تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۹۱۶۶۸
با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد

معارفه مدیرکل محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ضوابط استقرار معادن در برخی نقاط کشورمان نیازمند بازنگری است و ضرورت دارد که قوانین جدید براساس شرایط بومی و منطقه‌ای تعریف شود.
به گزارش کبنا، حمید ظهرابی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محیط زیست سالم نیاز ادامه زندگی انسان است تأکید کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی پایدار نخواهد بود.
معارفه مدیرکل محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد
وی با یادآوری تجربیات برخی استان‌های کشور در خصوص اجرای طرح‌های اقتصادی بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی تأکید کرد: بی‌توجهی به مسائل زیست محیطی در طرح‌های اقتصادی آسایش جوامع بشری را تهدید می‌کند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر تنوع حیات وحش جانوری و گیاهی و تأمین بخش قابل توجهی از آب کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که همین امر مدیریت حفاظت این گنجینه‌های ارزشمند را سخت کرده است.
سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه شماری از روستا‌های استان در مناطق حفاظت شده قرار دارند گفت: تعیین مرز مناطق حفاظت شده موضوعی است که ضرورت دارد برای آن چاره‌اندیشی شود.
عبدال دیانتی نسب با اشاره به اینکه آب تالاب برم الوان در فصل بارندگی به زمین‌های کشاورزی سرازیر می‌شود تأکید کرد: ساماندهی این تالاب با توجه به اینکه در فهرست تالاب‌های کنوانسیون بین‌المللی رامسر قرار دارد موضوع دیگری است که باید برای آن با تزریق اعتبارات چاره‌اندیشی شود.
وی پیدا شدن حفره‌هایی در کف تالاب شِرُم دِرُنگ را دیگر چالش نیازمند محیط زیست استان دانست.
دیانتی نسب با یادآوری تجربه ورود گونه حیات وحش خوک به زمین‌های کشاورزی بهره برداران کهگیلویه و بویراحمدی تأکید کرد: این گونه بیمه نشده و انتظار می‌رود برای این مسأله مهم چاره‌ای‌اندیشیده شود.
وی همچنین به احداث کارخانه بازیافت پسماند زباله در یاسوج هم اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از این زیرساخت مهم نیازمند تأمین آب آن و برخی نواقص دیگر است.
معارفه مدیرکل محیط زیست
مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: سه سال گذشته به علت چالش‌های سدآبریز، موضوع مهم دنا و مسائل سد چم شیر از پرچالش‌ترین دوران‌های مدیریت محیط زیست استان بود.
اسلام جاودان خرد افزود: تجهیز برخی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مانند شهرستان نفتخیزگچساران، بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه به دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا از اقدام‌های مهم سال‌های اخیر در استان بوده است.
اسلام جاودان خرد همچنین از خریداری بی‌سیم‌های دیجیتال برای پوشش نقاط کور برخی مناطق حفاظت شده استان خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: ثبت تالاب برم الوان در فهرست آثار کنوانسیون بین‌المللی رامسر و آغاز عملیات اجرایی موزه تاریخ طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اقدام‌ها برای حفاظت از محیط زیست استان در سال‌های اخیر بوده است.
در این آیین عبدال دیانتی نسب به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان معرفی و از خدمات اسلام جاودان خرد مدیرکل سابق استان قدردانی شد.

معارفه مدیرکل محیط زیست
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باور کنید تاجگردون همون بلای زارعی را سر بهرامی میاره یه چند تا مدیر کل به درد نخور بهش میده برا سیاهی لشکر به درد بخوراشو خودش میگیره
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
مدیر جدید را هم میبینیم تاج گردون استان را سرگردون کرد
Iran, Islamic Republic of
چ زود دیر میشود
سهم بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سلام سهم بهرامی ارشاد و آموزش و پرورش و تربیت بدنی و علوم پزشکی و معاون سیاسی استاندار و معاون اقتصادی استاندار می باشد پس یاسوجی ها صبور باشند. درود
شرینی سقاوه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت خدمت دکتر جاودان خرد
انصافا تلاشها و خدمات ارزشمند دوران مدیریت ایشان ماندگار و قابل تقدیر است .
بعاز سالهاویک مدیر با تحصیلات عالیه و تخصص علمی کافی محیط زیست استان را راهبری کرد و با شجاعت و مطالبه گری و حساس سازی به وضوح از الحاق دنای شمالی به اصفهان را در دستور کار قرار داد .
عمر مدیریت کوتاهه و این مسئولیت ها هم امانته اما انچه می ماند اینه که ادم مقابل وجدان و خدای خودش شرمنده نباشه ،
جگر
Iran, Islamic Republic of
با بهرامی هم مششششششورت شده
نگران نباشید 😊
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1