تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۷۵۱۶۹
کبنا بررسی کرد

10 میلیارد تومان اعتبارات اداره‌کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد برگشت خورده یا نخورده؟ / دهقان، مدیرکل ورزش: ظرف ۴۸ ساعت این پول باز می‌گردد!

۷
۰
10 میلیارد تومان اعتبارات اداره‌کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد برگشت خورده یا نخورده؟ / دهقان، مدیرکل ورزش: ظرف ۴۸ ساعت این پول باز می‌گردد!
کبنا ؛برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که مبلغ ۱۰ میلیاردتومانی از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان جذب نشده و این اعتبار به خزانه مرکزی کشور برگشت‌داده‌شده است؛ اما مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت که این اعتبار برگشت نخورده است.
دهقان: ظرف ۴۸ ساعت این پول باز می‌گردد؟ / هیچ اعتباری برگشت نخورده است

به گزارش کبنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر اینکه آیا اعتبارات از محل فصل 5 استان برگشت خورده؟ گفت: خبری از برگشت اعتبارات نیست و اعتباری برگشت نخورده است.
عین‌الله دهقان افزود: پایان سال گذشته این اداره کل اعتباری گرفت که متأسفانه به تعطیلات عید فطر خورد.
وی ابراز کرد: به‌خاطر اختلالی که در سامانه به وجود آمد نتوانستیم پاس کنیم.
دهقان اضافه کرد: امسال مجوزی از بانک مرکزی با مجوز استاندار استان گرفتیم تا ظرف ۴۸ ساعت به ما فرجه‌ای بدهند تا واردشان بکنیم و دیگر مشکلی نداریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: آقای استاندار امروز مکاتبه کرده و فردا جواب این مجوز هم می‌آید.
به گزارش کبنا، این استان هم اکنون ۳۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در ۵۰ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.
حدود ۴۰۰ هیئت ورزشی در استان وجود دارد که برای بالندگی بهتر ورزش کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تزریق اعتبارات بیشتری وجود دارد.
ورزشگاه ۱۵ هزارنفری یاسوج، به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت ورزشی استان اسفندماه سال ۹۴ با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردریالی بهره‌برداری شد؛ اما این زیرساخت مهم در یک دهه گذشته تاکنون بدون استفاده رها شده است؛ بنابراین جذب اعتبار در حوزه ورزش می‌تواند برای تکمیل این طرح‌ها مفید واقع شود.
هتل ورزش برای اسکان ورزشکاران از نان شب هم واجب‌تر است، میزبانی تیم‌های ورزشی دغدغه اصلی ما در استان بوده اکنون ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی ما ازاین‌جهت در مضیقه قرار دارند و نمی‌توانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.
۱۱۲ پروژه ورزشی نیمه‌تمام کوچک و بزرگ در مناطق مختلف این استان وجود دارد که رفته‌رفته در حال فرسایشی شدن هستند و باید در زمینه جذب اعتبارات باهدف تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن تدبیری اندیشیده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش‌ازاین گفته بود که به‌اندازه خواسته مردم در ورزش‌کار نشده است، هر منطقه از استان که بازدید می‌کنم طرح‌های ورزشی پررنگی نمی‌بینم اگر هم طرحی وجود دارد نیمه‌کاره رها شده است.
وی با بیان اینکه چرا حوزه ورزش و جوانان باید نادیده گرفته شود، افزود: چقدر در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کردیم تا ورزشکاران استان در دنیا افتخارآفرینی کنند و مدال بگیرند؟ همین رفتارها را داشتیم که ورزش استان تاکنون حرفی برای گفتن نداشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی مدیران ما که خود در این حوزه مسئول هستند با ورزش این‌طور برخورد می‌کنند جایگاه ورزش استان مشخص می‌شود، گفت: ورزشکاران به من مراجعه می‌کنند و می‌گویند که حمایت نمی‌شوند و خودشان هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.
وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان هندبال فرازبام خائیز دهدشت در کشور قهرمان شده اما مرتب به من مراجعه می‌کنند و از اینکه حمایت نمی‌شوند گلایه دارند که ضعف بزرگی در حوزه ورزش است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این جلسه برایم قابل‌قبول نیست و مجدداً باید تکرار شود و همه مدیران کل با برنامه حضور داشته باشند تا ورزش استان دچار تغییروتحول شود.
احمدزاده بیان کرد: تا نگاه مدیران به حوزه ورزش تغییر نکند نباید منتظر کارهای بزرگ در سطح استان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به عنوان مثال ایا دشت روم اومدین؟
Iran, Islamic Republic of
فقط قدش بلنده
چمن مصنوعي روستاي چهارمه كه ١٠ كيلومتري دهدشت هست و زمين آن توسط اهالي روستا رايگان واگذار شد را بسازيد… سالهاست قولش را ميدن اما كاري نمي كنند تا پولها برگشت ميخوره.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ای مردم یکی فریاد بزنه شهر دهدشت حتی یک چمن مصنوعی هم نداره ، روستاهاش دارن خودش نداره ، مردم دهدشت استخر نداره ،استخرش چهار ساله که تعطیله فقط به خاطر سرویس نکردن سیستم گرمایشیش ،هیچ فریاد رسی هم نیست. نماینده شهرش نمیدونه که شهرش سالن فوتسال و استخر و چمن نداره بعد گفته باشگاه سوارکاری درست میکنم. باشگاهی که ۲۰۰ هزار تا اسب داره
رستمی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خودتو مدیر میدونی آقای دهقان؟
اصلا در این چند سال چیزی بنام ورزش در استان وجود داشته؟
بنظر من اصلا شما بودجه نیاز نداری چون عملکردی نداری که نیازمند بودجه باشی.. ورزش شهرستان بویراحمد رو سپردین دست یک.... اون از خودت اینم از مدیرانت..
عزل و برکناری اقای دهقان و مدیران شهرستانی ایشان مطالبه جدی هم مردم استانه.. جناب نماینده لطفا با این مدیران ضعیف مماشات جز خیانت به جوانان و ورزش نیست و نخواهد بود.
روَشن اباد
Iran, Islamic Republic of
سلام چمن مصنوعی روستای روشن اباد نیمه کاره رها شده نه برقی نه آبی خواهشا رسیدگی کنید
Iran, Islamic Republic of
یعنی باید یکی به ایشون بگه چطور مدیر شدی،اولین وظیفه مدبر برنامه ریزی عست اگر نمیتونستی هزینه اش کنی اصلاحیه میردی میبردیش جای دیگه هزینه اش میکردی پس ذیحساب ،کارشناس بودجه،رئیس امور مالی،
اداره مگر مشاور شما نبود چرا پولی که با هزاران التماس میاد به راحتی باید برگشت بخوره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1