است، ۲۰ سال است که در این شهر سکونت دارم، واقعاً این درست نیست که غیربومی تلقی شوم.
وی ادامه داد: با توجه به این‌که مهلت ثبت نام در پتروشیمی گچساران رو به پایان است، انتظار می‌رود مسئولان نظارتی و متولیان امر در ارائه استشهادنامه یا همان گواهی بومی با ما همکاری بیشتری داشته باشند و اجازه دهند مراحل ثبت‌نام انجام شود.
«روانبخش دیهیم خوب»، فرماندار شهرستان گچساران در گفت و گو با ایسنا با اشاره به این که این تجمع روز گذشته ۲۲ آبان ماه انجام شده بود و بیان این مطلب که تجمع‌کنندگان متقاضی استخدام در پتروشیمی گچساران نسبت به بومی و غیربومی انگاشتن افراد از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط گلایه داشتند، اعلام کرد که ما در جریان این موضوع نیستیم و مربوط به پتروشیمی است.
فرماندار شهرستان گچساران عنوان کرد: این موضوع که از سوی پتروشیمی در شرایط استخدام گنجانده شد قرار است از سوی آن‌ها حل شود. به عبارتی دیگر با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با پتروشیمی قرار شده طی جلسه‌ای این مطالبه متقاضیان بررسی و برطرف شود.
دیهیم خوب در خصوص این موضوع که برخی متقاضیان عنوان کردند؛ وقتی برای گرفتن نامه و استشهادنامه برای استخدام به فرمانداری مراجعه کردیم به ما گفته شده کدملی شما مربوط به گچساران نیست، پس بومی شهرستان محسوب نمی‌شوید، این اظهارات را رد کرد.
گفتنی است که ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی گچساران به منظور جذب و بکارگیری نیرو‌های متخصص و متعهد مورد نیاز این شرکت آغاز شده است. شرکت پتروشیمی گچساران از طریق مصاحبه فنی، تخصصی، رفتاری و روانشناسی اقدام به جذب نیروی انسانی کرده است. متقاضیان در ۷۰ رشته شغلی برای جذب در شرکت پتروشیمی گچساران رقابت می‌کنند. با انتشار دفترچه استخدام ۶۶۵ نیروی انسانی جدید(پیمانکاری حجمی) به شرکت پتروشیمی گچساران افزوده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطالبه گر
Canada
بومی شهرستانهای گچساران و باشت یعنی متولد یکی از این شهرستانها باشید.طوایف هر دو شهرستان مشخص هستند. لطفا فرماندار و استاندار و دیگر مسئولین ب گوش باشند و حق جوانان را جدی بگیرند.
محمد
United States
پتروشیمی مربوط به کل استان هست طایفه طایفه نکن
پیگیری کنید وضعیت استخدام
Iran, Islamic Republic of
سلام.به سایت صبح خرد مراجعه کنید.
درباره استخدام پتروشیمی گچساران مصاحبه جدیدی صورت گرفته است.گویا تخلف بزرگی صورت گرفته است.
پیگیری کنید معاونت نیروی انسانی استانداری و رئیس اداره کار استان سریعا جلوی استخدام غیر قانونی در پتروشیمی گچساران و محرومیت افراد زیادی از استخدام گرفته شود.
چرا شرط سه ماه سابقه کار قبلی در پتروشیمی گچساران گذاشته شده است.
در هیچ جای ایران چنین شرط استخدامی نداریم.
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1