تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۴۷۷۸۲۱
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | استقبال مردم یاسوج از پزشکیان بخاطر وکیلی / وکیلی: با ذهن کلنگی رقبا این کشور آباد نمی‌شود / کشور را به سمت پرتگاهی نبرید که همه در ان بسوزیم /پزشکیان فیلم بازی نمی‌کند و ادا بلد نیست / ایران متعلق به همه است، ترک، کرد و لر و بلوچ

۲
کبنا ؛
گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان با حضور محمدعلی وکیلی نماینده ادوار گذشته مجلس در خیابان معلم یاسوج برگزار شد.
   

به گزارش کبنا نیوز، در گردهمایی امروز چهارشنبه (13 تیرماه 1403) عطاءالله دانشی اظهار کرد: مردم یاسوج امروز در مصلای امام خمینی ره یاسوج حماسه ای دیگر آفریدید.
دانشی اظهار کرد: ما جمع شده‌ایم تا به مسعود پزشکیان آری بگوییم، او آمده تا جلوی خط فقر کمر شکن را بگیرد، تا نوکری روسیه و چین را پایان دهد و کاسبان تحریم را جمع کند.

وی گفت: پایان استعمار در هند با گاندی و پایان انحصار در ایران با مسعود پزشکیان خواهد بود، این تصمیم قاطع ملت ایران برای تغییر و توسعه است، مردم شما را نمی خواهند چرا با هر وسیله ای می خواهید رأی مردم را بدست آورید.
   
دانشی بیان کرد: آن‌ها آمده اند بنیان شما را بر کنند، رهبر فرزانه انقلاب توصیه به رعایت اخلاق داشتند، صدای بی صدایشان را بشنوید و مردم را درک کنید. عدم حضور ۶۰ درصدی مردم پای صندوق های رأی چه پیامی دارد؟
وی گفت: شام و ناهار دادن شما توهین به مردم است. چرا مردم را گدا بار می‌آورد باید افسوس خورد و واسفا گفت. این مردم از معادن این استان سهمی ندارند، ولی آن‌ها می‌خواهند شیره بر سر مردم بمالند. این کشور اقتصاد‌دان می‌خواهد نه متوهم. مردم تا آخر بمانید و در صحنه بمانید تا در آخر دست مسعود پزشکیان را بالا ببرید. ما ایران و ایرانی را دوست داریم. توهین ک تهمت و افترا می‌زنند. رای بدهید تا وضعیت بهتر شود و جلو زیاده خواهی‌های عده‌ای را بگیرید. ‌امیدوارم که مهندسی پرودگار عالم حمایت و تلاش مردم را ضایع نکند.
مردم ما در یک پیچ تاریخی حساسی قرار داریم. آن‌ها کسانی را به مناطق روستایی فرستاده‌اند که می‌گویند اسلام در خطر است. اما خودشان در خطر هستند. ۱۵۳ ستاد آقای قالیباف در کشور به مسعود پزشکیان لبیک گفتند.
وکیلی نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: من می‌دانم بر سر ما چه آمده، ما یک جامعه یک پارچه بودیم، حالا دو پاره شده‌ایم، سالیان سال مخاطب حکومت هستند، حکومت برای رضایت این اقلیت هست، و اکثریت ملت ایران سالیان سال به گوشه‌ای رانده شده‌اند، حقوقشان نادیده گرفته شده است، حس شهروندی از مردم گرفته شده است.
   
وکیلی بیان کرد: آنچه می‌گویم، تصویری که از این دو نامزد در میدان دارم از تصویر دوربین تلویزیون و روزنامه نیست، بلکه برداشت کسی است که ۴ سال دوشادوش آقای پزشکیان در هیئت رئیسه مجلس بوده‌ام و بیش از ۳۰ سال هست که آقای جلیلی را از نزدیک می‌شناسم.
آنچه می‌گویم شهادت من پیرامون خلقیات و شخصیت این دو در پستوی زندگی است، خواهران و برادران، وکیلی افزود: روی سخنم به شما نیست، نیامده‌ام با کسانی بگویم که در جمعه گذشته رأی داده‌اند، آن‌ها خود تکلیف را بهتر از من می‌دانند، من آمده‌ام به احترام آنان که تصمیم گرفتند نیایند، من به احترام ۶۰ درصدی آمده‌ام که بنا به هر دلیلی ما را برنمی تابند.
   
وی گفت: اساساً دو ایران در ایران فعلی وجود دارد، یک ایران با نظام ارزش‌های رقیب ما، و یک ایرانی که ما هستیم، آنچه آنان می‌پسندند ما نمی‌پسندیم، آنچه ما می‌پسندیم، آنان نمی‌پسندند، این یعنی انشقاق، بنیان افکنی جامعه، این جامعه محکوم به فنا است، ایران از رهگذر دو پاره شدن ملت دوپاره شده است، اگر نجنبیم ایران دوپاره خواهد شد.
   
