تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۴۰۷۷۶

بازدید شبانه رئیس دادگستری شهرستان بهمئی از شورای حل اختلاف این شهرستان 

۰
کبنا ؛رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در بازدید شبانه از شورای حل اختلاف این شهرستان افزود: به ضرورت توسعه و تعمیق فرهنگ صلح و سازش تاکید و خاطرنشان کرد: بسیاری از پرونده‌های قضایی مطرح شده در محاکم بعضا خصومت‌ها و اختلافاتی بوده که با ریش سفیدی و میانجیگری معتمدین و اشخاص ذی‌نفوذ حل و فصل خواهد شد.
به گزارش کبنا، جاوید ریحانی پرونده‌های مسن را مطالعه و برسی نموده و دستورات لازم را صادر کرد و به رئیس شورای حل اختلاف شهرستان تاکید کرده است: تا ماه آینده پروندهای مسن تعیین تکلیف شده و رای آنها صادر شود.
وی بیان داشت؛ مردم بهمئی را مردمی فهیم و دارای سابقه از خودگذشتگی دانسته و افزود: از دیرباز مردم این دیار به گذشت و فداکاری مشهور بوده و اکنون نیز چنین است و همکاران ما در شورای حل اختلاف شهرستان با بهره‌مندی از این ظرفیت فراگیر و استعداد صلح و سازش در پرونده ها توانستند آمار مطلوبی از رفع خصومت و صلح و سازش را به ثمر برسانند.
رئیس دادگستری شهرستان بهمئی بیان کرد: فراهم نمودن مقدمات و شرایط صلح و سازش را مختص شورای حل اختلاف ندانسته و تصریح کرد: تمامی مراجع قضایی اعم از دادسرا، محاکم، اجرای احکام و همچنین مددکاران مستقر در زندان مکلفند ترتیبات صلح و سازش و رفع خصومت را فراهم و در دستورکار دائمی خود قرار دهند و در امر خداپسندانه ذات البین اهتمام بیشتری داشته باشند.
ریحانی در پایان نیز از زحمات رئیس و اعضای محترم شورای حل اختلاف بابت زحمات شبانه روزی تقدیر و تشکر نموده است و بیان کرد: صلح و سازش از اولویت های دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی بوده و لازم است همکاران ما در مجموعه دستگاه قضایی شهرستان با همت بیشتر حد مطلوبی از ایجاد صلح و سازش بویژه در پرونده‌های قصاص نفس را فراهم نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کبنا نترسید از انتقاد
Iran, Islamic Republic of
مگه شبا هم کار میکنند؟
چه دلیلی داشت که شبانه بازدید کنند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1