تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۴۵۱۲۴۴
در پی بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم پهنوک؛

بسته خدماتی استاندار به پهنوک شامل چه مواردی است؟ / نظر مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مورد مسائل پهنوک

۰
بسته خدماتی استاندار به پهنوک شامل چه مواردی است؟ / نظر مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مورد مسائل پهنوک
کبنا ؛
در پی سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم پهنوک، سوالاتی برای ناظران و افکار عمومی پیش آمده که انتظار می‌رود احمدزاده به آنها پاسخ دهد. پس از این سفر، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد نیز در یکی از صفحات خود در فضای مجازی به ذکر مواردی پرداخت.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با تاسوعای حسینی به منطقه محروم پهنوک در بخش ممبی شهرستان بهمئی سفر کرد. پیش از هر چیز باید از این حرکت بدیع استاندار تشکر کرد که برای نخستین بار به این منطقه سفر کرده است. اما لازم به ذکر است که پیش از او هم رسانه‌ها و هم نهادهای دیگر همچون ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد به این منطقه سفر کرده بود و گزارش سفر آنها نیز در رسانه‌ها منتشر شد.
احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از برنامه‌های خود را رسیدگی به مناطق محروم استان عنوان کرده بود و پیش از این هم به مناطق محرومی همچون سیلاب و کلوار و زیلایی سفر کرده بود. حتی کلیپ گریه او در دیشموک نیز در سطح کشوری بازتاب داشت. اما با این وجود هنوز روشن نیست که این بازدید و سفرها چه دستاوردهایی برای این مناطق داشته است. آیا چنین بازدیدهایی موجب شده‌اند که بخشی از مسائل این مناطق رفع شوند؟ این سؤالی است که افکار عمومی منتظر است استاندار به آن پاسخ دهد.
از سوی دیگر، باید از استاندار سوال کرد در سفر به پهنوک چه بسته خدماتی در نظر گرفته است. باید به طور شفاف مشخص شود که قرار است چه میزان بودجه صرف و چه خدماتی ارائه شود تا در صورتی که در آینده به این وعده‌ها جامه عمل پوشانده شود، از این خدمت استاندار تقدیر شود و در صورتی که خدمات در نظر گرفته شده، ارائه نشود، در رسانه‌ها منتشر شود و علت عدم خدمات‌دهی نیز گفته شود.
گفتنی است بهتر بود احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد چنین سفری را به موقع و پیش از بسته شدن بودجه امسال می‌رفت تا برای برون‌رفت پهنوک از این وضعیت چاره‌ی بهتری می‌اندیشید.
بعد از سفر استاندار به منطقه محروم پهنوک، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد در یکی از صفحات شخصی خود در فضای مجازی نوشت: خوشحالیم از این بابت که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم و مظلوم پهنوک رفتند و محرومیت و کمبود امکانات این منطقه را از نزدیک مشاهده کردند. وی در ادامه به سفر کاروان جهادی و خدمات رسانی به این منطقه اشاره کرد و نوشت: راه ارتباطی (12 کیلومتر) مهمترین مطالبه عشایر و روستائیان این منطقه است و چنانچه مشکل راه ارتباطی حل شود، بخش زیادی از مشکلات این منطقه نیز حل خواهد شد.
نادری در ادامه به کسانی که نظریه تجمیع اهالی این منطقه را در اطراف شهر لیکک می‌دهند انتقاد کرد و نوشت: تحمع این افراد در شهرستان لیکک نه تنها مشکلات آنها را رفع نکرده بلکه بر مشکلات آنها خواهد افزود.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1