وکیلی افزود: با ذهن کلنگی رقبا این کشور آباد نمی‌شود، ما درجا خواهیم زد، این انتقام از ما است، نمی‌گویم مسعود پزشکیان می‌تواند ناجی تمام خواسته‌های تاریخی ما باشد، ولی می‌گویم مسعود پزشکیان تفکر بنیادی با رقیب خود دارد، کشور را به سمت پرتگاهی نبرید که همه در ان بسوزیم!
نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز شبیه آن موقعی است که داعش به مجلس حمله کرده بود، در آن روز، ذره‌ای در روحیات آقای پزشکیان به عنوان نائب رئیس مجلس در اداره مجلس تغییری ایجاد نشد، ‌ایشان با آرامش کامل مجلس را تا ثانیه آخر قانونی اداره کرد.
وی گفت: کشور ما نیاز به برنامه ندارد، کشور ما نیاز به مردی شجاع دارد که چیزی برای از دست دادن ندارد، کسی که زندگی‌اش پاک است و برای نجات کشور آمده است.

وکیلی اظهار کرد: گوش ملت از شعار عدالت پر است، این مردم نیاز به شعار ندارند، این مردم کارد به استخوان‌شان رسیده است. بنده به آقای پزشکیان گفتم هرگاه در مورد حجاب از شما خواستند سؤال بپرسند بگویید کسی را که حس غرور ملی‌اش را گرفته‌اند زود است پیرامون روسری‌اش قضاوت کنید. بخش زیادی از ملت ما غریبانه در این سرزمین زندگی می‌کنند و باید رای ندادن و قهرشان را به رسمیت بشناسیم.
وی گفت: باید ایران را برای همه ایرانیان مهیا کنیم و بسازیم. گروهی به عنوان خودی‌ها از همه امتیاز‌ها برخوردارند. ایران متعلق به همه ایرانیان است، ایران تنها متعلق به چفیه‌به‌گردن‌ها نیست بلکه متعلق به همه است، ترک، کرد و لر و بلوچ.
وکیلی ادامه داد: هر آنچه اکثریت ملت ایران بگوید مبنای عمل پزشکیان است و هم اصولگرا و اصلاح طلب با انتخاب او احساس آسودگی می‌کنند. در این سه هفته مناظره‌ها را دیدید و شنیدید البته بین همه نامزد‌های انتخاباتی یک حرف مشترک بود و آن هم اینکه وضع کنونی کشور وضعیت قابل قبولی نیست‌.
وی گفت: وضع آنقدر بد است که اگر این ماشین تغییر نکند با این لگن به سرانجام نمی‌رسیم. این ماشین دچار سوخت فسیلی و مشکلات بنیادی شده است. رویکرد‌ها و بخشی از سیاست کلی کشور ما را به بن بست رسانده است و ما با این گفتمان به جایی نخواهیم رسید. کشور ایران کلنگی شده و از سوی دیگر کشور‌های همسایه در زمینه توسعه در حال پیشی گرفتن هستند و نتیجه‌ای جز حسرت جوانان و مردم ما ندارد.
مدیرمسئول روزنامه ابتکار گفت: پیامشان در جمعه قبل رسانده شد اما اکنون دیگر جای پیام دادن نیست این سرزمین متعلق به همگان است و همه باید پای صندوق‌های رای بیایند و در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند. این کشور دیگر فرصت ندارد گرفتار یک سری افراد متوهم باشد که در اتاق‌های بسته‌شان برای مردم تصمیم می‌گیرند.
وی افزود: باید قفل‌های آویزان بر تنش این کشور باز شود تا ایران آباد و چابک شود. پزشکیان حافظ قرآن و نهج البلاغه است و همه ایران را با همه رنگ‌هایش قبول دارد‌. مردم زخم خورده دروغ و اختلاس هستند. پزشکیان فیلم بازی نمی‌کند و ادا بلد نیست اما دیگرانی که این می‌گویند نیستند و در اندرون آن کنند که خدا نمی‌پسندد‌. پزشکیان دروغ نمی‌گوید و شجاعت دارد که برخی مواقع می‌گوید بلد نیستم و نیاز به کار کارشناسی دارم‌.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیخود این حرف رامیزنی مردم به خاطر وکیلی اومدن تا حالا برای مردم چکار کرده فقط فامیلای خودشون را گذاشتن تو هلدینگ ها اون چکاره مردانه بهش بگو زیبایی کجاس اگر بلد بودچهارسالی یه بار میان سراغ مردم فکر می‌کنه مردم هیچی حالیش و نیس برن همون تهران خوش بگذرونین مردم قیم نمی‌خوان
چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
1