تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۵۵۴۷
به مناسبت گرامی داشت حکیم نظامی گنجوی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی «از عشق تا رنج» در نگارخانه باران یاسوج

۰
کبنا ؛
نمایشگاه نقاشی عباد الله کرمی با عنوان «از عشق تا رنج» به مناسبت گرامی داشت حکیم نظامی گنجوی در نگارخانه باران یاسوج افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نمایشگاه نقاشی عباد الله کرمی با عنوان «از عشق تا رنج» به مناسبت گرامی داشت حکیم نظامی گنجوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و علاقه مندان به هنر نقاشی در نگارخانه باران افتتاح شد.
امین درخشان در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه نگاه متعالی به واسطه توانمندی فرهنگ غنی و پربار می تواند جایگاه فرهنگ ایران را تقویت کند، گفت: برنامه های متعدد فرهنگی و هنری به مناسبت بزرگداشت هفته حکیم نظامی گنجوی در گستره استانی در نظر گرفته شده است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جایگاه سخن ادبی حکیم نظامی گنجوی هم اظهار کرد: شعر نظامی نشان داد که حکیم پارسی گو، شاعری نظریه پرداز در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری است که در هر زمینه سزاوار بررسی و نقد بوده و منجر به شناخت بیشتر عمق تفکر شاعر و ترسیم عینی تر یافته ها و نظریات فرهنگی و هنری این اندیشمند و شاعر بزرگ خواهد شد.
عبادالله کرمی، خالق این آثار هم گفت : در این نمایشگاه که  اقتباس شده از اشعار حکیم نظامی گنجوی می باشد،  16 تابلو به سبک آثار به صورت انتزاعی به نمایش گذاشته شده است. (هنر انتزاعی به هنری گفته می شود که برداشتی از ذهن انسان از دنیای خارج را نشان می دهد).
بر اساس این گزارش این نمایشگاه از 15 لغایت 21 اسفند ماه سال جاری در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید علاقه مندان دایر است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1