تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۴۷۵۰۱۰
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

پاسخ امام جمعه کبگیان به حرف‌هایی که در فضای مجازی علیه مسئولان زده شد

۳
۲
پاسخ امام جمعه کبگیان به حرف‌هایی که در فضای مجازی علیه مسئولان زده شد
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: اینکه عده‌ای در فضای مجازی مطرح می‌کنند، چرا مسئولان همه چیز را برای چیتاب می‌خواهند بدور از انصاف است، و قطعاً در بازدید یا دعوت مسئولی به خش، اول روستا‌های بخش بعد درباره چیتاب صحبت می‌شود، فلذا سعی شود با ناآگاهی تعصبات بیجا قضاوت نکنید، و بگذارید وعده‌های مسئولان درقبال حل مشکلات عملی شده و به جایی برسد.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نمازجمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳ چیتاب) ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مبحث رحمت خدا و مسألهٔ پَرهیز از فساد در زمین گفت: رسالت خداوند به انسان جهت دوری از فساد، در موعد بعد از مبعوث شدن پیامبر و نزول قرآن در زمین برمی گردد.
وی با ادغان به ایکنه، نور‌امید جهت رحمت الهی در دل هر مؤمنـی هست خطرنشان کرد: شفاعت نبی خدا، بستِه به اعمال ما و خلوص نیت در عباداتمان (خاصه نماز) دارد.  
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به خروجی عملیات وعده صادق گفت: سَردَرگمی اسرائِیل در پاسخ به جمهوری اسلامی، طوری در مجامع بین‌المللی مورد هجمه قرر گرفته، که نه جرأت تلافی، و نه طاقت شنیدن طعنه‌های تحقیر‌آمیز آنان را دارد.
وی افزود: آسیب‌پذیری اسرائیل در عملیات غرور آفرین سپاه به حدی رسیده که علیرغمِ سردرگمی، احساس خطر کرده و ریسک تلافی نمی‌کند، و ازطرفی هم راه فراری از حقارت و سرخوردگی در مجامع جهانی ندارد، اما در هر صورت شکست خورده است.
سیـدفرج الله پژمان رسوائی و تحقیر اسرائیل در مجامع بین‌المللی را یک ضربه مُهلک و سیلی محکم بر پیکرهٔ قدرت پوشالی رژیمی برشمرد که با جَلادِیَّش، مردم بی‌دفاع و بی‌پناه را گلوله و موشک باران می‌کرد و خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای بیگناه را با دست خالی بمباران و با خودستائی در محافل رسانه‌ای قدرتمنائی بکنی هنر نیست، بلکه هنر این است علیرغم اطلاع‌رسانی و آماده باش از قبل، از ۲۰۰۰ کیلومتری پایگاه نظامیتان را بزنند و نتوانید دفعش کنید.
این خطیب جمعه تصریح کرد: جمهوری اسلامی با این اقدام به دنیا هیمنه پوشالی، تارعنکبوتی و ترسوی رژیم کودک کش اسرائیل را هویدا کرد، در صورتیکه می‌توانست شهر‌های آنرا هدف قرار دهد ثابت کرد قدرت کی بیشتراست.
امام جمعه چیتاب خطاب به نگرانی و دلواپسی منافقین داخلی و خارجی در فضا‌های مجازی و بین‌المللی نیز گفت: وطن فروشان خائنی که در فضای مجازی با تشدید کردن جو حاکم بر این میدان بانشر اکاذیب جهت تشنج اذهان عمومی آب به آسیاب دشمن میریزند، در میان ملت جایگاهی ندارند، اما خوشبختانه باعث بیداری و روشنگری بیشتر مردم در این رویداد شده‌اند.
وی ادامه داد: این عملیات علاوه بر سرافرازی ایران و رسوائی و تحقیر اسرائیل باعث شد تا هر متجاوز و زورگوئی که در ذهنش اقدامی پروریده باشد، حساب کار دستش بیاید.
سیدفرج الله پژمان در واکنش به پیام‌امیر عبدالهیان نسبت به عملیات وعده صادق در سازمان ملل نیز گفت:‌ ایشان پیام ملت را به دنیا مخابره کرد، که ما قدرتمندیم و سرِ جنگ باکسی نداریم اما این عملیات نشان داد، هرکشوری در تخیلاتش قصد تعرض به خاک و کیان جمهوری اسلامی داشته باشد فراتر از اسرائیل تنبیه و تحقیر خواهد شد.
حجت الاسلام پژمان در پایان خطبه‌های امروز با گلایه از کسانیکه در واکنش به سفر نیمرزی اخیر مدیرکل بحران و تعدادی از مدیران استانی از جدول سنتی و بندانحرافی در چیتاب در فضای مجازی جبهه‌گیری‌هایی داشتند گفت: اینکه عده‌ای در فضای مجازی مطرح می‌کنند، چرا مسئولان همه چیز را برای چیتاب می‌خواهند بدور از انصاف است، و قطعاً در بازدید یا دعوت مسئولی به خش، اول روستا‌های بخش بعد درباره چیتاب صحبت می‌شود، فلذا سعی شود با ناآگاهی تعصبات بیجا قضاوت نکنید، و بگذارید وعده‌های مسئولان درقبال حل مشکلات عملی شده و به جایی برسد.  



-------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

رفیق
Iran, Islamic Republic of
حاجی
چرا هر مسئولی میاد بخش باید حتما بیاد توچیتاب؟
مگه بقیه روستاها چشونه
سعید
Iran, Islamic Republic of
چرا، تمام نیروهای ادارات بخش را چیتابی میزارن
حمیده
Iran, Islamic Republic of
قسمت دلی خمسیر اصلا بهش توجهی نمیشه
بازم خدا را شکر بارشهای سالهای قدیم رو نزده وگرنه روی مسئولان بی کفایت سیاه می شد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1