تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۹۱۹۸۳
یادداشت؛

وضعیت متناقض مدیریتی در دانشگاه یاسوج؛ آقای رئیس به هر قیمتی قصد ماندن دارد؟!

۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
وضعیت متناقض مدیریتی در دانشگاه یاسوج؛ آقای رئیس به هر قیمتی قصد ماندن دارد؟!
کبنا ؛درحالی‌که انتظار می‌رفت دانشگاه یاسوج به‌عنوان دانشگاه مادر استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی پیش از این دست‌مایه تغییر و تحولات شود؛ اما تحرکات اخیر رئیس این دانشگاه حکایت از عزم و تلاش بسیار برای ماندن به هر قیمتی دارد.
رئیس این دانشگاه که طی سه سال اخیر با سپردن دانشگاه به طرفداران جبهه پایداری تلاش زیادی شد که اساتید، کارکنان و دانشجویان اصلاح‌طلب و منتقد به حاشیه بروند، در این سه سال اخیر، شاهد برخی برخوردها با دانشجویان، نارضایتی کارکنان و به حاشیه رفتن اساتید مجرب و علمی بودیم؛ اما در مقابل آن مناصب دانشگاهی در قبضه اقلیتی (بورسیه‌های مسئله‌دار) قرار گرفت و اعتبار برخی صندلی‌ها به نازل‌ترین حالت خود فروکاست.
آقای رئیس این روزها در وضعیت کاملاً متناقضی گیر افتاده است ازیک‌طرف عزم ماندن دارد و می‌گوید من مدیر پزشکیان هستم و بر مبنای مرامنامه وی دانشگاه را مدیریت خواهم کرد؛ اما از طرف دیگر هیچ‌کدام از حامیان دولت وی را به رسمیت نمی‌شناسند، و بعد از خداحافظی اندرزیان با معاونت فرهنگی هیچ‌کدام از اصلاح‌طلبان دانشگاه (نیک‌دل، دهبانی، هاشمی عنا، پوران فرد و...) تصدی این سمت را نپذیرفتند، چرا که حامیان پزشکیان عکس آقای رئیس در ستادهای جلیلی را به‌خاطر دارند و حاضر به همکاری با وی نیستند.
تناقض آقای رئیس جایی شدت می‌گیرد که ازیک‌طرف خود را حامی دولت می‌داند؛ اما از طرف دیگر معاونت مالی و اداری وی از لحاظ تفکر سیاسی به جبهه پایداری نزدیک که همه‌کاره دانشگاه است و علاوه بر این یک اصول‌گرا با رشته نامرتبط ریاضی را به سمت معاونت فرهنگی می‌گمارد تا احتمالاً با انتصاب یک ترک‌زبان رضایت نسبی استاندار را به دست آورد.
علاوه بر این انتصاب عجیب دیگر انتصاب شخصی اصول‌گرا و معاون ارژنگ در دولت احمدی‌نژاد از دیگر تحولات عجیب دانشگاه بوده است.
وضعیت مدیریتی ریاست دانشگاه یاسوج بسیار عجیب و معلق همچنان پیش می‌رود و به نظر می‌رسد مجمع نمایندگان استان چندانی اولویتی برای این دانشگاه قائل نیستند و رئیس فعلی نیز تا آخرین لحظه دست از تلاش برنخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1