تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۷۱۳۱۲
در جمع بخشی از مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مطرح شد

روشنفکر علیه چه کسانی نزد شورای نگهبان فریاد می‌زند؟

۱۹
۲
روشنفکر علیه چه کسانی نزد شورای نگهبان فریاد می‌زند؟
کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده فعلی مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: دست بردار نیستم به مجلس راه هم پیدا نکنم، آرامش مردم را به هم می‌زنید، آرامش‌تان را بر هم خواهم زد.
   

به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در جمع تعدادی از مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: همه می‌گوییم که مطیع فرامین رهبری هستیم و شماهایی که می‌گویید سوپرانقلابی هستید، شماهایی که به ما می‌گویید؛ غیر انقلابی، شما که انقلابی هستید چرا اجازه نمی‌دهید فرامین مقام معظم رهبری پیاده شود.
وی با اشاره به پخش عملکردش از شبکه صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کردند؛ در دو نامه ( که بنده همین‌جا از آقای رئوف رئیس صدا و سیمای استان تشکر می‌کنم) فلان کس و فلان سازمان وارد شدند که نمی‌بایست قسمت بعدی صحبت‌های روشنفکر را در صدا و سیما پخش کنید، چرا؟
روشنفکر بدون اینکه نامی از کسی ببرد، تصریح کرد: تو سهل‌انگاری و کم‌کاری کردی تو ضعیف و ناتوان بودی و حق مردم را پایمال کردی‌. تو کوتاهی کردی، حقوق مردم را ضایع کردی و اعتبارات استان را برگرداندی و نامه نوشتی استان از محرومیت خارج شد و اجازه ندادی حق این مردم به آنها برسد. تو حق این کارمندانی که محتاج‌اند را حذف کردی و نامه نوشتی، باعث شدی اعتبارت به خزانه بازگردد و تو باید محاکمه شوی.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم، خواهران، بزرگواران، فرهنگیان، فرهیختگان و معتمدین، ما هم فرزند این انقلاب هستیم، گناه ما عملکرد ضعیف شماست.
وی ابراز کرد: قطعاً به هر طریق ممکنی، دستم به جماران می‌رسد و دستم به شورای نگهبان در کشور خواهد رسید، فریاد خواهم زد. من باید صدای مردم باشم و این وظیفه را قانون اساسی در اختیار من قرار داده است.
روشنفکر تأکید کرد: به عنوان صدای مردم در خانه ملت فریاد خواهم زد که چرا اجازه نمی‌دهند ما فرامین مقام معظم رهبری را دنبال و پیاده کنیم.
به دنبال صحبت‌های آقای روشنفکر، یکی از کاربران فضای مجازی نیز در مطلبی آورده است؛
سخنان مهدی روشنفکر علیه برخی که حتی اجازه نمی‌دادند سخنان و گزارش عملکرد مهدی روشنفکر از صدا و سیما منتشر گردد.
این کاربر در ادامه نوشت: وقتی رقبا نتوانند از روشنفکر مورد خاصی برای توجیه مردم در عدم حمایت از وی پیدا کنند، مجبورند دست به بی‌اخلاقی، توهین و تهمت بزنند.
پس از انتشار فیلم تقطیع شده برای دلسرد کردن مردم نجیب و فرهنگ‌دوست سی‌سخت از جریان مردمی ندای وحدت، اینبار انتشار فیلمی تقطیع شده با هدف وارد کردن‌اتهام مبنی بر پرونده‌سازی به مهدی روشنفکر دست این جماعت معلوم‌الحال را برای مردم رو کرد.
روشنفکر همواره به رقبای خود توصیه نموده که دست از تخریب و تهمت با ترفند‌های مختلف بردارید و با عملکرد و برنامه به میدان رقابت بیایید.
ما حامیان ندای وحدت و مردم بویراحمد بزرگ نیز از نامزد‌های انتخاباتی مجلس درخواست داریم رعایت اخلاق و قانون را در اولویت قرار دهند و با عملکرد و برنامه به میدان رقابت بیایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عابد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقای کمایی! لطفا انعکاس بدهید کی آقای روشنفکر را تخریب کرده. بابا دست بردار.
بلوط
Iran, Islamic Republic of
حرفه های تکراری به درد خودت میخوره همیشه طلبکاری
بلوط
Iran, Islamic Republic of
الان موقع انتخابات مردم سی سخت نجیب شدن چه عجب
