تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۷۷۸۳۸
عبدالملکی به اهالی روستای گوراب چه وعده‌ای داد؟

فیلم| گوراب چاروسا ناامید از مسئولان شهرستان، دست به دامان تهران

۰
فیلم| گوراب چاروسا ناامید از مسئولان شهرستان، دست به دامان تهران
کبنا ؛اهالی روستای گوراب در اعتراض به عدم رسیدگی به جاده‌ی ارتباطی این روستا اعتراض خود را به شیوه‌های متفاوتی به مسولین بخش و شهرستان رساندند.
    
به گزارش کبنا نیوز، امروز چهارشنبه 13 تیر ماه دکتر حجت الله عبدالملکی در سفری که بخش چاروسا داشت با پیگیری های کمال برازش رئیس ستاد روحانیون این بخش از این جاده بازدید و قول قطعی آسفالت جاده‌ی این روستا را داد.
گفتنی است فرماندار کهگیلیویه در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲از روستای گوراب-در سفر فرماندار کهگیلویه به بخش چاروسا چه گذشت؟- بازدید و با اهالی روستا چهره به چهره گفت‌وگو و مشکلات‌شان را شنیده بود که گویی پیگیری مشکلات این روستا صرفا در حد همان گفت و شنود باقی ماند.
روستای گوراب در شهرستان کهگیلویه با بیش از ۳۰خانوار پس از چندین بار زیرسازی جاده‌ی ارتباطی آن همچنان بدون آسفالت رها شده است. گفتنی است فاصله‌ی این روستا تا جاده اصلی دهدشت_ قلعه رئیسی کمی بیش از دو و نیم کیلومتر است. 
کبنا نیوز در راستای رسالت رسانه‌ای خود در تاریخ دهم خردادماه طی گزارشی -جاده روستای گوراب کهگیلویه بعد از 5 بار زیرسازی هنوز آسفالت نشده! از عدم توجه به جاده‌ی ارتباطی این روستا نیز خبر داده بود.
عدم رسیدگی به جاده‌ی این روستا در هفته‌ی گذشته حواشی‌ای نیز در پی داشت که پایگاه تحلیلی خبری کبنا نیوز در یادداشتی اختصاصی در آینده نزدیک به آن خواهد پرداخت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1