تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب : ۴۷۴۲۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

جمالی‌آرند در مسیر سخت / جمالی: در دولت سیزدهم 700 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد / 60 چمن مصنوعی تا پایان تیرماه در مدارس استان احداث می‌شود

۳۱
۰
جمالی‌آرند در مسیر سخت / جمالی: در دولت سیزدهم 700 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد / 60 چمن مصنوعی تا پایان تیرماه در مدارس استان احداث می‌شود
کبنا ؛سکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از یک دوره پُرحاشیه به محمد جمالی‌آرند باسابقه و تجربه کافی رسیده است. جمالی‌آرند از پایین تا بالای مسائل آموزش و پرورش را می‌شناسد و سال‌‌ها در جایگاه‌های مختلف فعال کرده است و این امید می‌رود که با حضور او آموزش و پرورش سروسامان بگیرد و از تمامی حواشی سال‌های گذشته فاصله بگیرد.
به گزارش کبنا، با نگاهی به اقدام‌ها و فعالیت‌‌های بیش از دو هفته جمالی‌آرند بارقه‌ای از امید را به‌وجود آورده که آموزش و پرورش بر ریل واقعی خود قرار بگیرد و سلامت اداری این نهاد مهم از چالش‌‌ها و ایرادهای که در گذشته با آن مواجه بوده دور بماند. جمالی‌آرند زیر و بم آموزش و پرورش را می‌شناسد و سال‌‌ها هم تجربه کسب کرده و چهره مقبولی است که این سه خصلت برای اینکه کشتی آموزش و پرورش به ساحل سعادت و شکوفایی تعلیم و تربیت برسد، کافی است. با این‌وجود جمالی‌آرند مسیری سختی در پیش دارد، او باید مبارزه جانانه‌ای با برخی بدعت‌‌های نادرست در آموزش و پرورش راه بیندازد و یقیناً هزینه زیادی هم باید بدهد؛ جراحی بدون درد نداریم.
به گزارش کبنا، در ادامه به بخشی از فعالیت‌‌های مؤثر محمد جمالی‌آرند در جایگاه مدیرکلی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مدت کوتاه می‌اندازیم. البته این گزارش به‌منزله این نیست که اگر نواقصی وجود داشت، بیان نشود.
جمالی‌آرند در اولین گام سلامت، شادابی و ورزش دانش‌آموزان را مدنظر قرار داد. او برنامه‌ریزی دقیق نهضت احداث چمن مصنوعی را در مدارس کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده است.
نهضت احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ‌زنی ۱۰چمن ورزشی شرورع شد. محمد جمالی‌آرند، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نهضت احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ‌زنی ۱۰چمن  ورزشی  در شهرستان‌های باشت، بهمئی و کهگیلویه در اولین روز‌های کاری سال نو خبر داد و گفت این چمن‌های مصنوعی ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌شوند  که تا قبل از سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسند.
وی، هزینه ساخت هر کدام از این چمن‌های مصنوعی ورزشی را ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مدارس فردوسی، لادن، فرهنگیان، شهید بابایی، سیاه‌شیر و شهید آوینی از جمله مدارسی هستند که کلنگ احداث چمن مصنوعی ورزشی آن‌ها با حضور مسئولان استانی و محلی به زمین‌زده شد.
جمالی گفت: ۵ چمن مصنوعی نیز در شهرستان‌های باشت و کهگیلویه نیز کلنگ‌زنی شد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها  سرانه  فضای ورزشی در مدارس افزایش خواهد یافت.
جمالی‌آرند در مسیر سخت / جمالی: در دولت سیزدهم 700 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد / 60 چمن مصنوعی تا پایان تیرماه در مدارس استان احداث می‌شود
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت مردمی ایران قوی، انقلابی در زمینه توسعه فضا‌های ورزشی مدارس این استان انجام شده است گفت: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی مدارس استان، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم‌اکنون به بیش از ۱۱۴ هزار مترمربع رسیده است.
