تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۴۶۸۵۳۴
کبنا گزارش می دهد؛

سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد به کجا ربط دارد؟ / کارمندانی که 8 ماه حقوق نگرفته‌اند

۳
۳
سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد به کجا ربط دارد؟ / کارمندانی که 8 ماه حقوق نگرفته‌اند
کبنا ؛حدود ۸ ماه است که ۱۸ نفر از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد حقوقی دریافت نکرده‌اند.
به گزارش کبنا، شنیده‌ها حکایت از عدم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان سازمان همیاری دارد و در این سال‌ها افرادی به عنوان مدیر این سازمان منصوب شده‌اند که توان پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود که مهمترین اولویت و وظیفه‌ی هر مدیری می‌باشد را ندارند.
برای سازمانی که امروز فاقد یک‌متر فضای اداری می‌باشد و حتی توانایی پرداخت اجاره‌ی ساختمان اداری خود را ندارد چه دلیل و توجیهی وجود دارد که مدیران به‌جای تأمین سرمایه و استقرار در محل تملک شده‌ی سازمانی به دنبال معامله و رانت برای تصدی جایگاه مدیر عاملی از لابی نمایندگان باشند.
براستی در سازمانی که قرار است همیار شهرداری‌ها در وضعیت نابسامان کنونی شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باشد چگونه می‌توان با داشتن نیروی انسانی دارای مطالبات سنوات گذشته و جاری این امر محقق گردد؟
به راستی موضوع پرداخت حقوق مدیر عامل این سازمان در همه‌ی سنوات به نسبت بالاتر از استانداران وقت با این وضعیت مدیریتی آن سازمان چه توجیهی دارد؟
آیا صحت دارد افرادی در این سازمان با ماموریت از سایر نهاد‌ها به عنوان مدیرعامل منصوب و توانسته‌اند قرارداد خود را کارگری منعقد تا با اقدام خلاف قانون بتوانند حقوق و مزایای مشمول قانون تجارت دریافت نمایند؟
براستی موضوع تعطیل بودن تمام واحد‌های معاونت‌های سازمان و عملاً بیکار بودن نیرو‌ها و انجام امور روزمره که هیچ گونه کمکی به امورات و وظایف سازمان همیاری نخواهد کرد، توسط کدام هیئت مدیره بررسی و با مدیران متخلف برخورد گردیده است؟
آیا در دولت‌های اخیر که اولویت استانداران واگذاری پروژه‌ها به سازمان همیاری و بسیج سازندگی می‌باشد، آیا سهم سازمان همیاری به دلایل ضعف مدیریتی مشهود مدیران سابق و اسبق می‌بایست صفر باشد؟
آیا موضوع حذف تعدادی از نیرو‌های سازمان همیاری با وجود عدم مصوبه‌ی هیئت مدیره‌ی سازمان علی رغم داشتن تحصیلات عالیه صحت دارد؟
موضوع دیون این سازمان به مسکن مهر، اشخاص حقیقی و حقوقی، حقوق و مزایای کارکنان، سنوات پرسنلی و... بالغ بر دویست میلیارد ریال می‌باشد؟
به گزارش کبنا نیوز، یکی از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این خصوص گفت: حدود هشت ماه است که کارکنان  سازمان حقوقی دریافت نکرده‌اند و الان هم در ماه مهر هستیم و هزینه‌های زندگی تحصیل دانش‌آموزان بالا رفته است.
این کارمند سازمان همیاری شهرداری‌ها افزود: متأسفانه این نهاد کارایی ندارد و در اکثر زمان‌ها نیز همینطور بوده که حقوق کارکنان معوق می‌شده است.
طبق صحبت‌های کارکنان این مجموعه، همگی از ضعف مدیریتی این سازمان گله‌مند هستند و در ادامه یکی دیگر از کارکنان گفت که حدود ۷ الی ۸ ماه هست که حقوقی دریافت نکرده‌اند و تا سال ۹۷ نزدیک به ۲۰ ماه حقوق عقب مانده دارند.
این کارمند اظهار کرد: تاکنون هر مدیری آمده همین شیوه ادامه داشته به غیر از زمانی که یکی از مدیران واقعاً کارآمد بود.
وی گفت: فقط حقوق فروردین ماه به ما داده شده، آن هم با پایه حقوقی سال ۱۴۰۱، یعنی نه تنها افزایش حقوق نداشتیم بلکه برای اضافه کاری هم به ما حقوقی داده نشده و همچنین بیمه هم نداریم، گاهی اوقات که از حقوق معوقه حرف می‌زنیم تنش بوجود می‌آید و به هر طرفی که می‌رویم پیگیر نمی‌شوند.
این کارمند بیان کرد: زمانی که به استانداری یا هر اداره مرتبط دیگری مراجعه می‌کنیم، در پاسخ می‌گویند به ما ربطی ندارد!
وی افزود: به اداره کار شکایت کردیم ولی کسی صدای ما را نمی‌شنود و به داد ما نمی‌رسند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند قدیمی سازمان‌همیاری
Iran, Islamic Republic of
همه اینها غیرقانونی سرکار آمده اند
کارمند قدیمی سازمان‌همیاری
Iran, Islamic Republic of
همه اینها غیرقانونی سرکار آمده اند
شهروند
United Kingdom
با سلام
سازمان همیاری را باید با نگاه اقتصادی بهش توجه کرد و انتخاب مدیر این سازمان باید بر اساس طرح و برنامه اقتصادی باشد ولی متاسفانه اینگونه نیست و تنها بر اساس فشار نمایندگان منصوب میشن و همینه که به مشکل برمیخورن
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1