تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۷۷۴۳۸
شورای اداری شهرستان کهگیلویه؛

جنگ سرد پسا انتخاباتی در کهگیلویه / چه افرادی برای وزیر طومار نوشتند؟ چاروسا و درد تکراری اختلال در اینترنت /اخبار خوش موحد از پتروشیمی های کهگیلویه

۱
۱
جنگ سرد پسا انتخاباتی در کهگیلویه / چه افرادی برای وزیر طومار نوشتند؟  چاروسا و درد تکراری اختلال در اینترنت /اخبار خوش موحد از پتروشیمی های کهگیلویه
کبنا ؛جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور سید حمزه محقق زاده ، نماینده شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و جمعی از مدیران شهرستان _صبح دوشنبه ۴تیرماهبا دستور کار تمهیدات انتخاب ریاست جمهوری در فرمانداری برگزار شد .
به گزارش کبنا نیوز ،  سید محمد موحد که در جلسه شورای اداری حضور یافت  حضور حداکثری در انتخابات را تکلیفی دانست که بر عهده ی آحاد جامعه و ابزار آن در دست مسولین است موحد گفت:  برخی با صندوق ها قهر کردند؛ مقصر بخش  از آن خود ما هستیم که باید تلاش کنیم این شکاف ترمیم شود.
نماینده شهرستان های چهارگانه کهگیلویه خطاب به مسولین حاضر گفت: 
ای کاش من مجری مناظرات انتخابات می بودم تا از نامزدها بپرسم چقدر بر قانون اساسی و وظایف ریاست جمهوری تسلط دارند . مگر ما می خواهیم مدیر اداره انتخاب کنیم؟  نامزد ها بیایند بگویند با چه ابزاری می‌خواهند اشتغال و مسکن و معیشت را حل کنند؟  اگر من ریس جمهور بودم برخی از مدیران در بدنه دولت را، به عنوان افراد کارشکن ، بزرگترین مجازات را برایشان اعمال میکردم.  ما وظیفه داریم روشنگری کنیم و نامزدی را معرفی کنیم که برنامه دارد . ما در مقابل تصمیم ،تبیین و رای دادن هم مسولیم .
موحد راجع به مواردی که بر عهده ی شورای اداری است گفت:
آنچه مردم از ما می خواهند و مسولیتش بر عهده ی ماست کار کردن است . آنچه من میبینم در بخش های مختلف کمی نگران کننده است.
نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه خبر های خوشی را به موکلین خود داد. موحد تشریح کرد:
در طول هفته گذشته توانستم از وزارت نفت موافقت خوراک دو پروژه چرام و شهرستان بهمئی را بگیرم .
برخی معتقدند بحث چرام قبلا هم مطرح بود . بله مطرح بود اما سرمایه گذار مدعی بود تا خوراک 10 ماه تضمین نشود امکان سرمایه گزاری برایش نیست؛ وزارت نفت نیز حاضر نشد بیشتر از هشت ماه را موافقت کند. در هفته گذشته که وزیر به مجلس آمد نامه ای نوشتم به آقای فلاحیان و  10 ماه را موافقت کردند .
 کار دیگری که مدت هاست دنبالش بودیم و لازم بود موافقت وزیر را بگیریم ، احداث پالایشگاه
بهمئی است که بالای هفت هشت هزار اشتغال ایجاد میکند؛ موافقتش را از وزیر گرفتیم.
احداث مخزن نفت و پتروشیمی در شهرک صنعتی دوم را نزدیک دو سال است پیگیری می کردیم و هر روز با یک مانعی برخورد میکرد تا اینکه چهارشنبه گذشته در صندوق بازنشستگی با دعوت از صاحبان سهم (دو سهم بانک ملی، دو سهم  شستا،دو سهم صندوق بازنشستگی فولاد اکسین) به یک جمع بندی رسیدیم و نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار اولیه شد . امیدوارم در آینده نچندان دور کلنگ زنی اش شروع شود .
 موحد پیرامون فسفات چرام نیز گفت:  فسفات چرام چهار شنبه همین هفته ، فاز اصلی و عملیاتی اش کلنگ زنی خواهد شد.
سید محمد موحد از ادامه طومار نویسی ها در کهگیلویه پرده برداشت و گفت:
به آنهایی که از نام دین بدترین و کثیف ترین استفاده را میکنند میگویم : رفتم خدمت آقای فلاحتیان که مجوز این را پروژه ها را بگیرم . فلاحتیان به من گفت: نامه ای از طرف نخبگان و به هر حال حزب الله و فلان آمده که مینی پالایشگاهی که در حومه غربی زده شد با رانت و فلان و .....  ای داد که  اسلام در خطر است و نگذارید این کار عملی بشود.
   من گفتم : خیلی عذرخواهی میکنم؛ من کسی که رفته آنجا سرمایه گذاری کند را کم خرد می دانم؛ چه رانتی؟ آب بهش دادم، برق بهش دادم؟ یک زمین مخروبه لم یزرع،  باید خدا تومن هزینه کند تا آنجا را صاف کند و با تریلی از ماهشهر موادش را بیاورد تا چهار نفر مشغول شوند.
این هم لطف و محبت آقایان. این ها جواب خدا را چه می خواهند بدهند؟ یقینا اسم تک تک تان را به مردم خواهم گفت تا چهره تان برای مردم روشن شود ؛ تا با چهره دین بازی نکنید .
از یک طرف داد و هوار میکنند که زن ها می روند گوجه چینی. تصادفی میشود ،هر مجنونی تقصیر را می اندازد گردن نماینده؛ می خواهیم کاری کنیم اینجور طومار نویسی میکنند. از نماینده مظلوم تر ندیدید ؟
اگر برای گوجه چینی دلتان میسوزد ،چرا از این پروژه ها حمایت نمیکنید ؟
 
نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا با گرامیداشت یاد شهدای پد خندق و شهید نویدی گفت : از فرماندار تشکر میکنم که دغدغه ی ورزش چاروسا را حل کردند . در بحث انتخابات مشکل اساسی ما اینترنت است که در دره خواجه و حتی بخشی از شهر قلعه رئیسی با اختلال در اینترنت مواجهیم.
سید حمزه محقق زاده با تشکر از منابع طبیعی ، محیط زیست و هلال احمر که این روزها در بحث مقابله با آتش سوزی حضور فعال دارند تشریح کرد: بخش اعظمی از این آتش سوزی ها مربوط به باغات است . دستگاه های مربوطه در جمع بندی و گزارش آتش سوزی ها جدیت به خرج دهند .
محقق زاده راجع به دستور جلسه گفت: همه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان گذشتند مورد اعتماد نظام اند و قطعا حرف آخر را مردم می زنند و همه تابع نظر ملت هستیم. در هیچ عرصه ای از برگزاری انتخابات مشکلی نداریم. همه‌ چیز پیش بینی و اقدامات لازم صورت گرفته است . مشکلاتی که احیانا هست را تا روز برگزاری انتخابات حل خواهیم کرد تا حضور پر شور در انتخابات را شاهد باشیم.  هیات اجرایی کار خودشان را بدون هیچگونه جانبداری دارند انجام می‌دهند. برای استفاده از ظرفیت مدیران ،قریب به اتفاق آنها را در روستاها مسولیت دادیم.
 
بخشداران هیچ گونه نگرانی ای نداشته باشند . تدابیر لازم در بخش ها اندیشیده شود ،ما هم حمایت های لازم را انجام خواهیم داد . کلیه پرسنل ادارات آمادگی هرگونه ماموریتی را داشته  باشند. تمام خودروهای اداری باید در اختیار برگزاری انتخابات قرار گیرد . میهمانسرای تمام ادارات آماده میزبانی از میهمانان است . هیچ دستگاهی حق ندارد ظرفیت میهمانسرای خود را دریغ کند. آموزش و پرورش و اوقاف بیشترین وظیفه را در بحث برگزاری انتخابات دارند ، پیگیری کنید که مشکلات محیطی اگر هست برطرف شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به عید بزرگ غدیر و برشمردن ارزش و جایگاه آن  گفت : امروز انتخابات برای ما غدیر است؛ اولویت اول و اول و اول مشارکت در انتخابات و بعد شخص رییس‌جمهور است. امروز جامعه رئیس جمهوری میخواهد که حداقل های زندگی را برای همه فراهم کند .
امام جمعه شهر دهدشت قدرت بین المللی ایران را غیر قابل انکار دانست و برخی صحبت های مطرح شده در مناظرات نامزد های ریاست جمهوری را شرم آور خواند:
ایران در سطح بین‌الملل یک قدرت غیرقابل انکار است. می‌بینید در محاکه وزیر امور خارجه  آمریکا در مجلس سنا را نگاه کنید که چگونه از ایران نام برده می‌شود . این نشانه ی تاثیر گذاری ایران در سطح بین‌المللی است. برخی بیانات در مناظرات ناامید کننده و بلکه شرم آور بود. با این همه قدرت،عظمت و شکوه و تمدن سخن از نتوانستن و نا امیدی  عقبگرد است.
وحدانی برخورد شعاری با زن آفت دانسته و افزود: از خدمات نظام چیزی گفته نمیشود. امروز برخورد شعاری با زن یک آفت خطرناک است. همانها که شعار زن می دهند حاضر نبودن به زنان جایگاهی در سطح وزرا به آنها بدهند. برخی برایشان مهم نیست مملکت گران بشود یا نشود ؛به این دلیل که به برکت جمهوری اسلامی اینقدر سرمایه بدست آوردند که پیامک بانکی برایشان بی اهمیت است؛ اما برای محرومین و مستضعفین مهم است. رای مردم حق الناس و امانت است . نباید فشار انتخابات به سمتی برود که اصل مشارکت تضعیف بشود .
وی با تحسین دولت شهید ریسی در فساد ستیزی گفت: از برخی که برای چای دبش گلویشان را پاره میکنند می پرسم، کی این فساد را کشف و گزارش کرد؟ این فساد در کدام دولت ریشه دواند؟


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حمزه محقق از خدا بترس ،، به فکر نام و نشان خانوادگی ات باش و بیش از این با طناب پوسیده این خودت را به چاه نینداز
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1