فرشید کرمی، ابراز‌ امیدواری کرد که با احداث و بهره‌برداری از این چمن‌های مصنوعی ورزشی  تحول بسیار عظیمی در سرانه فضا‌های ورزشی مدارس استان اتفاق بیفتد.
وی با بیان اینکه تاکنون طی دو مرحله ۵۵ چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: هم اکنون ۳۰ چمن مصنوعی دیگر در  مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.
جمالی‌آرند  همچنین از کلنگ‌زنی و افتتاح پنج فضای آموزشی در شهرستان باشت خبر داد و گفت: 3 باب مدرسه خیر ساز و یک چمن مصنوعی کلنگ‌زنی و یک مدرسه 8 کلاسه به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: دبستان 8 کلاسه حضرت امام خمینی(ره) شهرستان باشت به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای 1200 مترمربع و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان افتتاح شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸۵مدرسه در سطح استان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند که نیازمند مشارکت خیرین هستیم.
محمد جمالی با بیان اینکه فضای آموزشی نقش مهمی در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد، گفت: استاندارد‌سازی فضا‌های آموزشی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است 
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۳ باب مدرسه خیر ساز و یک چمن مصنوعی در شهرستان باشت با زیربنای هر کدام ۷۵ مترمربع و اعتبار 280 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد که تا مهرماه ۱۴۰۳به بهره‌برداری خواهند رسید.
حسینی‌نیک بیان کرد: از ابتدای دولت مردمی ایران قوی تاکنون ۲۰۳ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که۸۰درصد این پروژه‌ها با مشارکت خیرین بوده است.
حسینی‌نیک افزود: ۶۰ پروژه آموزشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست که پیش‌بینی می‌شود ۴۲مدرسه، با ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه ۱۴۰۳ افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی اعتبار این پروژه‌ها را ۱۰۰میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان به فضا‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که در طی ۲سال این اعتبار جذب خواهد شد.
جمالی‌آرند در گام بعدی از رهنمودهای ائمه جمعه بهره برده است. او بعد از دیدارش با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به دیدار امام جمعه شهرستان بهمئی رفت. این اقدام جمالی نشان دهنده این است که جمالی‌آرند بعد تربیت دینی مدنظرش است.
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: اجرای کامل سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مستلزم داشتن نگاه برنامه‌محوری است.
جمالی‌آرند در مسیر سخت / جمالی: در دولت سیزدهم 700 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد / 60 چمن مصنوعی تا پایان تیرماه در مدارس استان احداث می‌شود
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در دیدار با سرپرست اداره‌کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌مهم گفت: نباید تحقق اهداف نظام اسلامی در آموزش و پرورش از جمله سند مهم تحول بنیادین در این دستگاه حساس و سرنوشت ساز دستخوش اهداف حزبی و فردی و جناحی و سیاسی شود.
وی با تأکید بر استفاده از نیرو‌های نخبه، خلاق، متعهد، متخصص و در تراز انقلاب اسلامی در بدنه دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: اگر به دنبال جراحی اساسی و تغییر در برنامه‌ها، ارتقاء کیفیت آموزشی هستید نبایداز نیرو‌های بی‌انگیزه، بی‌ابتکار، ظرفیت سوز و ناکارآمد استفاده کرد.
حجت‌الاسلام صلواتی، با تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم آموزش و پرورش در سراسر استان از جمله شهرستان بهمئی، خواستار تلاش بیش از پیش آن‌ها برای توسعه و تعالی نظام آموزشی و تعلیم و تربیت استان شد.
در این دیدار صمیمی محمد جمالی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی ائمه جمعه با آموزش و پرورش استان، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پرورشی دولت سیزدهم ارایه کرد.
گام سوم جمالی‌آرند، سفرهای نوروزی بود که او توانست ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش را تشکیل دهد و مدیریت متفاوت‌تری نسبت به همه سال‌های گذشته داشته باشد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز هفتم فروردین خبر داد و گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا  ششم فروردین‌ماه ۱۴۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۸۸۵ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده‌اند.
