تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۹۱۹۸۷

آیین اختتامیه کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۰
آیین اختتامیه کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
کبنا ؛آیین اختتامیه دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین اختتامیه دومین کنگره ملی شهدای استان که نماینده ولی فقیه و مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج کشور حضور داشتند با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام گفت: این روزها شاهد به شهادت رسیدن فرماندهان جبهه مقاومت هستیم که با خون این شهیدان درخت مقاومت هر روز پربارتر می‌شود.
رحمانی ابراز داشت با توکل به خدا شاهد برچیده شدن بساط این رژیم تروریستی و جنایتکار خواهیم بود.
استاندار یاد و خاطره 2 هزار شهید استان را گرامیداشت داشت و افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا کار عظیم و بزرگی بود و نیازمند کار شبانه‌روزی داشت که این مهم به خوبی توسط ستاد کنگره ملی شهدای استان برگزار شد.
وی عنوان کرد: کنگره ملی شهدا استان از 23 کمیته تشکیل شد و تا زمان برگزاری کنگره اصلی 20 اجلاسیه شهدا ساماندهی و برگزار شد.
به گفته استاندار از طرفی به همت سپاه فتح و تیپ 48 فتح استان نمایش فصل شیدایی به عنوان کار فاخر فرهنگی کنگره ملی در سطح استان برگزار شد و مورد استقبال مردم هم قرار گرفت.
رحمانی با بیان اینکه مردم در شهرستان ها از اجلاسیه های شهرستانی به خوبی استقبال کردند افزود: اجلاسیه نهایی هم که در مرکز استان و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد بالغ بر 15 هزار نفر حضور داشتند و کنگره ملی شهدا استان را در سطح کشور سرآمد کرد.
استاندار عنوان کرد با تلاش‌های صورت گرفته دومین کنگره ملی شهدای استان به خوبی به اتمام رسید و از امروز برای برگزاری هر چه بهتر سومین کنگره ملی شهدای استان که هر پنج سال یکبار خواهد بود برنامه ریزی و آسیب شناسی شود.
وی با اشاره به اینکه هر چه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: شهدا رسالت خود در دفاع از انقلاب اسلامی را به خوبی انجام دادند و ما مسئولان نیز وظیفه داریم راه شهدا را ادامه داده و در جهت رضایت‌مندی مردم گام برداریم.
رحمانی عنوان کرد: فلسفه وجودی همه دستگاه های اجرایی حل مسائل مربوط به حوزه تولید و رفع دغدغه شهیدان است و همه باید در جهت آبادانی استان و کشور تلاش کنیم.
در این همایش از کمیته های کنگره ملی 2 هزار شهید استان تجلیل شد.
 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1