تاریخ انتشار
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۷۵۲۴۶
در جمع خبرنگاران مطرح شد

وزیر علوم: حمله پهپادی و موشکی سپاه خروجی دانشگاه بود / احداث ۵ هزار واحد خوابگاه متأهلی دانشگاه‌های کشور در دستور کار / وزیر علوم درخصوص احداث دانشگاه صنعت در یاسوج چه گفت؟

۱
۰
وزیر علوم: حمله پهپادی و موشکی سپاه خروجی دانشگاه بود / احداث ۵ هزار واحد خوابگاه متأهلی دانشگاه‌های کشور در دستور کار / وزیر علوم درخصوص احداث دانشگاه صنعت در یاسوج چه گفت؟
کبنا ؛وزیر علوم،  تحقیقات و فناوری گفت: حمله پهپادی و موشکی سپاه به اسرائیل (وعده صادق) که در روز‌های گذشته انجام گرفت خروجی دانشگاه بوده و این افتخار را برای کشورمان رقم‌زده است.  
    
به گزارش کبنا نیوز، محمدعلی زلفی گل در حاشیه بازدید از پروژه‌های ساخت و در حال ساخت دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳ هزار و ۲۰۰ خوابگاه متأهلی تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ واحد نیز امسال کلنگ‌زنی و فرابند احداث آن آغاز شده است.
زلفی گل با بیان اینکه طی دو سال و نیم اخیر تعداد واحد‌های متأهلی وزارت علوم ۳۰ درصد افزایش داشته، اظهار کرد: تا پایان دور اول دولت مردمی آیت الله رئیسی ۵ هزار واحد خوابگاه متاهلی به بهره‌برداری می‌رسد.
زلفی گل وزیر علوم
وی درخصوص مصوبه سفر هیئت دولت برای احداث دانشگاه صنعت بیان کرد: درخصوص این موضوع سیاست وزارت علوم توسعه کمی نیست، بلکه توسعه کیفی، نیازمحوری و مهارت محوری مدنظر قراردارد، در این راستا تلاش می‌کنیم بخش فنی و مهندسی دانشگاه یاسوج را توسعه دهیم و امکانات بیشتری را در این دانشگاه فراهم کنیم.
  
وزیر علوم درخصوص کلنگ‌زنی ۷۰ واحد خوابگاه متأهلی دانشگاه یاسوج گفت: با استفاده از مصوبه سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، احداث ۲ بلوک خوابگاه متأهلی به تعداد ۷۰ واحد در دستور کار قرار گرفت، اعتبار ساخت این تعداد واحد از طریق وزرات نفت تأمین می‌شود که بخشی از اعتبارات پرداخت شده است.
زلفی گل در پاسخ به این پرسش که نتایج کاربردی تولید علم در سطح کشور چندان برای مردم ملموس نیست، خاطرنشان کرد: نقش علم و دانش در عرصه‌های مختلف سطح کشور دیده شده، «وعده صادق» که در روز‌های گذشته انجام گرفت خروجی دانشگاه بوده و این افتخار را برای کشورمان رقم‌زده است.  
    
وی گفت: برای تکمیل ساختمان دانشگاه سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص ویژه‌ای درنظر گرفته و لازم است آقای استاندار نیز این اعتبار را پیگیری کنند، تا در اولین فرصت شاهد افتتاح و بهره‌برداری بخش زیادی از زیرساخت‌های آموزشی، رفاهی و خوابگاهی دانشگاه باشیم.  
زلفی گل وزیر علوم
زلفی گل اظهار کرد: خوشبختانه در این دولت بحث آمایش آموزش عالی مورد توجه زیادی قرار گرفته، بحث مأموریت گرایی، برگشتن دانشگاه‌ها به اساسنامه و اصل خودشان، نیازمحور شدن تحقیقات و پذیرش دانشجو محور سیاست‌های وزرات علوم است.  
وی تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ وظیفه دانشگاه‌ها تولید علم و عالم و جهت دهی به علم و عالم است، تلاش می‌کنیم آموزش عالی را به این سمت ببریم.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

لالی
Iran, Islamic Republic of
در عکس اول یه چیز خیلی جالب مشهود هست!! با اینکه جناب نمایده معاون عمرانی استانداری را انتخاب نموده ولی اینجا کاملا مشخصه چشم دیدن همدیگر رو ندارند؟؟؟؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1