وی بیان کرد: ۱۱۵۰۰ نفر در روز تاکنون در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.
جمالی افزود: این تعداد  مسافر نوروزی در ۱۸۵مدرسه و ۹۴۰  اتاق پذیرش شده‌اند.  
سعادت ارجمند، کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۳فروردین پذیرای می‌همانان و گردشگران نوروزی است گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی درستاد‌های اسکان  فرهنگیان درسطح شهرستان‌ها ومناطق استان است.
بیشتر بدانید| گفتنی است: برخی مسافران نوروزی که از استان‌های کردستان، تهران، چهارمحال بختیاری و اصفهان  در مدارس محل اسکان مستقر بودند از مهمان‌نوازی، برخورد توأم با اخلاق  و ارائه خدمات آموزش و پرورش شهر یاسوج اظهار رضایت و از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کردند.
شناخت اهداف و سیاست‌های کلی نظام برای تمامی مدیران نظام اسلامی ایران ضرورت دارد. جمالی‌آرند در گام بعدی به تشریح شعار سال پرداخت و گفت: آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ با اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب با تربیت نیروی  انسانی متخصص در هنرستان‌ها، برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد.
محمد جمالی آرند با اشاره به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های ما در حوزه تولید، تربیت نیروی کار در سطوح مختلف از مبتدی گرفته تا ماهر است که  آموزش وپرورش از طریق توسعه و تجهیز هنرستان‌ها در این زمینه می‌توانند به خوبی نقش آفرینی کند.
 وی، نقش آموزش و پرورش در تحقق شعار سال را یادآور شد و تصریح کرد: مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی بستر را برای شکوفایی اقتصادی در کشور فراهم می‌کند.
جمالی آرند، رشد تولید را مستلزم تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص دانست و گفت: آموزش و پرورش، از طریق گسترش توسعه کمّی و کیفی هنرستان‌ها  در راستای تربیت و آموزش نیروی انسانی ماهر و ترویج فرهنگ کارآفرینی تلاش خواهد کرد.  
وی با بیان اینکه ظرفیت هنرستان‌ها در سطح برخی شهرستان‌ها پاسخگوی تقاضای دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش  نیست گفت: در سال ۱۴۰۳ نهضت ساخت و تجهیز هنرستان‌ها با استفاده از ظرفیت دولت و خیرین  در دستور کار آموزش وپرورش قرارخواهد گرفت.  
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تأکید به نقش آموزش‌های مهارتی در کارآفرینی و ایجاد اشتغال، گفت: یکی از اهداف آموزشی در هنرستان‌ها، بهبود توانایی‌های فردی و تخصصی هنرجویان برای چذب بازار کار است.  
جمالی آرند افزود: آموزش‌های کاربردی در هنرستان‌ها می‌تواند از طریق افزایش دانش و مهارت در هنرجویان، سبب ارتقاء سطح اشتغال‌زایی و کارآفرینی در جامعه شود.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تأکید و تمرکز راهبردی مقام عظمای ولایت در شعار سال سنوات گذشته بر موضوع تولید، دارای یک منطق قوی علمی و تجربی است، اظهار کرد: تولید، کلید و سنگ بنای اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور برای ساختن آینده‌ای بهتر است و آموزش و پرورش با تمامی ظرفیت و پتانسیل برای تحقق  منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهد کرد.
وی، با اشاره به اینکه تحقق شعار سال، نیازمند پرورش و تربیت نیروی متخصص است، تصریح کرد: آموزش و پرورش با اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب برای تحقق شعار سال و کمک به رشد تولید برنامه‌ریزی خواهد کرد و با هدایت تحصیلی درست دانش‌آموزان به عنوان نسل‌های آینده به سمت هنرستان‌ها و مراکز مهارتی و ارائه آموزش‌های باکیفیت اقدام، تا دانش‌آموزان با فراگیری مهارت، ‌ایده‌های نو و خلاقانه بتوانند به رشد تولید کمک کنند.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، رکن دیگر شعار سال را مشارکت مردمی  عنوان کرد وگفت:  مشارکت مردمی در تمام حوزه بسیار راهگشاست و آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت مسابقات فرهنگی هنری، جشنواره‌ها، اردو‌ها و برنامه‌های تبیینی برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت انجمن اولیاء ومربیان برای تحقق شعار سال تلاش می‌کند.
