تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۷۱۳۵۳
کبنا گزارش می دهد؛

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور اعزام شدند

۰
کبنا ؛تیم هندبال جوانان فراز بام خائیز و نفت و گاز گچساران به عنوان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در رقابت های هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور عازم اصفهان شدند.
به گزارش کبنا، مصطفی پارسائی در گفتگو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دستجات پسر کشور با شرکت 16 تيم از 23 الی 29 دی ماه 1402 بمدت یک هفته به میزبانی اصفهان برگزار میشود و تیم هندبال نفت و گاز گچساران و فراز بام خائیز دهدشت بعنوان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات حضور دارند. 
وی با بیان اینکه 16 تیم از 11 استان کشور از جمله اصفهان، شیراز، قم، تبریز، کرمان کهگیلویه و بویراحمد، شهر کرد، لرستان، یزد، اراک، خراسان رضوی در این دوره از مسابقات شرکت دارند افزود: رقابت ها در چهار گروه A،B،C،D برگزار می‌شود.
پارسائی ضمن بیان این مطلب که امیدواریم دو تیم اعزامی با قدرت و تلاش در این دور از مسابقات به رقابت بپردازند، ابراز داشت: دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد فراز بام خائیز و نفت و گاز گچساران در دو گروه C و D به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مسابقات در چهار گروه A،B،C،D به شرح زیر گروه A: ( پیکان سبزوار، پارس شهرکرد،طبس،پرواز هوانیروز اصفهان ) در گروه B ( اراک، قم، کازرون، گیتی پسند) در گروه C :( سردرود، فرازبام خائیز، فولاد سپاهان اصفهان، برف فروش شیراز) و گروه D: ( مس کرمان، سپاهان نوین اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم آباد، گچساران) به رقابت می پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1