تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۷۷۷۸۷
در گردهمایی ایثارگران حامی سعید جلیلی مطرح شد؛

آقای جلیلی 11 سال روستا به روستا سفر کرد و تلاش کرد؛ اما حتی یک ساعت برای رئیس جمهور شدن تلاش نکرد، ما از ایشان خواهش کردیم که بیاید / رأی ما به آقای جلیلی تکلیف مدارانه است

۶
کبنا ؛
گردهمایی ایثارگران حامی سعید جلیلی با حضور  محمد مشکینی معاون اجرایی ستاد مرکزی سعید جلیلی  در استان کهگلویه و بویراحمد برگزار شد.
   

به گزارش کبنا نیوز، گردهمایی ایثارگران حامی سعید جلیلی با حضور  محمد مشکینی معاون اجرایی ستاد مرکزی سعید جلیلی  در استان کهگلویه و بویراحمد برگزار شد.
مشکینی در این نشست گفت: چرا آقای جلیلی را انتخاب کردیم، به دلیل اینکه ادامه دهنده راه شهید رئیسی است، در سیاست خارجی وزارت خارجه آقای رئیسی از نیروهای آقای جلیلی بودند و سیاست ایران را در وزارت خارجه مشاهده کردید.
وی گفت: از زمان انقلاب 57 کشور مصر با کشور ایران قطع رابطه کرد، ولی در زمان دولت شهید رئیسی با سیاست های خوبی که داشتند، این رابطه برقرار شد، ارتباط با کشورهای آمریکای جنوبی
خصوصیات آقای جلیلی را مشابه سردار شهید سلیمانی می دانیم، حاج قاسم سلیمانی بیرون مرزها زمین زیر پایش می لرزید، ولی در مسائل داخلی، حتی نمازش را بخاطر یک نوزاد و کودک قطع می کرد، می گفت همه فرزندان من هستند، حتی کم حجاب ها.
وی گفت: سیاست آقای جلیلی سیاست حاج قاسم سلیمانی است، از آقای جلیلی برایتان دیو نسازند، تا به حال یک مصاحبه از آقای جلیلی ندیده ایم که بگوید با خانم های بدحجاب با چماق برخورد کنیم. ایشان فقط دو خط قرمز دارد، فساد و امنیت ملی.
وی بیان کرد: آقای جلیلی تنها شخصی هستند که 11 سال در دولت سایه روستا به روستا سفر کرد و تلاش کرد، با وزرای سابق و مشاوران جلسه برگزار کرد، ولی یک ساعت برای رئیس جمهور شدن تلاش نکرد، ما از ایشان خواهش کردیم که بیاید.
مشکینی افزود: کسی که در انتخابات برای پیروزی تلاش می کند، یا پیروز می شود یا شکست می خورد، ولی کسی که برای تکلیف تلاش می کند، در هر دو صورت پیروز است، رأی ما به آقای سعید جلیلی بر مبنای پیروزی نیست، بلکه بر مبنای تکلیف است، حالا که بر مبنای تکلیف پای کار آمده ایم، این دو روز هم تکلیف مدارانه پای کار باشیم. رأی همه افراد را جدی بگیریم و تلاش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکتر مشکینی از نخبگان استان می‌باشد
Iran, Islamic Republic of
انتخاب جلیلی یعنی چهل سال عقب نشینی
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای جلیلی نه برنامه جامع وجهانی داشت ونه نظر دولتی دانش پژوه::: فقط بازور حداقلی وسو استفاده عوام فریبی میکند؛::: البته با زور راحت می شود حکومت کرد::: اما باید بزارن رسانه ها خوب وبدها را بنویسند:::
Iran, Islamic Republic of
درود بربرادر مشکینی رای ما جلیلی
Iran, Islamic Republic of
رای شما برای منافع تان هست شما فقط منافع خودتان را می بینید.شما دنبال مادیات هستید.ظاهر سازی می کنید.عدالت و انصاف و برابری ندارید.
Iran, Islamic Republic of
په ای چندباری که ایومه ثبت نام ایکه کار جنابعالی بی ؟!!
تیباهاش میفروخت خرج میکرد
همکار
Iran, Islamic Republic of
به همین زودی برمیگردی به نوسازی
چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
فایل های مرتبط
1