جمالی آرند در پایان گفت: در سند تحول دولت مردمی ایران قوی، به مردمی‌سازی، مهارت‌آموزی و تولید پرداخته شده است که مانموریت دستگا‌هاً نیز برای تحقق شعار سال نیز مشخص شده است.
محمد جمالی‌آرند برخلاف برخی از مدیران که توانایی دفاع از سیاست‌های دولت را ندارند او به دلیل بیانی شیوا و بر پایه شناخت کافی خدمات دولت را بدون از اغراق به‌خوبی تشریح می‌کند. جمالی‌آرند در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز گفت: انقلابی در فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم انجام گرفته است. 
وی افزود: بیش از 700 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان در دولت سیزدهم تحویل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شده است.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 230 فضای ورزشی به فضاهای ورزشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد، یعنی سرانه ورزشی آموزش و پرورش از 34 هزار مترمربع به 114 هزار مترمربع رسیده است که تا پایان شهریورماه به 200 هزار مترمربع خواهد رسید.
وی افزود: 60 چمن مصنوعی در قالب طرح  شهید سلیمانی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته که تا ظرف سه ماه آینده در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ایحاد خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همین رفتارهای پوپولیستی و عوامفریبانه در ابتدای شروع بکار دوره عزتخواه با تعریف و تمجید سایت کبنانیوز با آب و تاب بیان شد . مشکل آموزش و پرورش غوطه ورشدن در آمار کاذب است و نادیده گرفتن تربیت دینی و بی انگیزه بودن بدنه آموزش و پرورش ، تازه عزتخواه از جمالی در مسائل دینی و اخلاقی خیلی جلوتر بود
Iran, Islamic Republic of
جمالی کی مدیر شد و چطور در تعطیلات نوروز مجوز چمن مصنوعی گرفت . افسوس به حال سایت کبنا که نمیدونه مجوز ها قبل از جمالی بوده
Iran, Islamic Republic of
استاندار فقط نظاره گر انتصابات نمایندگان و بلا اختیار ، شمال را روس گرفت و جنوب را انگلیس ، استاندار دلخوش نام عالی ترین مقام اجرایی استان اما نماینده براش مدیر عزل و نصب می کنه
United States
خدا خودش می‌داند که عامل بدبختی آموزش و پرورش استان همین آقای جمالی بود که آقای عزتخواه بر اثر سادگی و صداقت به ایشان اعتماد کرد که آموزش را به زیر صفر رساند همه این چمن ها را خوب یا بد باید از آقای دکتر ستاری معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر این مردم خوش سیما و خوش چهره استان تشکر کرد که در طول این سه سال حضورش چه در معاونت پشتیبانی چه در تربیت بدنی و سلامت نسبت به استان خیلی لطف داشتند و محبت داشتند که شاید همین خدماتش شاید باعث کله پاچگی خودش هم بشود اصل آموزش است که کلا از بن و بیخ کنده شده است که این سه نفر سخت دنبال دیده شدن هستند سخت دنبال همدیگر زدن هستند نه دغدغه آموزش دارند و نه دغدغه دانش آموز و نه از خدا می ترسند مثلا شورای ائمه جمعه می فرماید با همبن ترکیب مسلمان همین ترکیب استان را به زیر صفر برد اگر دین ندارید آزاده باشید خدایی هست روز قیامتی هست هرجا و هروقت منفعت تو تامین شد چه حق و چه ناحق حرف مفت زدی و از حق و حقیقت و عقلانیت و خدا غافل بودی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقدام انقلابی آموزش و پرورش استان
معلم
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به اقای جمالی وتیم کاری در اداره کل
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به دولت مردمی در راس استاندار مردمی وپای کار وادارات زیر مجموعه در استان