Iran, Islamic Republic of
ک جون خوت جمع کن عامو خته مسخره کردیه
United Kingdom
یا مهدی حاج مهدی
دکتر عزیز و قدرتمند
United Kingdom
یا مهدی حاج مهدی
دکتر عزیز و قدرتمند
Iran, Islamic Republic of
تو که نمیتونی دوکلمه فارسی حرف بزنی چطور میخوای از حق مردم دفاع کنی
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده عزیز دست حضرتعالی چهار سال رسیده خوبه بفرماید چکار کردید؟
Iran, Islamic Republic of
خدا هم مسلط بود به فارسی صحبت کردن ما چیز دیگه ای ازش نمیخواییم
حسام
Romania
با حرفهای خاله زنک بازی به جایی نمی رسید بلد نیستی حرف بزنی حداقل سکوت کن با ابروی مردم بازی نکن
دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر خوبداری توهیین به ملت ایکنی وهیج وت نیگون
فرزین
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر با این بازیها دیگه فایده نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهبدی
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
نمی تونه یک سخنرانی منسجم داشته باشه
بابا چهار سال نماینده بودی چه کردی
حیف مردم که شما ....
Ukraine
روشنفکر میدونه یه سری چقدر جون کندن برای زمین زدنش
ولی ماشالله یه تنه زمین زد همه رو
Germany
معلومه کسانی که پرونده سازی میکنن وبرای منافع خودشون دس به هر کاری میزنن و اصلا براشون مهم نیست که نخبگان استان را حذف کنند یا نه
Iran, Islamic Republic of
این داره برای خودش محکوم میکنه و میبخشه😁 هیشکی هم اهمیتی نمیده.
Iran, Islamic Republic of
سلام حرف زدنش ببین نماینده ما کی بوده
صادق
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد ببینید کی نماینده بویراحمده چهار ساله ول معطلی
رضایی
Iran, Islamic Republic of
البته خداوکیلی حرفهای آقای روشنفکر در مورد (س_ه) نماینده اسبق ادوار گذشته کاملا درست و بجاست اما بیان این حقایق نافی ضعف خود نماینده کنونی نبوده و نیست و خود نماینده فعلی هم بواسطه انکه تمام قد طایفه ای و خویشاوندی عمل کرده و تبعیض رو در تقسیم کردن بویراحمدی بالا و پایین به اوج رسونده عملکردی به غایت ضعیف و بسیار بد داشته...
فراموش نمیکنیم که اقای س _ نماینده سابق بویراحمد در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد با وجود آنکه خزانه آن دولت بواسطه فروش نفت سرشار از دلار بود اما این اقا نزد ریاست جمهور و هیئت دولت، منطقه بویراحمد و دنا را در بحث اولویت بندی تعرفه مصرفی گاز از مناطق گرم و معتدل و نه سرد و یخبندان معرفی کرد و همین امر باعث شد هزینه مصرفی گاز برای شهرستان دنا و بویراحمد همانند مناطق گرم و بیابانی کشور دو چندان شده و مردم این مناطق سرد، به ناچار مجبورند در سرمای زمستان بخود بلرزند اما از نعمت گرمایشی گاز مصرف آنچنانی نداشته باشند تا مبادا مجبور باشند بخش زیادی از درامد ماهانه خود را هزینه مصرف گرم کردن فرزندان خود در فصل سرما و پخت و پز در فصل گرما کنند!!!
به واقع این عمل نماینده اسبق خیانتی بزرگ به مردم بویراحمد و پشت کردن به مردم بود و بدتر انکه ایشان هنوز از ان عملکرد ناجوانمردانه خود با تمطراق دفاع کرده خود را برحق میدانند.. این عمل تنها یکی از صدها عملکرد منفی ایشان در مجلس برای مردم شهرستان بود چرا ایشان بارها و بارها، مجدد نزد دولت وقت بانی برگشت بودجه های استان شدند که از قراری آن بودجه ها هرگز به تهران برنگشته توسط نمایندگان شیراز و اصفهان و یزد به خزانه ان استانها برای اجرا کردن طرحهای مختلف در ان استانها سپرده شد... اینها به واقع حقایق دردناکی است که بانی ان هنوز هم در صورت تصاحب قدرت سیاسی در استان با همان دست فرمان و در همان جهت حرکت خواهد کرد.
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
فایل های مرتبط
1