احسان
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش نیاز به تغییر داشت.درود بر این اقدام انقلابی
Iran, Islamic Republic of
تمامی حاشیه ها را محمد دانشی درست می کرد مگه قبلا درآموزش وپرورش کسی کاری انجام نمیداد ول ی بچه نمیزاشتن مثل ندای وحدتی ها
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک هفته مدیرکل بشی هفت طرح ببری گرمسیر سردسیر که این همه کامنت می زدید باید الان جمش کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
تشکر تشکر از مدیر جدید
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر بچه های انقلابی چرام و باشت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بدترین انتخاب همین جمالی بود اگه مدیر کل ضعیف بود آقا ی جمالی معاون ایشون و بازوی ایشون بوده و هر چه در چنته داشته رو کرده بیشتر از این قابلیت نداشته که ویرانه آموزش و پرورش را سامان بده پس نشون دادن بی خیال پیشرفت فقط یه چند روزی جمالی به خاطر رای به موحد یه سوخت و سوری کنه به نان و نوایی برسه
رضایی
Iran, Islamic Republic of
شروع خوبی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد داشته جای تقدیر دارد
کتاب
Iran, Islamic Republic of
از دولت انقلابی هم انتظار کار انقلابی هست.
پاپ
Iran, Islamic Republic of
جمالی سوابق خوبی دارد در آموزش و پرورش.می تواند موفق باشد.اگر وارد مسایل سیاسی نشود
Iran, Islamic Republic of
مدیر آموزشوپرورش باید خنده رو و خوش اخلاق باشد نه بداخلاق و عبوس ، جمالی انگار همیشه طلب ازت داره و تند خویی می کند
United States
چرا همه دست بسته ایستاده اند
United States
چرا همه دست بسته ایستاده اند
محسن تقوایی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش نیاز جدی به تغییر داشت.ضرورت مدیر قاطع و با تجربه ای احساس می شد.جمالی این توان را دارد.البته باید نیروهای انقلابی ایشان را کمک کنند.
نباید اداره کل آموزش و پرورش در اختیار نمایندگان قرار گیرد.
روستایی
Iran, Islamic Republic of
توقع از مدیر کل جدید با توجه به تجارب خوبی که دارد تغییرات اساسی در آموزش و پرورش استان هست.روسای بعضی مناطق باید تغییر کنند
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
نسبت به آینده آموزش و پرورش استان خوشبین هستیم.لطفا سیاسی کاری نکنید.سیاسیون دخالت نکنند
ملت ایران
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کمک و برگزاری برنامه‌های فوق برنامه هست.افای جمالی ارتباطات خوبی دارند.می توانند گره‌گشایی کنند
دل نوشته
Iran, Islamic Republic of
حضور در جمع معلمان کار خوبی است. ان شاالله که مدیر کل همیشه حضور داشته باشند.
سوگند
Iran, Islamic Republic of
تشکر از جناب کرمی و جناب جمالی
علی کریمی
Iran, Islamic Republic of
کارهای خوبی شروع شده.اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را اصلاح کنید
باوی
Iran, Islamic Republic of
از فعالیت های کرمی و جمالی تشکر می کنیم.درود بر مدیران فعال
گلچین
Iran, Islamic Republic of
لطفاً در هنرستان ها حتما چمن مصنوعی بذارید ‌.جمالی دوست داریم.
روح الله داداشی
Iran, Islamic Republic of
تشکر و سپاس از بچه های باشت و چروم
ننه جون
Iran, Islamic Republic of
کار خوب خوب است.چمن کاری شادابی میاره.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
منتظر تغییرات جدی هستیم.البته جمالی خیلی با حوصله و صبور هست.ولی زودتر
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1